27-06-2016, Saat: 18:25
(27-06-2016, Saat: 18:02)strk92 yazdı: Merhabalar arkadaşlar. Üzülerek söylüyorum ki Tofaş sattığı arabanın arkasında durmamaktadır. Aracımı incelemek için servise cağırdılar ve bende götürdüm. Götürdüğümde Tofaştan gelen bir müdür ve teknik eleman beni beklemekteydiler. Öncelikle aractaki cızikleri gösterdim ve aldığım tepki akıllara durgunluk verecek cinsten bir tepkiydi bunlarda ne var ki bizde aracın boydan boya çizildi sanmiştık dediler. Daha sonrasında gösterge panelinin camındaki çizikleri gösterdim ve yine aynı şekilde hatta beni suçlarcasına tepki verdiler. Bu çizikleri sen bir bezle silerek bile yapmış olabilirsin dediler. Arkadaşlar size soruyorum kaçınızın aracının gösterge paneli çizikler içerisinde eminim ki hepiniz en az bir kez silmişsinizdir. Daha sonrasında araçla test sürüşüne çıktık ve araçtan gelen trim seslerinı dinlettim ancak en başta duymuyoruz diye tepki verdiler. Ardından stabilize yola girdim ve seslerin iyice artmasıyla be kadar duymak istemeselerde mecburen duymak zorunda kaldılar. Bu sefer 3000 evet arkadaşlar yanlış okumadınız üçbin kmdeki bir araçtan bu seslerin gelmesinin normal olduğunu ve taraflarınca ihmal edilebileceğini söylediler. Ardından tekrar servise döndük ve servis müdürünün odasinda konuşmamıza devam ettik. Bu seferde kurdukları düzeni iyice görmüş oldum. Servis müdürü mahkeme bilir kişi heyetinde görev yapıyormuş. Tofaştan gelen müdür hiç abartısız söylüyorum beni alenen tehdit etti sen istersen davanı aç ama bi daha bir sorunun olduğunda bakalım seninle ilgileniyor muyuz tarzında söylemde bulundu. Ardından uzun uğraşlar sonucu sanki müşteri olarak bana çok büyük bir lutuf yapıyormuş gibi peki o zaman size bir jest yapayım diyerek aracın ses yapan parçalarinı fabrikada yenileriyle degiştirtmeyi uygun gördü. Arkadaşlar bir kez daha anladım ki araçlarımızın kalitesi servise yolumuz düşene kadarmış.
üzücü olaylar