21-08-2019, Saat: 19:41
(18-08-2019, Saat: 20:09)Kadir0618 yazdı: Servise çektim aracı Cuma günü Cumartesi sabah bakalım diye. Cumartesi sabah gittik ustayla baktık. Sen bu arabayla anlayamayacaksın dedi. Fazla dinleme bin git yolda bir sıkıntı çıkarsa yürürde o zaman gel dedi. Ben sana istesem binlerce tl hesap çıkarırım ama bunu yapmak istemiyorum şimdi git ağırlaşırsa gel dedi. Anladığım kadarıyla enjektör kaynaklı değil çünkü elektriksel bişey olsa arıza verir arıza ışığı falan yok mekanik aksam olursa ışık yakmaz dedi. Volan dedim olabilir dedi motor kulağı Keçeleri dedim olabilir dedi. Ustam bana aklına takılan bşey olursa yine gel ama şu an büyük bir sıkıntı yok gibi dedi. Şimdilik beklemede havalar soğusun daha çok yaparsa o zaman gidip tekrar baktıracağım bakalım ama benim aklıma gelen mazot pompası müşürü ile alakalı çünkü arabada Işık’lara gelince vitesi boşa atıp yavaşladığımda hızım 20 bin altına düşünce rölanti 1000 devire çıkıyor 800 devirden ve anlık yakıt tüketimi 3-4-5-10 diye artırıyor tam durana kadar. Müşür yakıtı ayarlayamıyor olabilir diye düşünüyorum zengin karşım falan olayı yani senin ustanın dediği mantıklı gibi...
Servise gidip enjektör püskürtme değerlerine bakmanda yarar var. Çünkü egea larda arıza ışığı genellikle iş işten geçtikten sonra yanar
Volan benimde aklıma geldi ama ısınınca bendeki silkeleme problemi geçince bunum olmadığı kanısına vardık.
Trafikte yavaşlarken yada düşük hızda seyrederken aracı boşa aldığım zaman benim yakıt tüketimimde 20-30 hatta 40LT leri görüyor. Bunun nedeninin tam olarak ne olduğunu bulamadık.