18-11-2020, Saat: 23:31
(18-11-2020, Saat: 22:21)pashcat yazdı: Haftada 1. 2 günüm expertizlerde geçiyor diyebilirim. Motordan anlamayan bir expertizde yapılan dyno testi kanaatimce fasafisodur. 100 de 100 olmasada kompresyon testi en etkili testtir diye düşünüyorum motor açısından. Tabi bu da yarım kalıyor. Nitekim araç sadece motordan ibaret değil. Şasesi yamulmuş dğzelltilmiş, hava yastıkları patlamış, şanzuman sorunları olan , triger vakti gelmiş kısacası ekmeği yenmiş bir araçta motor iyi olsa ne olur? Testi bypas etme noktasında yıllar önce sadece bir aracıma yaptırdığım için bu konuda fikrim yok hocam. Ancak genel değerler biraz toparlatıbilse bile silindirler arası farkın herhangi bir yöntemle kapatılabileceğini düşünmüyorum ki bu fark da bir fikir verecektir.Çok mantıklı, silindirler arası fark kapatılamazdı. Şase vs hepsi sağlam hiç sorun yok. hatta motor suyunun buharını da bir hazneye alıp rengi değişiyor mu falan diye baktılar. Herhangi bir sorun çıkmadı. ama işte aracın arkasında conta takımına ait subap lastiği, krank keçesi, termostat cotnası falan bulunca bir işkillendim. Motor külbütör kapağı açılınca conta değişir mi ? aldığım kişi biraz uyuz olduğu için sordum ama ben bilmiyorum ben anlamıyorum, amcamın oğullarına veriyorum onlar yapıyor. babamın arabasınındır belki diyor gıcık bir adam çok muhattap olmak istemiyorum ne yalan söyleyeyim.
RMX1971 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi