(18-04-2019, Saat: 10:23)baba_yaga yazdı:(17-04-2019, Saat: 21:22)halisyalcinkaya yazdı: Servis yada Fiat isterse tabiki bulur yapılan işlemleri. Mesele bundan ziyade aracın orjinalini bozmak mevzusu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Burada aslında söylenecek çok şey var. Tofaş/Fiat müşteri isteklerini fazla yorumlayamıyor hep kalıplaşmış tavır içindeler buda müşterileri bıkkınlık derecesinde yoruyor. Bunun neticesinde de müşteriler farklı bir yöne yöneliyor . Bu işlemlerin yapılmasının bu derece ayyuka çıkmasında fabrikanında ciddi oranda payı var. Ayrıca orjinalinin bozulması mevzusu doğru ancak araca donanımsal bir eklenti olmuyor. Garanti süresi 2015 modeller için seneye dolacak ondan sonra ne ile tehdit edecek elinde bir kozu kalmıyor. Bu müşterilerin bakış açısı haksız da sayılmaz.
Yukarıdaki yazdıklarım da fabrikanın bakış açısı oda kendince doğru. Bence konuya fabrikanın tehditvari bir şekilde değil çözümvari bir şekilde yaklaşması gerekiyor eğer güvenliği aksatmıyor ise.
Hocam en son Bursa'daki ana yetkili servisle görüşmüştüm 15 gün önce.
Mevcut araçlardaki 7 inç tablet tipi ekranların ,tablet gibi+değişik birçok özellikle kullanımına dair fabrikada bir çalışma olduğunu söylemişti.
Ama içeriği ne olacak tam ne zaman onlarda tam bilmiyor.
Yeni satılacak araçlarda mı olacak,yoksa satılmış olanları da kapsayacak mı onuda bilmiyorlar.
Ayda bir bize sorup bilgi alın dediler.
Ama tahminim pazarlama tekniği olarak yeni araçlardaki ekranlara bir sürü özellik koyarlar.
Bizim tabletlerde süs gibi kalır konsolda...