1,6 E-torq da torq düşük olması sebebiyle yine Set Değerini yakalamayabilir. Ancak otomatik olması sebebiyle otomatikmen vites de düşürebilir artıradabilir. 1,4 araca göre otomatik olması sebebiyle daha konforlu bir kullanım sağlar. Çünkü vites düşürebilir ve artırabilir sürücüden bağımsız ancak tork yeterli gelmeyebilir bu durumda da set değerindan uzaklaşır her ikiside gücünün yettiği hızda sabitler.
1,6 multijet manuel de ise tork 320Nm olması ve bu değeri alt devirde bulması sebebiyle araç rahatlıkla 6, viteste istenen set değerinde kalacaktır. Ancak yüksek eğim gerektiren yerlerde bir alt vitese geçmek istediğinde sürücünün müdahalesi gerekecek. Ancak bu istisnai bir durum çünkü tork yüksek olması sebebiyle set değerinde rahatça vites düşürmeden kalabiliyor.
1,6 multijet otomatik ise manuelden farklı olarak vites düşürme veya artırma durumunu kendi ayarlayarak tamamen sürücüden bağımsız bir sürüş sağlayacaktır. Sürüş konforu ve CC etkinliği en iyi bu kombinasyondadır.
Kırıkkale den Ankaraya gelirken Elmadağ yokuşunun olduğu yerde %8 eğim vardır. Ben sadece CC 180km/h set değerine o yokuşta ulaşamadığına denk geldim. 168km/h civarında kaldı. Bu arada CC hızlanmaları daha iyidir. Çünkü avans değerleri ile oynanır.