20-05-2019, Saat: 00:48
(07-05-2019, Saat: 16:57)Egeaaaa yazdı: 22. 03.2019 tarihinde 2019 model 1.4 easy egea aldım. 1 ay sonrasında araçta hafif yüzeysel çizikler fark ettim. Kontrol ederken önce 1 tane ile başlayıp 3 tane olan kabarcık yuvarlık şeklinde boya atması olduğunu gördüm. Servise gittiğimde darbeyle veya bir şeyle yapılamayacağı belirtildi bilir kişi istendi ancak oda net bir cevap veremedi fabrikaya resimleri gönderdi. Sizinde başınıza gelen var mı? Veya böyle bir şey gördünüz mü hiç
https://photos.google.com/album/AF1QipNB...hRl2WHLjCJ
Hocam, Merhaba,
Ağrı'da ikamet ediyorum. Aracımı Van- erçiş Şengüller Fiat Bayiinden 02.01.2019'da Teslim Aldım. Mart Ayında Opet Petrol ofisinde basınçlı su ile yıkarken sol kapı orta noktasında ve kaputta boya atması oldu. Aynı gün aldığım bayiyi ve Müşteri Hizmetlerini aradım. Dosya açtılar. Yetkili servise fotoğrafları attım. Fabrikadan incelemeye Boya görevlisi gelecek dediler. 2 Ay Sonra Boya görevlisi Erzurum'a geldi. Bende Erzurum Yetkili Serviste incelenmesi için oraya gittim. Boya görevlisi ''yakın tutmuş olabilirsiniz, kullanıcı hatası rütuşlattırın'' dedi. rütuşlanmasını kabul etmedim. Daha sonra Erzurum Sanayideki birkaç boyahanesi olan Boya Kaporta Ustalarına gösterdim aracı. Boyanın bu şekilde atmaması gerektiğini ve hakkımı aramamı gerektiğini söylediler. Fiat Müşteri Merkezini aradım, ve kullanıcı hatası olduğuna dair resmi yazıları istedim. Yıkadığım yerde herkes yıkama yapıyor. Araç daha 4 aylık bile olmadan, Boyanın bu şekilde atması üretim kalitesizliğinden şüphelendiriyor beni. Hakkımı Tüketici Mahkemelerinde arayacağım.