Egea Club İnternet Sitesi

Tam Versiyon: 1.6 120hp Kullanıcı ve yorumları
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
Sayfalar: 1 2 3 4 5 6
ALLAH kaza bela vermesin hayırlı olsun.En doğru tercih.
Tşk ederim aslında araçla ilgili ilk gözüme çarpan eksiklikler hemen paylaşayım böyle güzel bir araç için çok basit eksiklik bunlar birincisi 4 cam otomatik ancak şöför camı harici tek dokunuşla otomatik kapanmıyor ikincisi benim eski punto evo da olan camları anahtarla basılı tutunca otomatik kapanma özelliği yok


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
(07-11-2016, Saat: 21:31)fireofthedark yazdı: [ -> ]Tşk ederim aslında araçla ilgili ilk gözüme çarpan eksiklikler hemen paylaşayım böyle güzel bir araç için çok basit eksiklik bunlar birincisi 4 cam otomatik ancak şöför camı harici tek dokunuşla otomatik kapanmıyor ikincisi benim eski punto evo da olan camları anahtarla basılı tutunca otomatik kapanma özelliği yok


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Evet herkesin ortak kanısı bu camların kumandadan kapanmaması .Genel merkeze ilettik,en azından sonradan takılabilmesi için birşeyler yapsınlar diye ama bakalım bir şey çıkacak mı.Aslında çok basit ve düşük maliyetli bir şey,Dobloya koyduğu özelliği neden en çok satacak olan arabası Egea'ya koymazlar bunu da halen anlamadım.
Kumandadan kapı açıyorsunuz gündüz farları şiddeti yüksek yanıp sonra yavaş yavaş düşüyor ama tutup camların otomatik kaldırma fonksiyonu konmuyor ne saçma bi durum


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Yakıt deposunun kapağı kapılarla birlikte kitlenmiyor fark eden varmı acaba diğer araçlarda kapılar kitlenince yakıt depo kapağı da kitleniyor


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Açılıyor evet ama içeriden yakıt alamazlar benzin koyulan kapak çipli bir Demir yada herhangi bişeyle açılmıyor
120 BG+ dct Mükemmel bir uyum sağlamış. Rodaj dönemi diye pek basmıyordum 3000 yaklaşmıştı araç dünde öyle bir ortam oldu ki şimdi denemenin tam zamanı deyip bende oynanan filme katıldım. Öncelikle VAGçılar kızacak ama Multijet2 o kadar esnek ki B8 Passat 80-120 bg bandında hızlanan kadar resmen 120 bg Passatın içinden geçtim diyebilirim. Adamı geçerken camdan bakıyordu. Hala da bırakmadı yarışı ancak aradaki fark hızlandıkça iyice açıldı. Fluence de 150 bandından sonra koptu. 3,20d 200km/h kadar aradaki farkı açamadı. Aslında 1,6 motor için bu kadar beklemiyordum ancak hayranlığım bir kat daha arttı diyebilirim. DCT etkisi büyük tepkilerde gecikmiyor ama keşke direksiyonda kulakçıklar olsun diye de bir iç geçirdim. Bu arada bu esna da araç ECO idi.
Bu arada çevre yolunda trafik uygundu onuda belirteyim normalde hız sevmem. Konfor odaklıyım.Smile
(15-01-2017, Saat: 12:56)baba_yaga yazdı: [ -> ]120 BG+ dct Mükemmel bir uyum sağlamış. Rodaj dönemi diye pek basmıyordum 3000 yaklaşmıştı araç dünde öyle bir ortam oldu ki şimdi denemenin tam zamanı deyip bende oynanan filme katıldım. Öncelikle VAGçılar kızacak ama Multijet2 o kadar esnek ki B8 Passat 80-120 bg bandında hızlanan kadar resmen 120 bg Passatın içinden geçtim diyebilirim. Adamı geçerken camdan bakıyordu. Hala da bırakmadı yarışı ancak aradaki fark hızlandıkça iyice açıldı. Fluence de 150 bandından sonra koptu. 3,20d 200km/h kadar aradaki farkı açamadı. Aslında 1,6 motor için bu kadar beklemiyordum ancak hayranlığım bir kat daha arttı diyebilirim. DCT etkisi büyük tepkilerde gecikmiyor ama keşke direksiyonda kulakçıklar olsun diye de bir iç geçirdim. Bu arada bu esna da araç ECO idi.
Bu arada çevre yolunda trafik uygundu onuda belirteyim normalde hız sevmem. Konfor odaklıyım.Smile

Aynen öyle hocam motor çok başarılı,BMW yi falan çok rahat takip edebiliyorsunuz.Vosvos çular gıcık oluyor ama maalesef bizimkilerin yanında onların ki gitmiyor Smile
1,6 Multijet normal vites ile daha seri. DCT kuru kavrama olmasına rağmen bir miktar kayıp var hissediliyor. 1,6 normal vites ile segmentinde tek zorlayacak motor 1,6 DCİ. 320 torku daha fazla veriyor. Ayrıca multijette alt devirler bir miktar zayıf.

DCT DSG göre daha yavaş kalıyor. DSG çok hızlı değiştiriyor. Aradaki kayıp sürdükçe hissediliyor.
artısı cok eksisi yok Smile
Sayfalar: 1 2 3 4 5 6