28-03-2018, Saat: 12:31
(27-03-2018, Saat: 17:25)Neo yazdı:(27-03-2018, Saat: 16:11)KASPINARLI yazdı: Çarpışma testinde tabiki hızı baz alacağız.Gereken açıklamaları baba_yaga yapmış aynı şeyleri yazmaya gerek yok Demek istediğim 100/ km/h ve üzeri hızlarda hiçbir araba insanı tam koruyamaz,arabaya hiçbir şey olmasa bile G kuvveti etikisiyle insan vücudu fiziksel olarak o çapışmaya dayanamaz.Ben ortadan ikiye bölünmüş yeni kasa Passatı kendi gözümle gördüm,kimse bana yıldızların etkisinden bahsedemez : Araba bildiğin testereyle kesilmiş gibi ikiye bölünmüştü hem de uzunlamasına.Zaten bizim halkımızdan başka bu yıldız olayını abartan yoktur.Adam sanıyor ki Volvo ya da Mercedes alınca kaza durumunda ölümsüz olacak ALLAH kaza bela vermesin.Olay ölümsüzlük değil , arabanın parçaları daha yerinde duramıyor, Bahsi geçen passatın ne durumdayken böyle olduğunu bilemezsin. Belki 220 ile kaza yaptı belki de önceden başına gelen şeyler oldu bilemezsin
Sürücü tarafı sol üst tavan ile kenar sütünün plastik kaplaması gevşemiş ve sarkıyor fotoğrafta aşırı belli olmuyor gibi olsa da sürücü tarafından bakınca göze batıyor arka taraf daha vahim onu da yakında gösteririm.
Burada ki birleşme noktası bile kendini zar zor tutuyor bildiğin oldu diyebilmek için yapılmış.
Hele arabanın torpidosu... Arkada koltukta ki açılabilir kol desteği hem ince hemde kalitesiz.
Arkadaşlar abiler fiat sizin hayrınıza araba üretmiyor bu kadar firmayı korumanın anlamı yok. Bu arabanın sıfırı full paketi 60 bin lira olsa inanın anlayış karşılanabilir fakat 100 bini aşıyor full hali. 2016 model olup bu durumda olması gerçekten üzücü.
Yaz sıcağının etkisini çok merak ediyorum.
Ben burada x y firmasını övmüyorum sadece herkesin kaliteli arabayı hak ettiğini ve 100 bin liralık bir araçta da kalitenin olması gerektiğini savunuyorum. Umarım anlatmak istediğim anlaşılmıştır.
Araçta ilk fotoğraf için o parça sökülmüş diyemem ama ikinci parçada o açıklık olan parçaların alttaki kısmı tornavida tarzı bir şey ile zorlanmış yada sökülmüş. @baba_yaga da onaylayacaktır.