Fiat Egea Kullanıcı Yorumları - Sayfa 30

Reklam Verin Reklam Verin
Reklam Verin Reklam Verin
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fiat Egea Kullanıcı Yorumları
(30-06-2018, Saat: 10:34)SiLGEC yazdı: Ekranda yazıyor zaten, OK'e basın.

OK basınca gösterge km ye dönüyor, benim anlatmak istediğim benim aracım 55.800 km de, ancak şu anda km sayacında bana 33800 mi gösteriyor, bunu km ye döndürmek istiyorum, anlatabilmişimdir umarım...
Cevapla
Beğenenler:
(30-06-2018, Saat: 11:00)izzettaban yazdı:
(30-06-2018, Saat: 10:34)SiLGEC yazdı: Ekranda yazıyor zaten, OK'e basın.

OK basınca gösterge km ye dönüyor, benim anlatmak istediğim benim aracım 55.800 km de, ancak şu anda km sayacında bana 33800 mi gösteriyor, bunu km ye döndürmek istiyorum, anlatabilmişimdir umarım...

Media ekranından ayarlara girince orada ölçü birimleri diye bir yer vardı tam hatırlamıyorum.oradan düzeltebilirsiniz.
Cevapla
Beğenenler:
(01-07-2018, Saat: 12:37)KASPINARLI yazdı:
(30-06-2018, Saat: 11:00)izzettaban yazdı: OK basınca gösterge km ye dönüyor, benim anlatmak istediğim benim aracım 55.800 km de, ancak şu anda km sayacında bana 33800 mi gösteriyor, bunu km ye döndürmek istiyorum, anlatabilmişimdir umarım...

Media ekranından ayarlara girince orada ölçü birimleri diye bir yer vardı tam hatırlamıyorum.oradan düzeltebilirsiniz.
evet aynen dediğiniz gibi yaptım ve oldu. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM...
Cevapla
Beğenenler:
HERKESE MERHABALAR ÖNCELİKLE BU BENİM 3. EGEAM VE İLK DİZEL OTOMATİK OLAN MODELİ. YILLARDIR SEVEREK BİNDİĞİM EGEA DAN BUGÜN İTİBARİ İLE NET OLARAK SOĞUMUŞ DURUMDAYIM.

OLAY 28.000 KM DE 1.6 DİZEL DCT ARACIMIN VİTESLERDE VURUNTU, VİTES DÜŞÜŞLERİNDE KAVRAMA SORUNU VE GERİ VİTESE GEÇTİĞİNDE 5-6 SANİYELİK BEKLEMELERİ İLE BAŞLADI. ÇOK FAZLA UZUN YOL YAPTIĞIM İÇİN 40.000 KM DE BAKIMDA İLGİLENİRİZ O ZAMAN HALLEDİLİR DİYE KAVAKLIDERE OTO İLE HEMFİKİR OLDUK ( BU ARADA KENDİLERİNE TEŞEKKÜR EDERİM İLGİ VE ALAKALARI İÇİN KONU KENDİLERİ İLE İLGİLİ DEĞİLDİR ).

40.000 KM BAKIMDA ARACIN ŞANZUMAN SORUNU VE BAKIMI İÇİN BIRAKTIM. ŞANZUMAN SÖKÜLDÜ. 1. VİTES KAVRAMA GRUBUNDA YANIK VARMIŞ ÇİFT VİTESLERDE YOKMUŞ BU GRUP DEĞİŞİMİ İLE SORUNUN GİDERİLECEĞİNİ GARANTİYE SERVİSİNDE ANLAM VEREMEDİĞİ ŞEKİLDE RED OLDUĞUNU İLETTİLER. CUMA GÜNÜNDEN BERİ MÜCADELE VERMEME RAĞMEN SONUÇ ALAMADIM. GEREKÇELİ BİR SEBEP SUNAMIYORLAR. TRAFİKTE OLMUŞTUR DİYİP KONUYU GEÇİŞTİRİYORLAR. BEN KONUDAN UZAK BİR İNSAN DEĞİLİM DOĞUŞ OTO'DA 7 YIL ÖNCE ATÖLYE YETKİLİ YARDIMCILIĞI GÖREVİNDE BULUNDUM BELKİ 100 DEN FAZLA DSG ARIZASI İLE KARŞILAŞTIM, HİÇBİRİNDE DOĞUŞ OTOMOTİV MÜŞTERİDEN KULLANICI HATASI ADI ALTINDA (ARAÇTA MODİFİKASYON VE BAKIM DÜZENSİZLİĞİ YOKSA) PARA İSTEMEMİŞTİR. HATTA 5 YILLIK ARAÇLARDA BİLE İYİ NİYET KAPSAMINDA İŞLEM YAPMIŞTIR. 

BEN BU ŞANZUMANA DIŞARIDAN MÜDAHALE EDEMEM. GAREZİM OLMADIKÇA Kİ BU DİĞER PARÇALARIN DA AŞINMASINA YADA HASARLANMASINA YOL AÇAR ZARAR VEREMEM. SELÇUK BEY İSİMLİ FİAT GÖREVLİSİ BİLGE İNSAN GARANTİ MALİYETİ OLUŞMASIN BÜTÇESİNİ ETKİLEMESİN DİYE BİZE DAVALIK OLMA YOLUNU GÖSTERİYOR.

YANİ İŞİN ÖZETİ BUNLAR DCT ŞANZUMAN YAPMIŞLAR KULLANIMI GÜZEL AMA ARIZALANIRSA BİZ İLGİLENMEYİZ DÜZ VİTES GİBİ MUAMELE GÖRÜR MANTIĞINDA YÜRÜYORLAR. BU SEBEPTEN EGEA OTOMATİK ALMANIZI KESİNLİKLE ÖNERMEM. ÇEVREM OLMASINA BÖLGE MÜDÜRLERİNE ULAŞMAMA RAĞMEN NE NET BİR CEVAP ORTAYA KOYUYORLAR NE DE SİZİ VE MARKAYI CİDDİYE ALIYORLAR. 100 KAT DAHA PROBLEMLİ OLAN DSG'DE EN AZINDAN İLGİ ALAKA VE ARKASINDA DURMA GİBİ BİR DURUM VAR.

1.5 YILDIR FİAT LARA UYGULANAN VE PAZARDA OLAN BU ŞANZUMAN KULLANILDIKÇA İNSANLARA SORUN OLACAĞI AŞİKAR.
Cevapla
Beğenenler:
(30-10-2018, Saat: 14:59)rahanyilmaz yazdı: HERKESE MERHABALAR ÖNCELİKLE BU BENİM 3. EGEAM VE İLK DİZEL OTOMATİK OLAN MODELİ. YILLARDIR SEVEREK BİNDİĞİM EGEA DAN BUGÜN İTİBARİ İLE NET OLARAK SOĞUMUŞ DURUMDAYIM.

OLAY 28.000 KM DE 1.6 DİZEL DCT ARACIMIN VİTESLERDE VURUNTU, VİTES DÜŞÜŞLERİNDE KAVRAMA SORUNU VE GERİ VİTESE GEÇTİĞİNDE 5-6 SANİYELİK BEKLEMELERİ İLE BAŞLADI. ÇOK FAZLA UZUN YOL YAPTIĞIM İÇİN 40.000 KM DE BAKIMDA İLGİLENİRİZ O ZAMAN HALLEDİLİR DİYE KAVAKLIDERE OTO İLE HEMFİKİR OLDUK ( BU ARADA KENDİLERİNE TEŞEKKÜR EDERİM İLGİ VE ALAKALARI İÇİN KONU KENDİLERİ İLE İLGİLİ DEĞİLDİR ).

40.000 KM BAKIMDA ARACIN ŞANZUMAN SORUNU VE BAKIMI İÇİN BIRAKTIM. ŞANZUMAN SÖKÜLDÜ. 1. VİTES KAVRAMA GRUBUNDA YANIK VARMIŞ ÇİFT VİTESLERDE YOKMUŞ BU GRUP DEĞİŞİMİ İLE SORUNUN GİDERİLECEĞİNİ GARANTİYE SERVİSİNDE ANLAM VEREMEDİĞİ ŞEKİLDE RED OLDUĞUNU İLETTİLER. CUMA GÜNÜNDEN BERİ MÜCADELE VERMEME RAĞMEN SONUÇ ALAMADIM. GEREKÇELİ BİR SEBEP SUNAMIYORLAR. TRAFİKTE OLMUŞTUR DİYİP KONUYU GEÇİŞTİRİYORLAR. BEN KONUDAN UZAK BİR İNSAN DEĞİLİM DOĞUŞ OTO'DA 7 YIL ÖNCE ATÖLYE YETKİLİ YARDIMCILIĞI GÖREVİNDE BULUNDUM BELKİ 100 DEN FAZLA DSG ARIZASI İLE KARŞILAŞTIM, HİÇBİRİNDE DOĞUŞ OTOMOTİV MÜŞTERİDEN KULLANICI HATASI ADI ALTINDA (ARAÇTA MODİFİKASYON VE BAKIM DÜZENSİZLİĞİ YOKSA) PARA İSTEMEMİŞTİR. HATTA 5 YILLIK ARAÇLARDA BİLE İYİ NİYET KAPSAMINDA İŞLEM YAPMIŞTIR. 

BEN BU ŞANZUMANA DIŞARIDAN MÜDAHALE EDEMEM. GAREZİM OLMADIKÇA Kİ BU DİĞER PARÇALARIN DA AŞINMASINA YADA HASARLANMASINA YOL AÇAR ZARAR VEREMEM. SELÇUK BEY İSİMLİ FİAT GÖREVLİSİ BİLGE İNSAN GARANTİ MALİYETİ OLUŞMASIN BÜTÇESİNİ ETKİLEMESİN DİYE BİZE DAVALIK OLMA YOLUNU GÖSTERİYOR.

YANİ İŞİN ÖZETİ BUNLAR DCT ŞANZUMAN YAPMIŞLAR KULLANIMI GÜZEL AMA ARIZALANIRSA BİZ İLGİLENMEYİZ DÜZ VİTES GİBİ MUAMELE GÖRÜR MANTIĞINDA YÜRÜYORLAR. BU SEBEPTEN EGEA OTOMATİK ALMANIZI KESİNLİKLE ÖNERMEM. ÇEVREM OLMASINA BÖLGE MÜDÜRLERİNE ULAŞMAMA RAĞMEN NE NET BİR CEVAP ORTAYA KOYUYORLAR NE DE SİZİ VE MARKAYI CİDDİYE ALIYORLAR. 100 KAT DAHA PROBLEMLİ OLAN DSG'DE EN AZINDAN İLGİ ALAKA VE ARKASINDA DURMA GİBİ BİR DURUM VAR.

1.5 YILDIR FİAT LARA UYGULANAN VE PAZARDA OLAN BU ŞANZUMAN KULLANILDIKÇA İNSANLARA SORUN OLACAĞI AŞİKAR.

Üstadım çok geçmiş olsun yaşadığınız sıkıntıda sonuna kadar haklısınız eminim. Benim aracım da 27.000km de. Şanzıman konusunda henüz bir sıkıntı yaşamadım fakat böyle yazılanları okuduktan sonra ben de acaba ne zaman arıza çıkar diye içim rahat değil. Ayrıca aracı aldıktan sonra aracın garantisinin 
60.000 km olduğunu öğrenince de çok soğudum. Bence çok çok az. Tüm bu sorunların sonrasında da garanti süreciyle ilgisi sorun yaşamak da insanın canını çok sıkacaktır
Cevapla
Beğenenler:
Tipik bir çift kavrama arızası, geçmiş olsun. Peki bizim araçlar 5yıl 100bin km garantide değil miydi?

Garanti konusunda Müşteri hizmetlerini aradım, garantinin 3yıl 60.000km olduğunu fakat bakımların devam etmesi durumunda 5yıl100bin km kadar garantide olduğunu belirtti.
Cevapla
Beğenenler:
(30-10-2018, Saat: 18:56)sipartacus yazdı: Tipik bir çift kavrama arızası, geçmiş olsun. Peki bizim araçlar 5yıl 100bin km garantide değil miydi?

Garanti konusunda Müşteri hizmetlerini aradım, garantinin 3yıl 60.000km olduğunu fakat bakımların devam etmesi durumunda 5yıl100bin km kadar garantide olduğunu belirtti.

Ben de 5 yıl 100bin diye biliyordum fakat aracımın kullanma kılavuzunda 3 yıl 60 bin km gördüm. Bakımların devam etmesi durumunda demek havada kalır bence. En kısa sürede fiata uğrayıp garanti uzatma oluyor mu onu soracağım. Buradan da yazarım. 60bin km çok çok az gerçekten. 1 yılda yapıyorum ben o yolu
Cevapla
Beğenenler:
(22-04-2018, Saat: 01:21)LoungePlus yazdı: selam. 1.6 benzinli loung plus  otm aracım var. bazen düşük hızda seyir halindeyken PARK ASİSTAN DEVRE DIŞI ! ikazı ekranda birkaç saniyeliğine görünüyor sonra kayboluyor. herhangi bir arıza da yanmıyor.  fikri olan ya da başına gelen var mı?

ben bu uyarı için yetkili servise dört kez gittim hatta aracı bir gün serviste tuttular akü sorunlu dediler iki yıllık aküyü garanti kapsamına sokmadılar sağ olsunlar lütfedip iyi niyet gösterdiler yarı yarıya değişim yaptılar aküyü değiştirdim sonuç arıza gitmedi. LPG kitinde OBD bağlantı seçeneğini otomatik seçmişler bu sekmeden bağlantıyı CAN extended 500 seçtim bir daha sorun kalmadı, 20000 km dir sorun yok. Seninde LPG OBD bağlantı seçeneği otomatik sekmede ayaralıysa OBD aktif olduğunda bütün OBD bağlantı seçeneklerini tarıyor yaklaşık sekiz adet tek tek deniyor bu sırada arıza uyarısı veriyor uygun OBD bağlantısını bulunca sorun kalmıyor sistem normale dönüyor ancak LPG  OBD bağlantısı arac ECU su ile her iletişime geçmeye çalıştığında aynı adımları tekrarlıyor.
Cevapla
Beğenenler:
(30-10-2018, Saat: 18:56)sipartacus yazdı: Tipik bir çift kavrama arızası, geçmiş olsun. Peki bizim araçlar 5yıl 100bin km garantide değil miydi?

Garanti konusunda Müşteri hizmetlerini aradım, garantinin 3yıl 60.000km olduğunu fakat bakımların devam etmesi durumunda 5yıl100bin km kadar garantide olduğunu belirtti.

Aynen öyle. akşam üzeri fiat ssh bölge müdürü Kavaklıdere Otomotiv ile görüşerek (ki Kavaklıdere Otomotiv'e hakkaniyetleri, iyi niyetleri ve ilgi alakaları için çok teşekkür ederim) garantiye sokacaklarını ilettiler. Parçalar sipariş edildi şimdi onarım aşamasına geçildi. Burada teknik ekip kavrama da parlama varsa garantiye girmez diyor ancak bu parça hareketli olan bir parça basmalar vites geçişleri içeride kendi kendine bir sürtünme de olduğu aşikar. Sonuç olarak iş mahkeme yoluna gitmeden hallolmuş oldu. Hem ssh bölge müdürü hem kavaklıdere oto'nun ilgisi bizim mağduriyetimizi gidermiş oldu. kimsenin başına gelmemesi dileklerimle.
Cevapla
Beğenenler:
(30-10-2018, Saat: 14:59)rahanyilmaz yazdı: HERKESE MERHABALAR ÖNCELİKLE BU BENİM 3. EGEAM VE İLK DİZEL OTOMATİK OLAN MODELİ. YILLARDIR SEVEREK BİNDİĞİM EGEA DAN BUGÜN İTİBARİ İLE NET OLARAK SOĞUMUŞ DURUMDAYIM.

OLAY 28.000 KM DE 1.6 DİZEL DCT ARACIMIN VİTESLERDE VURUNTU, VİTES DÜŞÜŞLERİNDE KAVRAMA SORUNU VE GERİ VİTESE GEÇTİĞİNDE 5-6 SANİYELİK BEKLEMELERİ İLE BAŞLADI. ÇOK FAZLA UZUN YOL YAPTIĞIM İÇİN 40.000 KM DE BAKIMDA İLGİLENİRİZ O ZAMAN HALLEDİLİR DİYE KAVAKLIDERE OTO İLE HEMFİKİR OLDUK ( BU ARADA KENDİLERİNE TEŞEKKÜR EDERİM İLGİ VE ALAKALARI İÇİN KONU KENDİLERİ İLE İLGİLİ DEĞİLDİR ).

40.000 KM BAKIMDA ARACIN ŞANZUMAN SORUNU VE BAKIMI İÇİN BIRAKTIM. ŞANZUMAN SÖKÜLDÜ. 1. VİTES KAVRAMA GRUBUNDA YANIK VARMIŞ ÇİFT VİTESLERDE YOKMUŞ BU GRUP DEĞİŞİMİ İLE SORUNUN GİDERİLECEĞİNİ GARANTİYE SERVİSİNDE ANLAM VEREMEDİĞİ ŞEKİLDE RED OLDUĞUNU İLETTİLER. CUMA GÜNÜNDEN BERİ MÜCADELE VERMEME RAĞMEN SONUÇ ALAMADIM. GEREKÇELİ BİR SEBEP SUNAMIYORLAR. TRAFİKTE OLMUŞTUR DİYİP KONUYU GEÇİŞTİRİYORLAR. BEN KONUDAN UZAK BİR İNSAN DEĞİLİM DOĞUŞ OTO'DA 7 YIL ÖNCE ATÖLYE YETKİLİ YARDIMCILIĞI GÖREVİNDE BULUNDUM BELKİ 100 DEN FAZLA DSG ARIZASI İLE KARŞILAŞTIM, HİÇBİRİNDE DOĞUŞ OTOMOTİV MÜŞTERİDEN KULLANICI HATASI ADI ALTINDA (ARAÇTA MODİFİKASYON VE BAKIM DÜZENSİZLİĞİ YOKSA) PARA İSTEMEMİŞTİR. HATTA 5 YILLIK ARAÇLARDA BİLE İYİ NİYET KAPSAMINDA İŞLEM YAPMIŞTIR. 

BEN BU ŞANZUMANA DIŞARIDAN MÜDAHALE EDEMEM. GAREZİM OLMADIKÇA Kİ BU DİĞER PARÇALARIN DA AŞINMASINA YADA HASARLANMASINA YOL AÇAR ZARAR VEREMEM. SELÇUK BEY İSİMLİ FİAT GÖREVLİSİ BİLGE İNSAN GARANTİ MALİYETİ OLUŞMASIN BÜTÇESİNİ ETKİLEMESİN DİYE BİZE DAVALIK OLMA YOLUNU GÖSTERİYOR.

YANİ İŞİN ÖZETİ BUNLAR DCT ŞANZUMAN YAPMIŞLAR KULLANIMI GÜZEL AMA ARIZALANIRSA BİZ İLGİLENMEYİZ DÜZ VİTES GİBİ MUAMELE GÖRÜR MANTIĞINDA YÜRÜYORLAR. BU SEBEPTEN EGEA OTOMATİK ALMANIZI KESİNLİKLE ÖNERMEM. ÇEVREM OLMASINA BÖLGE MÜDÜRLERİNE ULAŞMAMA RAĞMEN NE NET BİR CEVAP ORTAYA KOYUYORLAR NE DE SİZİ VE MARKAYI CİDDİYE ALIYORLAR. 100 KAT DAHA PROBLEMLİ OLAN DSG'DE EN AZINDAN İLGİ ALAKA VE ARKASINDA DURMA GİBİ BİR DURUM VAR.

1.5 YILDIR FİAT LARA UYGULANAN VE PAZARDA OLAN BU ŞANZUMAN KULLANILDIKÇA İNSANLARA SORUN OLACAĞI AŞİKAR.

Hocam geçmiş olsun. Öncelikle söylemlerinizin bir çoğuna katılmamaktayım bunu baştan belirteyim. Aracınızda bir problem yaşamışsınız ve problem sonucunda da bir takım aksilikler ile karşılaşmışsınız bunun sonucunda da 1,5 yıldır FİAT da uygulandığını zannettiğiniz ancak FCA bağlı ALFA ROMEO daki geçmişini bilmediğiniz (ilk olarak Alfa da kullanıldı) şanzımanın genelinde bir problem varmış havası yaratmaya çalışmışsınız. Bu sebepten ötürü söylemleriniz objektiflikten bir hayli uzak. Fiat (FPT) bu şanzımanı geliştirirken Magneti Marelli (Sahibi FCA) ve BorgWarner gibi dev üreticilerle birlikte çalışmıştır. Kontrol sistemlerini Magneti Marelli üretirken, hidrolik modülü ve ve şanzıman kontrol ünitesi BorgWarner tarafından üretilmektedir.

DSG'nin belli bir döneminde fabrikasyon sıkıntı mevcuttu. Bazı versiyonlarda mekatronik ünitede kullanılan sentetik yağların aşırı sıcakta arızaya sebep olduğu, bu sebeple mineral yağa geçildiği biliniyor. Zaten kitapçıkta da 20km/h altında aşırı ısınmaya bağlı problem çıkarabileceği yazmaktadır. VW bu hatayı kabul etmesine rağmen yine de bir çok kişinin problemleri çözüm bulmadı. Eşimin mahkeme de çalışması sebebiyle DSG mevzusu yüzünden bir hayli mahkemeye veren olmuş hepsi de VW aleyhine sonuçlandığını yakından biliyorum hatta bir kaç tane de emsal oluşacak karar da getirmişti. Dilerseniz paylaşadabilirim. Nitekim hepsi çözülüyordu ise neden bir çok kişi mahkeme yolu ile çözüm arıyordu? Bu da ayrı bir çelişki. Ayrıca yanımda çalışan bir arkadaşımın 2011 model A3 de çift kavrama hatası çıkmış servis bakımlı olmasına rağmen garantiden değişimi red edilmiştir. Bunlar geneli değiştirmez ancak sizdeki problemde geneli bağlamaz.

Çift kavrama şanzıman aslında manuel bir şanzıman olup; manuel şanızmanda bulunan neredeyse çoğu parçadan çifter tane vardır. Debriyaj pedalı yerine basit bir hidrolik pompa ve elektronik kontrol ünitesi vardır. Manuel bir şanzımana ne zarar verirse bu şanzımana da aynı şeyler zarar verir. Eğer bu şanzımanı tam otomatik bir şanzıman gibi kullanırsanız tez zamanda sorun çıkaracağı aşikardır.
Hele de trafik sebebiyle yukarı doğru eğimli bir yerde frende değilde vites üzerinde kalıp geri kaçmasın diye beklerseniz şanzımana dinamiti koymussunuz demektir. Sistem aşırı ısınacak Aynı sizin bahsettiğiniz gibi 1 dişli de yanma meydana gelecektir. 1-3-5 de aynı grupta yer alıyor olması sebebiyle o grup üzerinde sıkıntı oluşur. Ek olarak ani kalkışlar, gaz pedalına olağan dışı basmalar sonucu sistemin kararsız kalması, araca sonradan takılan sprint-booster, sonradan chip uygulamaları problemin çıkma olasılığını ve sıklığını kayda değer bir oranda artıracaktır.
Ayrıca belirtmem gerekirse tipik çift kavrama hatası diye bir durum yoktur.Çünkü herşey doğru yapılsa dahi her hâlükârda bu arıza olacak izlenimi vermektedir. Ancak bu gerçekle pek bağdaşmaz. Bunlar yanlış kullanıma yada çevresel faktöre bağlı olarak oluşan arızanın ilk belirtisidir. Nitekim her turbo dizel de tipik turbo arızası meydana gelmez.

Bir başka konuda Selçuk bey ile alakalı geçmişte sağ taraftan gelen bir ses ve klima problemi sebebiyle kendisi ile tanışmıştım. Kendisini ve çalışma prensibini çok iyi tanırım. Benim her iki problememi çözümü konusunda çok destek olmuş ve her türlü kolaylığı sağlamış birisidir. Yakın bir zamanda frenimden gelen bir ses konusunda yine yardımcı olmuş wasting-house garantiden değiştirmiştir. Eğer kullanım kaynaklı hata olmadığına ikna olduysa gereken kolaylığı sağlayan birisidir. Sonuçta eğer fabrikasyon bir hata varsa TOFAŞ ilgilendiren bir durumda yok çünkü üreticiye parçayı geri gönderecek ve faturayı da rücu edecek. Bir çok 0 km FİAT aracı kullandım hiçbirinde garantisel bir problem ile karşı karşıya kalmadım.

Tahminlerime göre sizin probleminiz konusunda ikna olmamış; ancak Kavaklıderenin araya girmesi sebebiyle Müşteri Memnuniyeti çerçevesinde sizin sorununuz çözüme kavuşturuluyor.
Cevapla
Beğenenler:

Anahtar Kelimeler

Fiat Egea Kullanıcı Yorumları, Fiat Egea Kullanıcı Yorumları İncelemesi, Fiat Egea Kullanıcı Yorumları Videosu, Fiat Egea Kullanıcı Yorumları Online izle, Fiat Egea Kullanıcı Yorumları Fotoğrafı, Fiat Egea Kullanıcı Yorumları Yorumu, Fiat Egea Kullanıcı Yorumları Hakkında, Fiat Egea Kullanıcı Yorumları Nedir, Fiat Egea Kullanıcı Yorumları Açıklaması, Fiat Egea Kullanıcı Yorumları Oyunu, Fiat Egea Kullanıcı Yorumları Fiyatı


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Fiat Egea Cross 1.4 Yakıt Hakkında Ryhmes 3 32 13-02-2023, Saat: 16:10
Son Yorum: shaq1907
  Fiat Egea 1.4 Fire Easy 2017 Aldım Arkadaşlar :) burakkoyuncu 0 22 19-01-2023, Saat: 20:41
Son Yorum: burakkoyuncu
  Fiat Egea Easy Multimedya Mukur 1 338 24-09-2021, Saat: 07:40
Son Yorum: y.kara
  Fiat Egea Motor Seçenekleri ve Yakıt Tüketimi EgeaClub 88 64,319 31-05-2021, Saat: 13:37
Son Yorum: ilkr
  Fiat Egea 1.4 Fire Hız-Km/Devir-Rpm karşılaştırması y.kara 6 3,907 02-08-2020, Saat: 14:03
Son Yorum: fkaragedik

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 4 Ziyaretçi