Yorumları: 1,151
Konuları: 34
Kayıt Tarihi: 12-05-2016
Teşekkür Puanı:
32
Yaşadığı Yer: Belirtilmemiş
Araç Bilgileri: 1.6 Multijet E6 120 HP 6 İleri Dct-Otomatik Lounge Plus (StationWagon)
Araç Km Bilgisi: -
Beğenenler: 0
4 Mesajına 3 beğeni geldi.
18-09-2019, Saat: 08:46
(Son Düzenleme: 18-09-2019, Saat: 08:52, Düzenleyen: baba_yaga.)
Araçlarda günden güne "maliyet düşürme" sebebiyle bir takım parçalar gidiyor. İş yalıtıma kadar geldi mi bilmiyorum. Ancak önerim şudur. Arka davlumbazlarda HB/SW keçe var Sedan da bu keçe yok. Sedan da bu keçenin olmaması bagaj ile kabinin ayrı olmasından da olabilir yada pazardaki konumlama amaçlı da olabilir..Ancak arka davlumbazlar kaplanacak ise kesinlikle çok kaliteli ses yutum katsayını bildiğiniz bir malzeme ile yapın yoksa hiçbir faydası olmaz.
Davlumbazlara pütür hiçbir işe yaramaz. Boşuna paranızı harcamayın. Çünkü davlumbazda hava ile yayılan lastik gürültüsüne çözüm arıyorsunuz. O sebepten ses yutum katsayısı çok iyi olan bir malzeme olacak. Pütür ile bir nebzeye kadar yapısal yayılan sesde başarı elde edebilirsiniz. Onda da en iyi MS 9320 mastiktir ve darbeli bir tabanca ile atılmalıdır. FOCUS 3 tabanında da oem kullanılmıştır. Diğerleri daha çok korozyon amaçlıdır.
Aynı malzemeyi bir de bagajdan arka pandizota yapıştırın. Buda bagajdaki gürültünün kabine gidişini engeller. Bir de arka koltuk altına konduğunda fayda sağlayacaktır.
Eğer kapılara işlem yapılmadı ise yine istenilen sonuca ulaşılamayabilir.