Fiat Egea İle Gezelim - Görelim

• 5
Fiat Egea İle Gezelim - Görelim
#1
arkadaslar merhaba bu baslıgı acmamdakı sebeb malumuzun hepımız bır yerlere gıdıyoruz gelıyoruz goruyoruz gezıyoruz gezdıgımız yerlerdekı anıları anektotları paylaşalım ıstedım gozden kacabılecek yada daha once gıtmedıgımız yerlerı bu sayede hem fıkır sahıbı oluruz hemde o kısılerden eger o taraflara gıdeceksek bılgı paylaşımında bulunabılırız. ben gezdıgım yerlerden cok memnun kaldım acıkcası ve sızlerlede gezdıgım gördugum yerlerı paylaşmak ıstedım. umarım sızlerde katılımcı olursunuz ve daha cok yer goruruz bılgı sahıbı olur cennet vatanımızın bılmedıgımız yerlerı hakkında fıkır sahıbı oluruz

öncelıkle ılk ıstıkametım adana oldu aıle zıyaretı ıcın adana karataşa yol aldım. aılemle bırlıkte rahat bır yolculuk oldu acıkcası daha once bu yolu cok kez punto ıle yapmıstım ve nekadar konforsuz oldugunu egea ıle anlamıs oldum . en ufak basıt ozellık bıle cruze control okadar cok işe yarıyor ki neredeyse gaz pedalına hıc dokunmadım oldukca rahat bır yolculuk oldu. 5 kişi ve full bagajlı bır yolculuk yaptık.

adana karataş a gelırsek nasıl bır yer dıye oldukca kırsal sayılabılecek kucuk bır okadar da turustik bir yer. denıze sıfır konumda oldugu ıcın genelde dogu bolgesınınız bıraz alanyası gıbı ama cok yakın oldugu ıcınde malumunuz oldukca surıyelı bulunmakta. aslında akdenızın en uzun plajı burada bulunmakta fakat cok fazla yatırım ve bakım yapılmadıgı ıcın bıraz gelısmemıs gıbı duruyor. hasan şaş ta bu bolgenın ınsanı kendsınınde ultra lux bır otelı mevcut. eger bırgun yolunuz duser ıse ne yapmalısınız dersenı cok fazla yapılacak bır aktıvıte yok denız var baska bısı yok gece hayatı yada aktıvıte sıfır. bol bol kebap yıyıp balık yıyıp rakı ıcmeınız onerılır onun dısında malum adana 60 derecelere kadar cıkan bır havası var ıken karataş ilçesi denızınde vermıs oldugu ferahlıkla püfür püfür eser hiç adana sıcagını hıssetmessınız.
yemenız gereken seyler adana da oldugu gıbı kebap,balık,karides,maviyengeç ve benım pek anlam veremediğim bicibici denen gereksız tatlı sayılabılecek bır yemek türü
onun dısında bölge oldukca antik çağdan eserler kazılar ve tarihi şeylerle doludur bızde ufak bır gezı yapıp magarsus kazı noktasını ınceledık
şimdi ılk etaptakı adana seyahatımden kucuk paylaşımlarda bulunucam

yoldan bır kaç poz

[Resim: AJa08p.jpg]

[Resim: 0Dd4W9.jpg]

[Resim: 2ZAYRq.jpg]

magarsus antik anfi tiyatro kazısından

[Resim: 5VJoEj.jpg]

[Resim: 1d523A.jpg]

[Resim: L3rYXj.jpg]

[Resim: r9rma7.jpg]

gelelim ikinci etaba malumunuz 17 temmuzda kapadokya gezımız olacaktı. bızde 16sı sabahı nevsehıre yol aldık fakat gezı ıcın degıl gezıyı ne yapacaz dıye gıtmek durumunda kaldınız 15 temmuz aksamı darbe gırısımı ıle sarsılmıstık.
mecbur durumu gorusmek ıcın 16sı sabahı nevsehıre yol aldık

yol uzerınde derınkuyu da ve kaymaklıda olmak uzere 2 tane yeraltı sehırlerı var bız derınkuyudakı sehıre ındık yerın 8 kat altına ınıyorsunuz muaazzam bır yer kısa bırde belgesel tadında vıdeo cektık ızlemek ıstersenız ekleyecegım

neyse nevsehıre geldık ve nevsehır temsılcımız @furkan50 ile bulustuk sağolsun bızımle cok ılgılendı daha sonrasında @EYK50 ile bulusup nevsehır bayii si ile gezinın durumunu gorusmek ıcın gıttık ve gezıyı malum sebeblerden ıptal etmek zorunda kaldık. daha sonrasında bız bır gece orada konakladık ve yapılması gereken gezı turunu @furkan50 kardeşim bizi gezdırerek yapmıs olduk. eger buralara daha onceden gelmemıssenız kapadokya göreme avanos buralara acıl gelmenız lazım gercekten muazzam yerler muazzam doğa harıkaları ıle dolu.

izlemek istersenız derınkuyu yeraltı şehri videosu

ve nevsehirden geriye kalanlar

[Resim: dbpWVp.jpg]
[Resim: OMg3jn.jpg]
[Resim: z4X2NR.jpg]

ve en son eskişehire dönüş yaptıgımızda sızın ıcın bırde bagaj durumunu paylaşayım izledıgınızde belkı sok olabılırsınız merak etmeyın göç etmedım Smile son olarak bu sekılde ve 5 kişilik bır yolculuk sonunda 650km 135 TL mazot aldık Smile

#2
Türkiyemizin güzelliklerini gezip görmek keyifli bir tatil süreci olsa gerek.
Karataş kumsalında 0 çizmeyi denemişsindir umarım [Resim: wink.png]
Paylaşım için teşekkürler Smile
#3
(27-07-2016, Saat: 08:41)eduvardo yazdı:
Türkiyemizin güzelliklerini gezip görmek keyifli bir tatil süreci olsa gerek.
Karataş kumsalında 0 çizmeyi denemişsindir umarım [Resim: wink.png]
Paylaşım için teşekkürler Smile
Yok izler bana ait değil Smile

Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
#4
Eline koluna sağlık aga.Güzel konu olmuş. Gitmek istediğimiz yerler hakkında ilk ağızdan bilgi sahibi olmuş oluruz Smile

Lenovo Vibe P1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Sosyal Medya Hesaplarımız
[Resim: facebook-color.png] [Resim: instagram-color.png] [Resim: twitter-color.png] [Resim: youtube-color.png]
www
#5
Çok güzel bir konu olmuş emeğine sağlık kardeşim
[Resim: efbbc0f6b0e19d9ae26339cb41c014f9.jpg]

Anahtar Kelimeler

Fiat Egea İle Gezelim - Görelim, Fiat Egea İle Gezelim - Görelim İncelemesi, Fiat Egea İle Gezelim - Görelim Videosu, Fiat Egea İle Gezelim - Görelim Online izle, Fiat Egea İle Gezelim - Görelim Fotoğrafı, Fiat Egea İle Gezelim - Görelim Yorumu, Fiat Egea İle Gezelim - Görelim Hakkında, Fiat Egea İle Gezelim - Görelim Nedir, Fiat Egea İle Gezelim - Görelim Açıklaması, Fiat Egea İle Gezelim - Görelim Oyunu, Fiat Egea İle Gezelim - Görelim Fiyatı

Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Volkswagen Golf 2020 ve Fiat Egea Geyik Testi Karşılaştırması EgeaClub 3 1,606 01-08-2020, Saat: 12:42
Son Yorum: Can Ekin
  Fiat Egea Auto Hits Haziran 2016 Heisenberg 16 11,765 01-12-2016, Saat: 20:30
Son Yorum: Mehmet Dğ
  Fiat Egea'nın Ataları Murat131 ve Murat124 Tofaş Gezisi Heisenberg 5 5,390 11-05-2016, Saat: 11:06