27-06-2018, Saat: 07:55
(25-06-2018, Saat: 23:24)remziyesahin yazdı: En büyük eksiği kesinlikle ilgisiz bir satıcıya sahip olmaları. 31.10.17 de Nilüfer Birmot şubesinden aldığım Fiat 2017 Egea 1.4 Urban aracımda 12.06.18 de boya atma sorunuyla karşılaştım. Hemen ardından ilgili servise götürdüm. Tabiki ilk yorumları kuş pisliğinden kaynaklandığı yönünde oldu. Hatta bir beyefendi aracımın sanayi içinde bulunup bulunmadığını sordu. Fabrikalardan çıkan kimyasal havadan kaynaklanabileceğini düşünmüş. Takdir edersinizki bu araçlar bahsettiği fabrikalarda üretiliyor ve yine takdir edersinizki sanayide bir tek benim aracım yok. Daha sonra Birmot yetkilisi aracın sorunlu bölgelerinin fotoğrafını çekti ve Tofaş yetkilisine gönderdi. Sayın yetkili kişi boya kalkmasının kuş pisliğinden ya da asidik maddeden kaynakladığını, ürün kaynaklı bir durum olmadığını belirtmiş. Bu yorum birkaç fotoğrafa bakarak yapılmış. Ezber bozan sedan araç üretildiğine dair reklamlar yapılıyor fakat bu durum ezber bozan bir ilgisizlikten başka bir şey değil. Eğer müşteri odaklı çalışanlar olsaydı böyle bir düşüncesi olsa bile aracı bire bir yüzyüze değerlendirmeyi tercih ederdi. Ben araçta böyle bir sorun çıkmasından çok aldığın feedback in saçmalığına sinirlendim. Bu mudur müşteri odaklılık? Yoldan geçen adama sorsam aynı yorumu yapar zaten bu nasıl bir saçmalık, nerede profesyonellik? İlave olarak aracım kesinlikle bahsedildiği gibi asidik maddenin varolduğu bir ortamda bulunmadı. Kuş pisliği de 7 aylık araca bu şekilde asla zarar veremez. Bu boyalı sac malzemelere hiç mi tuz testi, yaşlandırma testi vs yapılmıyor? Karşımda muhattap bile bulamıyorum. Böyle bir sorunla karşılaşan oldu mu daha önce?
Merhaba zor bir durum resimleri buraya yükleme şansınız var mı ? ona göre bizde yorumlayalım eğer gerçekten boya kısmında fabrikasyon kaynaklı bir hata olduğuna emin iseniz servis ve fabrika kabul etmez ise hakem heyeti ile işi çözersiniz ama uzun bir süreç olur