Fiat Egea Ncap Testi Sonuçları 2016 - Sayfa 3

Reklam Verin Reklam Verin
Reklam Verin Reklam Verin
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fiat Egea Ncap Testi Sonuçları 2016
#21
Calimeros arkadaşa sonuna kadar katılıyorum.Bizdeki bu Avrupa özelliklede Alman hayranlığı olduğu sürece Tofaş ağzıyla kuş tutsa yinede yaranamaz bize. Yeni çıkmış bir araç 5 yıldız üzerinden 4 yıldız alabiliyorsa bence bu çok büyük başarı. Kaldı ki 2016 yılından itibaren test kriterleri değişmiş bir testten. Çocuk güvenliğinin zayıf olmasına benimde canım sıkılmadı değil. Tofaş illaki bunları görüyordur ve ona göre gerekli tedbirleri alacağına eminim. Gel gelelim kaza anında kimseyi bu yıldızlar kurtarmayacak. Kaza videolarında da görüyoruz bir yıldızı dahi olmayan araçlar kaza yapıyor yada üstüne kamyon devriliyor içindekinin burnu bile kanamadan çıkıyor. Yani eceliniz geldiyse isterseniz 10 yıldız almış aracın içinde olun fark etmez. Ha bu şu demek değil abi adamlar boşuna mı test yapıyor kader diyip geçelim. Hayır tabi ki ecelcilik yada kadercilikle de yaşanmaz. Tabiki bu testler olacak ve bunları göreceğiz sonuçta para verip alıyoruz. Birde şu var bu güne kadar kim Euro Ncape'in yıldızlarına göre araba alıyor yada alıyordu? Yaşadığımız ülkedeki vergilendirme ve yakıt fiyatları belli kim EuroNape bakıyo Allah aşkına bana bunu biri söylesin. Herkes araç alırken ucuz olsun az yaksın kliması olsun yeter gözüyle bakıp araç alıyor. Gelelim testlere Bunlar 50 ile 70 km hızda yapılan testler ve kimse trafik olmadığı sürece bu hızlarda gitmez. Bir yerde okumuştum yalnış hatırlamıyosam 50 kmden sonrası için ölüm hızı diyordu hangi araçla olursa olsun. Tüm testlerden 5 yıldız alan arabaların fiyatlarında bakmanızı tavsiye ederim. Şuan piyasada sunduğu konfor ve teknoloji olarak Egedan daha uygunu yok. Egeya bu testten sonra yok kötü yok beş para etmez diyen arkadaşlar gitsinler ozaman Mersedese Audiye Bmw Volvoya binsinler.Bunu polemik yaratmak için söylemiyorum. Tamam saydığım arabalar iyi arabalar onlara lafım yok ama etiket fiyatlarına da bakmanızı tavsiye ederim. Bu grupta Egea almış olan kimse gidipde bu araçları alamaz (yanlışsam özür dilerim) zaten alacak olsa burada olmaz Smile.Bir laf vardır ne kadar çok para o kadar köfte. Sürçü lisan ettiysem affola saygılarımla 
Cevapla
Beğenenler:
#22
Arakdaşlar önden vurma testlerindeki 82 puan gayet iyi bir puan. Zaten çarpma sonucu kabinin hasar görmemesi de cabası. Ayrıca ben kesinlikle ve kesinlikle bakın fanatiklik yapmadan söylüyorum TOFAŞ işçiliğinin İtalyanlardan daha iyi olduğunu düşünüyorum. Sonuçta her şey mühendislik işidir. Plan Proje ve Paraya göre hareket edersiniz. Karayollarında Otoyol Projeside çizdim İl yolu Projeside. Sizden istenen ne ise ona göre hareket edersiniz. İl yolu projesi çizdiğinizde bu sizin Otoyol projesi yapamadığınız anlamına gelmez.
Sonuçta 3 sene çalışılmış bir proje. Proje başlamadan bütçe oranında dizayn yaparsınız. Yoksa bu senin yaptığımdan daha iyisini de yapamayacağın anlamına gelmez. Daha araç projelendirme aşamasında bunlar oturup konuşulmuş dizayn ona göre yapılmıştır. Önemli olan TOFAŞ dizayn öncesi projesinin çarpışma testi sonucuna göre tutup tutmadığıdır ki bunu da sadece kendileri bilir. Biz müşteri olarak 5 yıldız alsın isteriz ancak daha fazla para veren adam neye göre daha fazla para verdiğinin bir anlamı kalmaz.
Bence TOFAŞ bu projede gayet başarılı olmuştur. Tüm emeği geçen mühendis arkadaşları kutluyorum. Ancak bu noktada eleştiri yapmadan geçemeyeceğim çocuk sahibi olan bir müşteri olarak çocuk koruma puanının çok düşük olduğunu, bu durumun pek kabul edilebilir olmadığını düşünüyorum. Bu konu üzerine ciddi anlamda çalışılması gerektiğini de düşünüyorum
Cevapla
Beğenenler:
#23
Arkadaşlar, en güzel araba kendi arabamızdır. Bu fiyata daha iyisi yok. Ama biraz gerçekçi olmakta fayda var. Değerler düşük, sürekli karşılaştırdığımız ve aynı sınıfta olan araçlardan geri kalmış durumda. Kesinlikle daha iyi olabilirdi. Hız limitlerinin üstünde kullanımda her araçta tehlike büyüktür. Allah kimseye kaza bela vermesin.
Saygılar..
Cevapla
Beğenenler:
#24
(27-10-2016, Saat: 09:25)fireofthedark yazdı: Serdar88  yazdıklarınızda kısmen gerçeklik var size nasıl anlatabilirim bilmiyorum ancak uzatmadan şöyle açıklayayım dünyada hiç bir marka %100 kendisi üretmiyor aracını!! Hatta nerdeyse tüm parçaları ithal ediyor sadece kendi logosuyla kendi markasıyla üretip satıyor aynı bizdeki araba fabrikaları nasıl parçalar gelip burda monte edip Pazar'a çıkarıyorsa aynısı burda önemli olan tasarımın ve markanın size ait olması geliştirilen her türlü marka değeri teknoloji bilgi ve know-how hakları dır. FİAT dünyada Audi ve vw BMW den daha büyük hacme sahip marka değeri çok yüksek bir firmadır tabi bunu okuyunca çoğu insana saçma gelecek ama işin aslı farklı Fiat denilen marka dünyaya araba motorları Ekipmanları üreten çok önemli bir markadır bendley denilen markaya bile motor ekipmanları üreten geliştiren fiattır daha anlatamayacağım çok şey var.. burada önemli olan bu egea aracın bizim tarafımızdan tasarlanmış olmasıdır burada bu araç için yapılan her satış Fiat-İtalya'dan önce Tofaş kazanmaktadır yani katma değer yaratan nihai üründür ve bu değer yurt içinde kalmaktadır basitçe bu kadar anlatmaya çalıştım bu konuda detaylar çok fazla ama egea fiyatı ile donanımı ile çok iyi bir araba ikinci arabam egea üçüncü arabam da yerli üretim olan ne olursa o olacak yine


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
markalar tabiki ürünlerini yüzde yüz kendileri üretmiyor ama ucuz işçilikle birlikte yüzde beşyüz kar ediyorlar ve karlarının yüzde yüzleri ceblerine giriyor. Burada bahsettiğin katma değer yaratan ürün yurtiçinde Koç'un elinde kalıyor=) yani ahmet abi yine 3 =) Ayrıca fiat'ın motor kalitesi konusunda dediklerine tamamen katılıyorum ben bir fiat hayranıyım ama ceplerine fazladan para doldurmak isteyen bir kaç göbekli adam yüzünden güvensiz araçlara bindiriliyoruz bu can sıkıcı 3 5 10 yıldız filan reelde alıcılar için(hedef kitle) önemsizdir ama etiket çok önemli. Yerli ürün alma konusunda da yedek parça için katılıyorum ama inan milli duygularla bu ürünleri tercih ediyorsan hiç girme derim aynı yere gidiyor paramız.=)
Saygılar.

(27-10-2016, Saat: 10:41)emreyakar yazdı: Arkadaşlar, en güzel araba kendi arabamızdır. Bu fiyata daha iyisi yok. Ama biraz gerçekçi olmakta fayda var. Değerler düşük, sürekli karşılaştırdığımız ve aynı sınıfta olan araçlardan geri kalmış durumda. Kesinlikle daha iyi olabilirdi. Hız limitlerinin üstünde kullanımda her araçta tehlike büyüktür. Allah kimseye kaza bela vermesin.
Saygılar..
bu fiyata daha iyisi yok'' haricinde katılıyorum=) muadil olan bir kaç araç var aynı fiyatta 5 yıldızlı ayrıntılı değerlerde de hep öndeler... En çok bu canımı sıkıyor şahsen.
Cevapla
Beğenenler:
#25
(27-10-2016, Saat: 10:44)serdare88 yazdı:
(27-10-2016, Saat: 09:25)fireofthedark yazdı: Serdar88  yazdıklarınızda kısmen gerçeklik var size nasıl anlatabilirim bilmiyorum ancak uzatmadan şöyle açıklayayım dünyada hiç bir marka %100 kendisi üretmiyor aracını!! Hatta nerdeyse tüm parçaları ithal ediyor sadece kendi logosuyla kendi markasıyla üretip satıyor aynı bizdeki araba fabrikaları nasıl parçalar gelip burda monte edip Pazar'a çıkarıyorsa aynısı burda önemli olan tasarımın ve markanın size ait olması geliştirilen her türlü marka değeri teknoloji bilgi ve know-how hakları dır. FİAT dünyada Audi ve vw BMW den daha büyük hacme sahip marka değeri çok yüksek bir firmadır tabi bunu okuyunca çoğu insana saçma gelecek ama işin aslı farklı Fiat denilen marka dünyaya araba motorları Ekipmanları üreten çok önemli bir markadır bendley denilen markaya bile motor ekipmanları üreten geliştiren fiattır daha anlatamayacağım çok şey var.. burada önemli olan bu egea aracın bizim tarafımızdan tasarlanmış olmasıdır burada bu araç için yapılan her satış Fiat-İtalya'dan önce Tofaş kazanmaktadır yani katma değer yaratan nihai üründür ve bu değer yurt içinde kalmaktadır basitçe bu kadar anlatmaya çalıştım bu konuda detaylar çok fazla ama egea fiyatı ile donanımı ile çok iyi bir araba ikinci arabam egea üçüncü arabam da yerli üretim olan ne olursa o olacak yine


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
markalar tabiki ürünlerini yüzde yüz kendileri üretmiyor ama ucuz işçilikle birlikte yüzde beşyüz kar ediyorlar ve karlarının yüzde yüzleri ceblerine giriyor. Burada bahsettiğin katma değer yaratan ürün yurtiçinde Koç'un elinde kalıyor=) yani ahmet abi yine 3 =) Ayrıca fiat'ın motor kalitesi konusunda dediklerine tamamen katılıyorum ben bir fiat hayranıyım ama ceplerine fazladan para doldurmak isteyen bir kaç göbekli adam yüzünden güvensiz araçlara bindiriliyoruz bu can sıkıcı 3 5 10 yıldız filan reelde alıcılar için(hedef kitle) önemsizdir ama etiket çok önemli. Yerli ürün alma konusunda da yedek parça için katılıyorum ama inan milli duygularla bu ürünleri tercih ediyorsan hiç girme derim aynı yere gidiyor paramız.=)
Saygılar.

(27-10-2016, Saat: 10:41)emreyakar yazdı: Arkadaşlar, en güzel araba kendi arabamızdır. Bu fiyata daha iyisi yok. Ama biraz gerçekçi olmakta fayda var. Değerler düşük, sürekli karşılaştırdığımız ve aynı sınıfta olan araçlardan geri kalmış durumda. Kesinlikle daha iyi olabilirdi. Hız limitlerinin üstünde kullanımda her araçta tehlike büyüktür. Allah kimseye kaza bela vermesin.
Saygılar..
bu fiyata daha iyisi yok'' haricinde katılıyorum=) muadil olan bir kaç araç var aynı fiyatta 5 yıldızlı ayrıntılı değerlerde de hep öndeler... En çok bu canımı sıkıyor şahsen.

aynı paraya hangileri var. Dizel+Otomatik alternatif yok gibi.
Cevapla
Beğenenler:
#26
Hocam 1.4 Urban ı 50 bin civarına aldık çoğumuz. Valla şahsen ben 50 bin e başka araç bulamadım bizim araçların ayarında Smile Arabalarımızdan memnunuz böyle şeylere kafayı takıp araçlarımızdan soğumaya gerek yok.
Cevapla
Beğenenler:
#27
(27-10-2016, Saat: 10:55)emreyakar yazdı: Hocam 1.4 Urban ı 50 bin civarına aldık çoğumuz. Valla şahsen ben 50 bin e başka araç bulamadım bizim araçların ayarında Smile Arabalarımızdan memnunuz böyle şeylere kafayı takıp araçlarımızdan soğumaya gerek yok.

Emre Bey'e katılmamak mümkün değil.
Bu fiyata,bu özellikte,bu karizma da olupta; EuroNcap'tan 5 yıldız alan araç vardı da,biz mi almadık ? Shy
Cevapla
Beğenenler:
#28
=) benzin olarak düşünmemiştim. dizel olarak mevcut iyi araştırın=) buarada neden merak ediyosunuz=)=)
içe sinmesi en önemli şey dediğim gibi parasına göre araba viraja da biraz daha yavaş girerim 200 le de gitmem hesabı=) Güzel güle kullanın Alllah kaza vermesin.
Cevapla
Beğenenler:
#29
(27-10-2016, Saat: 10:44)serdare88 yazdı:
(27-10-2016, Saat: 09:25)fireofthedark yazdı: Serdar88  yazdıklarınızda kısmen gerçeklik var size nasıl anlatabilirim bilmiyorum ancak uzatmadan şöyle açıklayayım dünyada hiç bir marka %100 kendisi üretmiyor aracını!! Hatta nerdeyse tüm parçaları ithal ediyor sadece kendi logosuyla kendi markasıyla üretip satıyor aynı bizdeki araba fabrikaları nasıl parçalar gelip burda monte edip Pazar'a çıkarıyorsa aynısı burda önemli olan tasarımın ve markanın size ait olması geliştirilen her türlü marka değeri teknoloji bilgi ve know-how hakları dır. FİAT dünyada Audi ve vw BMW den daha büyük hacme sahip marka değeri çok yüksek bir firmadır tabi bunu okuyunca çoğu insana saçma gelecek ama işin aslı farklı Fiat denilen marka dünyaya araba motorları Ekipmanları üreten çok önemli bir markadır bendley denilen markaya bile motor ekipmanları üreten geliştiren fiattır daha anlatamayacağım çok şey var.. burada önemli olan bu egea aracın bizim tarafımızdan tasarlanmış olmasıdır burada bu araç için yapılan her satış Fiat-İtalya'dan önce Tofaş kazanmaktadır yani katma değer yaratan nihai üründür ve bu değer yurt içinde kalmaktadır basitçe bu kadar anlatmaya çalıştım bu konuda detaylar çok fazla ama egea fiyatı ile donanımı ile çok iyi bir araba ikinci arabam egea üçüncü arabam da yerli üretim olan ne olursa o olacak yine


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
markalar tabiki ürünlerini yüzde yüz kendileri üretmiyor ama ucuz işçilikle birlikte yüzde beşyüz kar ediyorlar ve karlarının yüzde yüzleri ceblerine giriyor. Burada bahsettiğin katma değer yaratan ürün yurtiçinde Koç'un elinde kalıyor=) yani ahmet abi yine 3 =) Ayrıca fiat'ın motor kalitesi konusunda dediklerine tamamen katılıyorum ben bir fiat hayranıyım ama ceplerine fazladan para doldurmak isteyen bir kaç göbekli adam yüzünden güvensiz araçlara bindiriliyoruz bu can sıkıcı 3 5 10 yıldız filan reelde alıcılar için(hedef kitle) önemsizdir ama etiket çok önemli. Yerli ürün alma konusunda da yedek parça için katılıyorum ama inan milli duygularla bu ürünleri tercih ediyorsan hiç girme derim aynı yere gidiyor paramız.=)
Saygılar.

(27-10-2016, Saat: 10:41)emreyakar yazdı: Arkadaşlar, en güzel araba kendi arabamızdır. Bu fiyata daha iyisi yok. Ama biraz gerçekçi olmakta fayda var. Değerler düşük, sürekli karşılaştırdığımız ve aynı sınıfta olan araçlardan geri kalmış durumda. Kesinlikle daha iyi olabilirdi. Hız limitlerinin üstünde kullanımda her araçta tehlike büyüktür. Allah kimseye kaza bela vermesin.
Saygılar..
bu fiyata daha iyisi yok'' haricinde katılıyorum=) muadil olan bir kaç araç var aynı fiyatta 5 yıldızlı ayrıntılı değerlerde de hep öndeler... En çok bu canımı sıkıyor şahsen.

Açıkçası burdan bakıldığı gibi değil şimdi koç un burda fedaisi değilim ancak koç bu ülkede yatırım yapan bir kuruluş Türk insanı gerçekten ticareti bilmiyor bizler ticareti ekonomiyi yahudi Rum ve Ermenilerden öğrendik bugün İngiltere Almanya Amerika başta olmak üzere onlardan görüp öğrenmeye devam ediyoruz kısacası sizleri tenzih ederek şunu söylemek istiyorum BİZ MİLLET OLARAK DAHA HİÇ BİR ŞEY BİLMİYORUZ AMA ÇOK KONUŞUYORUZ bu öz eleştiriyi biz yapmak zorundayız daha çok okumak daha çok öğrenmek gerek koç yahudi idi yok efendim Amerika için çalışıyormuş yahudi lobisi yok gizli güçler bir sürü efsane türetiliyor ülkede Cem uzan gibi bir adam vardı ve bu adam bu milletten %9 oy aldı ve aynı millet Türk mühendislerin tasarladığı bir aracı beğenmiyor sonra yine aynı millet Türk'ün Türk'ten başka dostu yok diyor bu resmen bir paradoksa dönüşüveriyor... Koç bu ülkede asgari ücretle insan çalıştırıyor herkes koç ülkeyi sömürüyor diyor keza bugün Ali koç çıkıp ben en düşük ücreti 2000 TL yaptım desin buna en çok karşı çıkacak olan cumhurbaşkanı ve hükümettir yanlış anlaşılmasın partiye yada kişiye münhasır değil hangi hükümet hangi parti olursa olsun aynı şekilde yapar diyecekleri şu: sen bu ülkede üretim maliyetlerini artırıp yabancıyı ülkeden kaçırmaya hakkın yok bu ülkeye zarar verir sen ihanetmi ediyorsun ülkeye....!!! Denir şimdi hadi gel sen burdan bak Ali koç olsan sen ne yaparsın


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Cevapla
Beğenenler:
#30
TOFAŞ ın acilen videoları inceleyip araçlarda güncellemeye gitmesi lazım. Özellikle koltukları düzeltmesi gerekir. Testte Sürücü koltuğu kırılıyor ve mankenin kafası kapıya çarpıyor. Acilen TOFAŞ ın bu duruma el atması gerekir. Gerekiyorsa koltukları değiştirsinler.
Cevapla
Beğenenler:

Anahtar Kelimeler

Fiat Egea Ncap Testi Sonuçları 2016, Fiat Egea Ncap Testi Sonuçları 2016 İncelemesi, Fiat Egea Ncap Testi Sonuçları 2016 Videosu, Fiat Egea Ncap Testi Sonuçları 2016 Online izle, Fiat Egea Ncap Testi Sonuçları 2016 Fotoğrafı, Fiat Egea Ncap Testi Sonuçları 2016 Yorumu, Fiat Egea Ncap Testi Sonuçları 2016 Hakkında, Fiat Egea Ncap Testi Sonuçları 2016 Nedir, Fiat Egea Ncap Testi Sonuçları 2016 Açıklaması, Fiat Egea Ncap Testi Sonuçları 2016 Oyunu, Fiat Egea Ncap Testi Sonuçları 2016 Fiyatı


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Fiat Egea Hybrid Özellikleri Belli Oldu EgeaClub 0 8 24-04-2022, Saat: 08:42
Son Yorum: EgeaClub
  Yeni Fiat Egea Hakkında Merak Edilenler EgeaClub 1 787 11-01-2021, Saat: 11:20
Son Yorum: baba_yaga
  Fiat Egea Cross Hakkında Tüm Bilgiler EgeaClub 0 666 08-01-2021, Saat: 22:12
Son Yorum: EgeaClub
  Fiat Egea Cross Tüm Detayları EgeaClub 0 668 08-01-2021, Saat: 22:02
Son Yorum: EgeaClub
  Yeni Fiat Egea Ailesi Teknik Özellikleri. EgeaClub 0 637 08-01-2021, Saat: 20:27
Son Yorum: EgeaClub

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 10 Ziyaretçi