21-04-2016, Saat: 19:49
Geçen hafta, durumu KOÇ Holding'e ilettim. TOFAŞ'ta benim dosyamla ilgilenen kişi hemen beni aradı ve "Konuyu holdinge yazmışsınız." deyip iki teklif sundu. "100 bin km'lik garantiyi 150 bin km yapabileceğini veya bir bakım hediye edebileceğini" söyledi. Bunları kabul etmeyeceğimi belirttim. Arkasından tekrar Koç Holding'i arayıp tekliflerin benim mağduriyetimi giderici olmadığını belirttim. Yine hemen TOFAŞ'tan dönüş oldu ve benim talebim soruldu. Aracın, ayıpsız yenisiyle değiştirilmesini istediğimi belirttim. Yetkili, birazdan arayacağım dedi ve bir süre sonra arayıp "Aracınızı çekiciyle Bursa'daki fabrikaya çektireyim. Robotlarla kusurlu noktalara müdahale ettireyim, kusur ortadan kalksın." dedi. Bunu kabul etmeyeceğimi, aracın yenisiyle değiştirilmemesi durumunda yargıya başvuracağımı belirttim. Kısa bir süre sonra tekrar arayıp araç değişim talebimin değerlendirilmesi için 1 haftalık süre istediğini belirtti, süre konusunda mutabık olduk. Bu süre içinde konuyu FİAT İTALYA'ya da yazdım, oradan da dönüş oldu ve araç bilgileri ile Türkiye'de yaptığım görüşmelerin detayları soruldu. Bir haftalık süre dolunca TOFAŞ'taki yetkili aradı ve değişim talebimi onaylayamayacaklarını, dilersem daha önceki tekliflerden yararlanabileceğimi, KOÇ Holding'e ve FİAT İTALYA'ya da bu cevaplarını ileteceklerini bildirdi. Ben de konuyu yargıya taşıyacağımı belirttim, süreci sonlandırdık.
Normalde aracın yenisiyle değişimini istiyordum. Ancak üretici firmanın takındığı tutum, beni araç bedelinin iadesi talebiyle dava açmaya sevk ediyor. Davayı, bedel iadesi talebiyle açacağım. Bundan sonra da ne TOFAŞ'ın ne de FİAT'ın yakınından geçerim.