1.viteste 3 bin çeviri geçmemesi

Reklam Verin Reklam Verin
Reklam Verin Reklam Verin
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1.viteste 3 bin çeviri geçmemesi
#3
Euro 6 Multijet2 (EGEA 120 bg 320 nm tork) ile Euro5 Multijet(Bravo 120bg 300 nm tork) arasında ciddi farklardan biri de motor ve kabinin ısınma zamanlaması. Egea da rölantide belli bir miktar dahi çalışsa içeri sıcak hava üflüyor. Bravoda neredeyse gitmek istediğim yere varıyordum hala doğru düzgün sıcak hava gelmiyordu. Büyük ihtimal Multijet2 motor belli sıcaklığa gelene kadar bazı durumlarda kısıtlamaya gidiyor. Bir kaç dak rölantide çalıştıktan sonra normal sürüşe geçin her ne kadar motor sıcaklığını gösteren çizgi artmasa dahi içeri sıcak hava veriyor.
Cevapla
Beğenenler:

Anahtar Kelimeler

1.viteste 3 bin çeviri geçmemesi, 1.viteste 3 bin çeviri geçmemesi İncelemesi, 1.viteste 3 bin çeviri geçmemesi Videosu, 1.viteste 3 bin çeviri geçmemesi Online izle, 1.viteste 3 bin çeviri geçmemesi Fotoğrafı, 1.viteste 3 bin çeviri geçmemesi Yorumu, 1.viteste 3 bin çeviri geçmemesi Hakkında, 1.viteste 3 bin çeviri geçmemesi Nedir, 1.viteste 3 bin çeviri geçmemesi Açıklaması, 1.viteste 3 bin çeviri geçmemesi Oyunu, 1.viteste 3 bin çeviri geçmemesi Fiyatı


Bu Konudaki Yorumlar
1.viteste 3 bin çeviri geçmemesi - Yazar: fkaragedik - 10-01-2017, Saat: 11:39
Cvp: 1.viteste 3 bin çeviri geçmemesi - Yazar: KASPINARLI - 10-01-2017, Saat: 15:06
Cvp: 1.viteste 3 bin çeviri geçmemesi - Yazar: baba_yaga - 10-01-2017, Saat: 15:30
Cvp: 1.viteste 3 bin çeviri geçmemesi - Yazar: Heisenberg - 10-01-2017, Saat: 17:58

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi