Lpg dönüşümü yapılan araçlarda, güç kaybı araç kullanıcısının hissedemeyeceği kadar azdır. Bunun en büyük sebebi de, sıralı sistem dediğimiz ve aracın kendi kontrol ünitesinden aldığı bilgilerle, çalışma stratejisini belirleyen, yeni nesil Lpg sistemleridir.
110 HP gücündeki motorun, dinamometreden çıkış gücü; benzinde 109.9 Hp iken, Lpg'de ise 109.7 beygir olmaktadır. Yani kayıp sadece 0.2 hp dir. aracı kullanan kişinin bu kaybı, direksiyon başında hissetmesi ise neredeyse imkansızdır.
Klima açıldığında güç kaybetmesi ise; aracın yakıtı ne olursa olsun, benzin, lpg veya dizel tüm araçlarda, motora bağlı olan ve kayış kasnak vasıtası ile motordan belli bir miktarda güç çekerek çalışan, klima kompresörünün çekeceği güç, bazı arkadaşlarımızın bahsettiği gibi, % 10-15 seviyesine kesinlikle çıkmamaktadır. ama bir güç kaybı, tabii ki söz konusudur.