25-12-2016, Saat: 10:44
(Son Düzenleme: 25-12-2016, Saat: 13:57, Düzenleyen: Heisenberg.)
Benimde belirtmek istediğim birşey var.Aracın şasesi çok rijit ayarlanmış.Çok çok sert bir şaseye sahipmiş.100000nm değerlerdeymiş.
Tofaş burda dengeyi tutturmadı gibi diğer rakipleri bu rijitkikten düşük olduğu için(sadece focus Egea ile kafa kafaya) darbeyi yine 5yıldız alabilecek şekilde emmiş.Akabinde %82almış.
Yani şase rijitliği birazdaysa düşük olsaydı yetişkin korumada rahat %87,%88 barajını geçerdi.Çocuk korumada bir nebze olsun yükselirdi.Ama bu rjitlikte yine 70alması lazımdı.
DH bizim egeaları iyice yerin dibine sokmuşlar.
Bazı egeacılarda bunların gazına gelip araçlarını satacak düzeye gelmiş.
Bu aracın mühendisliğinde İtalyanlar hiçmi görev almadı?
Çünkü İtalyanlar bu dallar(mühendislik,bilim adamı vs) dünyada en iyi seviyede olan ülke sayılır.