22-05-2019, Saat: 00:56
(21-05-2019, Saat: 23:31)m_oguz35 yazdı: Selamın aleyküm arkadaşlar,
Ağrı'da ikamet ediyorum. Aracımı Van- Erciş Şengüller Fiat Bayiinden 02.01.2019'da teslim aldım. Mart ayında Opet Petrol Ofisi'nde basınçlı su ile yıkarken sol kapı orta noktasında ve kaputta boya atması oldu. Aynı gün aldığım bayiyi ve müşteri hizmetlerini aradım. Dosya açtılar. Yetkili servise fotoğrafları attım. Fabrikadan incelemeye boya görevlisi gelecek dediler. 2 ay sonra boya görevlisi Erzurum'a geldi. Bende Erzurum Yetkili Serviste incelenmesi için oraya gittim. Boya görevlisi ''yakın tutmuş olabilirsiniz, kullanıcı hatası rötuşlattırın'' dedi. Rötuşlanmasını kabul etmedim. Daha sonra Erzurum Sanayideki birkaç boyahanesi olan Boya Kaporta Ustalarına gösterdim aracı. Boyanın bu şekilde atmaması gerektiğini ve hakkımı aramamı gerektiğini söylediler. Fiat Müşteri Merkezini aradım ve kullanıcı hatası olduğuna dair resmi yazıları istedim. Yıkadığım yerde herkes yıkama yapıyor. Araç daha 4 aylık bile olmadan, boyanın bu şekilde atması üretim kalitesizliğinden şüphelendiriyor beni. Hakkımı Tüketici Mahkemelerinde arayacağım. Tavsiyeniz nedir arkadaşlar ?
0 506 263 57 59
(21-05-2019, Saat: 23:31)m_oguz35 yazdı: Selamın aleyküm arkadaşlar,fotoğraf linki;
Ağrı'da ikamet ediyorum. Aracımı Van- Erciş Şengüller Fiat Bayiinden 02.01.2019'da teslim aldım. Mart ayında Opet Petrol Ofisi'nde basınçlı su ile yıkarken sol kapı orta noktasında ve kaputta boya atması oldu. Aynı gün aldığım bayiyi ve müşteri hizmetlerini aradım. Dosya açtılar. Yetkili servise fotoğrafları attım. Fabrikadan incelemeye boya görevlisi gelecek dediler. 2 ay sonra boya görevlisi Erzurum'a geldi. Bende Erzurum Yetkili Serviste incelenmesi için oraya gittim. Boya görevlisi ''yakın tutmuş olabilirsiniz, kullanıcı hatası rötuşlattırın'' dedi. Rötuşlanmasını kabul etmedim. Daha sonra Erzurum Sanayideki birkaç boyahanesi olan Boya Kaporta Ustalarına gösterdim aracı. Boyanın bu şekilde atmaması gerektiğini ve hakkımı aramamı gerektiğini söylediler. Fiat Müşteri Merkezini aradım ve kullanıcı hatası olduğuna dair resmi yazıları istedim. Yıkadığım yerde herkes yıkama yapıyor. Araç daha 4 aylık bile olmadan, boyanın bu şekilde atması üretim kalitesizliğinden şüphelendiriyor beni. Hakkımı Tüketici Mahkemelerinde arayacağım. Tavsiyeniz nedir arkadaşlar ?
0 506 263 57 59
egea boya atma fotoğrafları
Hocam öncelikle geçmiş olsun.
Bende 2019 Urban plus sahibiyim.
Aracı şubatta aldım.15 gün sonra aracımın tavan ve kaputunda,yol asfaltlama çalışmasından dolayı aşırı ve yoğun zift lekeleri oluştu.
İş yerindeki arkadaşların aklına uyarak lekeleri bol tinerli bezle sildim ve ziftler çıktı.Fakat buna rağmen boyaya bir şey olmadı.
Sadece çok ufak bir bölge hafif matlaştı orayı çok bastırdığım için,cilası gitmiş.Cilalattım ve düzeldi.
Diyeceğim ben bunları yaptığım halde boyaya zarar gelmediyse,yıkamayla araçta boyaya zarar gelmez kesinlikle.
Sizin aracın boyasında mutlaka üretim kaynaklı bir sorun vardır.Kesinlikle rütuş,onarım boya vb. teklifleri kabul etmeyin.
Durumu başka yerlerde de raporlatıp tazminat veya değişim için mahkemelere başvurun.Sonuçta boyansa bile değer kaybı olacak araçta.
Yalnız meblağ büyük olduğu için iyi bir avukata danışmakta fayda var..