Fiat Egea Hakkında Az Bilinen Gerçekler - Sayfa 3

Reklam Verin Reklam Verin
Reklam Verin Reklam Verin
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fiat Egea Hakkında Az Bilinen Gerçekler
#21
Ben rakipleriyle karşılaştırma yapmaktan ziyade aynı marka ve alt segment olan Punto ile karsılaştırma yaptım. Punto İtalya'da üretiliyor ve fiyatı 40 bin civarı kapılar daha tok. Yani demek istediğim Tofaş'ta mı sorun var acaba? Lütfen fırsat bulunca Punto'yu inceleyin dediklerimin doğru olduğunu göreceksiniz. Sayın baba-yaga hocam sizi tenzih ederim ancak size yanlış bilgi verilmiş olmalı. Fiat'ın İtalya'da ürettiği araçlara bakalım hepsinin iç malzemesi egeadan daha kaliteli.(yıllar önce üretilen Stilo bile) Nasıl olur da kaliteye o kadar önem vermeleriyle bilinen İtalyanlar, Tofaş'a böyle akıl almaz teklif ve telkinlerde bulunmuş olabilir.
Cevapla
Beğenenler:
#22
Ali hocam Punto değil puntonunda üst segment aracı Bravo ile karşılaştıracağım. 2 adet 0 olmak kaydıyla biri dinamik diğeri sportstyle bravo alan ve etkin (5 yıl) kullanan biri olarak sizin için hatta resimleri dahi varsa bir konu açıp döşemelerini ve malzemelerini birer birer karşılaştıracağım. Bravonun kesinlikle ve kesinlikle sadece karbon görünümlü olan kısmı yumuşak olup geri kalan kısmı tamamen sert malzeme iken egea da yumuşak soft bir malzeme var. Hatta kapılardaki tuş butonları dahi aynı. iç izalörlere kadar aynı. Asıl karşılaştırmayı resimler üzerinden farklı bir konu açıp yapacağım. Valla hocam bu derece soft bir malzeme sadece gögüs için konuşuyorum. Hiçbir fiat modelinde görmedim. Eğer kastınız gögüs dizaynı ise buna bir şey demem daha güzel olabilirdi ancak softluk ise ben katılmıyorum. bu 5, 0 Fiat aracım. Üçü İtalyan Üretrimi 1998 MAREA, 2009 BRAVO Dinamik. 2011 Bravo Sportstyle.
Cevapla
Beğenenler:
#23
(05-01-2017, Saat: 10:47)baba_yaga yazdı: Ali hocam Punto değil puntonunda üst segment aracı Bravo ile karşılaştıracağım. 2 adet 0 olmak kaydıyla biri dinamik diğeri sportstyle bravo alan ve etkin (5 yıl) kullanan biri olarak sizin için hatta resimleri dahi varsa bir konu açıp döşemelerini ve malzemelerini birer birer karşılaştıracağım. Bravonun kesinlikle ve kesinlikle sadece karbon görünümlü olan kısmı yumuşak olup geri kalan kısmı tamamen sert malzeme iken egea da yumuşak soft bir malzeme var. Hatta kapılardaki tuş butonları dahi aynı. iç izalörlere kadar aynı. Asıl karşılaştırmayı resimler üzerinden farklı bir konu açıp yapacağım. Valla hocam bu derece soft bir malzeme sadece gögüs için konuşuyorum. Hiçbir fiat modelinde görmedim. Eğer kastınız gögüs dizaynı ise buna bir şey demem daha güzel olabilirdi ancak softluk ise ben katılmıyorum. bu 5, 0 Fiat aracım. Üçü İtalyan Üretrimi 1998 MAREA, 2009 BRAVO Dinamik. 2011 Bravo Sportstyle.
Teşekkür ederim hocam. Konu açarsanız zevkle takip edeceğim.
Cevapla
Beğenenler:
#24
Siniflandirmayı bilmem ama herkes birşey diyor fakat ben İtalya'da egea hb tanıtılırken canlı izleme şansım oldu. Ve Fiat ceo su aynen b+ B Plus ifadesini kullandı. Artik siz neye yorumlatasınız bilmem


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Cevapla
Beğenenler:
#25
Hb içinmi B plus dedi.
Yanlış duymuş olabilirmisin hocam.Cevap veriyorum ama inşallah yanlış anlamassın.
Fiat sunumlarında C ailesi olarak geçiyor.
Kesinlikle savunma amaçlı söylemiyorum.
İtalya'daki otomobil şatış sınıflarında bile C sınıfı geçiyor.Ama şunu biliyorum.Fiat sunumları yapmadan önce C sınıfına girmeyecekti.Punto üzerinden yürüyecekti.
Ama sonra değiştirdiler ki puntoyuda yenileyecekler.
Herşeyi ismi özetliyor Zaten Tipo bu Fiatın geçmişte Compact C sınıfında ürettiği araçtı.
Cevapla
Beğenenler:
#26
Anlatırken tabi sedan dan bahsetti onun için dedi yüksek ihtimal b plus diye


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Cevapla
Beğenenler:
#27
(05-01-2017, Saat: 09:32)baba_yaga yazdı:
(05-01-2017, Saat: 08:45)Ali Hoca yazdı: Bırakalım da bu b- c tartışmasını da arkadaşlar. Tofaşta üretilen araçların özellikle iç malzeme kalitesini konuşalım. İtalya'da üretilen Puntolarda bile iç malzeme kalitesi daha iyi bir izlenim veriyor. Kapıları da daha tok. Karşı çıkmadan önce lütfen inceleyin de sonra konuşalım. Yazık dünya kadar para veriyoruz bir Punto kadar da mı bir şey beklemeyelim. Ben bir daha bu Tofaş'tan araba alacağımı zannetmiyorum.
.

Ali hocam öncelikle güzel bir konu söyledikleriniz üzerinden konuşabiliriz. Öncelikle ön gögüs yumuşaklığını ben hiçbir İtalyan üretimi Fiatta görmedim ilk defa yumuşakça bir malzeme kullanıldı. Bu güzel bir gelişme. SW ve HB tavan döşemesi de gerçekten kaliteli ancak Sedan gerçekten bu konu da zayıf. Ön direk bakalitleri hoşuma gitmiyor açıkcası . Bravo Fiat ürettiği en iyi araçlardan biridir ve onların kapılarında üst kısımlar farklı alt kısımları farklı idi ve alt kısımları çok kalitesiz bir malzeme idi. Egea da ise üst ve alt kısım sert plastik. Ancak Bravoya göre alt kısımlarda kullanılan plastik çok daha kaliteli. En azından  sadece ön kapı(golf de sadece ön kısım yumuşak) üst kısımlar göğüs malzemesinden olmalıydı buna kesinlikle katılıyorum. Birde kapının kesim işçiliğini bende beğenmiyorum. Ancak genele bakıldığında verdiğiniz paranızın hakkını veren bir araç olduğunu düşünüyorum.

Ancak şöyle bir dipnot düşeyim. Araç tasarlanma aşamasında İtalyanlar ön gögüsünde sert olmasını dile getiriyorlar ancak Tofaş kabul etmiyor. Burda tartışdığımız konuyu onlarda tartışıyor. Türkiye de algıyı kırmak için kapıları da yumuşak yapalım hatta çift fitil kullanalım söylemlerini dile getiriyor Tofaş ancak İtalyanlar bir türlü ikna edilemiyor. Bu gerçek bir dipnot ancak isim veremiyeceğim bunu baştan söyleyeyim.

Hocam ben açıkçası fazla inanmadım öğrendiğiniz bilgiye, Fiat yetkilileri neden istemesin her tarafın soufth olmasını.
Diğer konuya değinirsem premium marka değilse hepsinin işçiliği Yüksek hızda üretim kalitesinden dolayı düşüktür.Wv,Fiat,Ford,Toyota,Opel.
Fiat model açılımı yapıyor şuan istikrardan Sonra kalite gelir.
Bunun tek nedeni modellerindeki sürekliliği oldu.Modeller piyasaya bir otursun (2018 sonrası) atağa kalkacaklar.
Şuan 500x sınıfında hangi araçta o kalite var.
Keza 500l,500,punto..
Egeaya değinirsek bir golf,astra değil ama geriye kalan modeller arasında fark Yok.
Türkiye'de inçe işçiliği Tofaş (wcw klası da üretim) yapamıyorsa diğerlerimi yapabilecek.Yapmayın hocam.
Diğer fabrikaların modellerine bir bakın..
Cevapla
Beğenenler:
#28
Birmotta 500 X inceledim gayet iyi bir araçtı 98 bin fiyatı vardı ancak hala kapılar soft malzeme değil. Arka kapılar Egea ile birebir ancak ön kapılar soft olamamış ama bir tık kalmış gibiydi. 500 X şahsen kaliteli bir araç.
Cevapla
Beğenenler:
#29
(06-01-2017, Saat: 19:27)baba_yaga yazdı: Birmotta 500 X inceledim gayet iyi bir araçtı 98 bin fiyatı vardı ancak hala kapılar soft malzeme değil. Arka kapılar Egea ile birebir ancak ön kapılar soft olamamış ama bir tık kalmış gibiydi. 500 X şahsen kaliteli bir araç.

Demin fabrikadan bir arkadaşla konuştum Fiat atak yapacakmış.Sadece zaman lazım.
Bende 500xe baktım kaliteli bir araç ama içinin dar olması,tasarımın bana gitmeyeceğini düşündüğüm için egeadan tarafım.
500 tasarımına 2019da el atacaklar ama bakalım nasıl olacak.
Cevapla
Beğenenler:
#30
(06-01-2017, Saat: 19:07)fiataga yazdı:
(05-01-2017, Saat: 09:32)baba_yaga yazdı: Ali hocam öncelikle güzel bir konu söyledikleriniz üzerinden konuşabiliriz. Öncelikle ön gögüs yumuşaklığını ben hiçbir İtalyan üretimi Fiatta görmedim ilk defa yumuşakça bir malzeme kullanıldı. Bu güzel bir gelişme. SW ve HB tavan döşemesi de gerçekten kaliteli ancak Sedan gerçekten bu konu da zayıf. Ön direk bakalitleri hoşuma gitmiyor açıkcası . Bravo Fiat ürettiği en iyi araçlardan biridir ve onların kapılarında üst kısımlar farklı alt kısımları farklı idi ve alt kısımları çok kalitesiz bir malzeme idi. Egea da ise üst ve alt kısım sert plastik. Ancak Bravoya göre alt kısımlarda kullanılan plastik çok daha kaliteli. En azından  sadece ön kapı(golf de sadece ön kısım yumuşak) üst kısımlar göğüs malzemesinden olmalıydı buna kesinlikle katılıyorum. Birde kapının kesim işçiliğini bende beğenmiyorum. Ancak genele bakıldığında verdiğiniz paranızın hakkını veren bir araç olduğunu düşünüyorum.

Ancak şöyle bir dipnot düşeyim. Araç tasarlanma aşamasında İtalyanlar ön gögüsünde sert olmasını dile getiriyorlar ancak Tofaş kabul etmiyor. Burda tartışdığımız konuyu onlarda tartışıyor. Türkiye de algıyı kırmak için kapıları da yumuşak yapalım hatta çift fitil kullanalım söylemlerini dile getiriyor Tofaş ancak İtalyanlar bir türlü ikna edilemiyor. Bu gerçek bir dipnot ancak isim veremiyeceğim bunu baştan söyleyeyim.

Hocam ben açıkçası fazla inanmadım öğrendiğiniz bilgiye, Fiat yetkilileri neden istemesin her tarafın soufth olmasını.
Diğer konuya değinirsem premium marka değilse hepsinin işçiliği Yüksek hızda üretim kalitesinden dolayı düşüktür.Wv,Fiat,Ford,Toyota,Opel.
Fiat model açılımı yapıyor şuan istikrardan Sonra kalite gelir.
Bunun tek nedeni modellerindeki sürekliliği oldu.Modeller piyasaya bir otursun (2018 sonrası) atağa kalkacaklar.
Şuan 500x sınıfında hangi araçta o kalite var.
Keza 500l,500,punto..
Egeaya değinirsek bir golf,astra değil ama geriye kalan modeller arasında fark Yok.
Türkiye'de inçe işçiliği Tofaş (wcw klası da üretim) yapamıyorsa diğerlerimi yapabilecek.Yapmayın hocam.
Diğer fabrikaların modellerine bir bakın..
Fiat'ın yapacağı atak beni zerre kadar ilgilendirmez. Ben verdiğim paraya ve aldığım arabaya bakarım ve değerlendirmemi ona göre yaparım. Sonuçta Fiat(Tofaş) babamın firması değil.
Cevapla
Beğenenler:

Anahtar Kelimeler

Fiat Egea Hakkında Az Bilinen Gerçekler, Fiat Egea Hakkında Az Bilinen Gerçekler İncelemesi, Fiat Egea Hakkında Az Bilinen Gerçekler Videosu, Fiat Egea Hakkında Az Bilinen Gerçekler Online izle, Fiat Egea Hakkında Az Bilinen Gerçekler Fotoğrafı, Fiat Egea Hakkında Az Bilinen Gerçekler Yorumu, Fiat Egea Hakkında Az Bilinen Gerçekler Hakkında, Fiat Egea Hakkında Az Bilinen Gerçekler Nedir, Fiat Egea Hakkında Az Bilinen Gerçekler Açıklaması, Fiat Egea Hakkında Az Bilinen Gerçekler Oyunu, Fiat Egea Hakkında Az Bilinen Gerçekler Fiyatı


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Urban teyp hakkında mertcan51300 3 82 31-01-2024, Saat: 16:08
Son Yorum: Petrikan
  Egea 1.4 hakkında genel bilgi almak istiyorum.. power 0 39 19-04-2023, Saat: 11:40
Son Yorum: power
  Fiat Egea Cross 1.4 Yakıt Hakkında Ryhmes 3 29 13-02-2023, Saat: 16:10
Son Yorum: shaq1907
  Fiat Egea 1.4 Fire Easy 2017 Aldım Arkadaşlar :) burakkoyuncu 0 22 19-01-2023, Saat: 20:41
Son Yorum: burakkoyuncu
  Fiat Egea Easy Multimedya Mukur 1 336 24-09-2021, Saat: 07:40
Son Yorum: y.kara

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi