23-04-2018, Saat: 09:26
(22-04-2018, Saat: 21:20)baba_yaga yazdı: Hocam İngiltere ye baktım o pazarda da yok. Bu özellik premium araçlarda olur ancak kesinlikle üstüne gidilmeli. Eğer akustik camlar var ise bu segmentte için bir ilk olur. Ayrıca rüzgar gürültüsünün bir numaralı ilacı hatta ortam gürültüsü için hap uygulamadır.
FİAT veya TOFAŞ da işler devlet dairesi gibi. Kimse peşine düşmez sen araştırırsın bulursun.
Daha dün TOFAŞ da çalışan bir kişimiymis neymiş EGEA SW xenon paketli aracı vardı. Bi-xenon performansı nasıl dedim. Dallama bi-xenon değil xenon diyor. Bi-Xenon ikisinin bir arada olduğu sistem diyor. Bir kere bindiği aracı bilmiyor çıkmış bana ders veriyor. Bu denyoyu yanıma asistan almam. Bu kafaya gidip akustik cam desen bön bön bakar. Daha önce xenon tesisatta fark var mı diye sorduk daha cevap verecekler. Biz neredeyse montaj yapacak hale geldik.
Fiat İş Birimi Direktörü Altan Aytaç diyor ki EGEA 100bin dekanewton ile mükemmel bir burulma direncine sahip. Tam 3 kez mesaj attım bu değer neye göre normalde 1 derece döndürmek için uygulanan kuvvet olarak verilir. Ben müşteri olarak 1 derece döndürmek için uygulanacak kuvvet değerini istiyorum yani NM/Deg olarak. Cevap dahi vermediler.
merhaba hocam malesef birçok kişi kulaktan dolma veya birilerinin söylediği bilgiyi doğru olup olmadığını bilmediği halde rahat bir şekilde söylüyor bizde meraklı kullanıcılar olarak ince detayları araştırıp bulmak zorunda kalıyoruz servisler bile eğer bir tanıdığınız yok ve bilmiyorsanız aracı baştan sağma olmayacak işler yapabiliyor
sizi tebrik ederim aracın her detayını ve ayrıntısına hakimsiniz fabrikada çalışan birçok kişi bile bir haber takılıyorlar