27-03-2018, Saat: 08:17
(26-03-2018, Saat: 23:39)KASPINARLI yazdı: @Neo eleştirmek en doğal hakkımızdır ama abartmaya da gerek yok kardeşim,aynı araç bizlerde de var,yaklaşık 3 sene olacak biniyorum.Kapalı garajımız yok,sürekli güneşin altında araba,ayrıca 2 küçük çocuğum var her bindiklerinde sağını solunu kurcalıyorlar.Tüm bunlara rağmen ne tavanı sarktı,ne döşemesi kalktı ne de bilmem ne oldu.Kapı iç döşemeleri sert plastik doğrudur ama konsol olsun döşemeler olsun parasına göre gayet kaliteli.Sürekli köye giden bir insanım,stabilize yolda bile ufak tefek çıtırtılardan başka ses yok.Biz forumda ne arkadaşlar gördük,kapı açma koluna abanıp kırdıktan sonra "bu ne biçim araba kolu elimde kaldı" diyen Madem pişman oldunuz o zaman satın piyasayı gezin sonra tekrar pişman olup Egea alırsınız.Ben fikrimde sabitim 3 yıldır da testini yapıyorum.Bu paraya bu ses yalıtımını,bu performans ve rahatlığı,bu genişliği veren başka bir araba daha yok,olsaydı zaten onu alırdım Güvenlik konusuna gelirsek çok klasik olacak ama 100 km/h hızın üzerinde Volvo da dahil hiçbir araba sizi korumaz.O testler 65 km/h içindir.
Hızı baz olarak düşünürseniz o vakit güvenlik anlamına hiç bir şey yapılmasın Bizler böyle düşünürsek önümüze konanla yetinirsek tabii Fiat gibi firmalar bunu görüp düşük kaliteli malzemeler ile araba üretip önümüze sunar , adamın ya satamazsam diye bir düşüncesi yok ki.65 km/h ile çarpıp içindeki insanları sağ tutan arabanın sağlamlığı ile 65km/h de içinde ki insanların yaşam şansı büyük olasılıkla şansa bağlı olan bir aracın 100km/h + hızlarda ki korumaları asla aynı olmaz. Çarpma testlerini bu şekilde çarpıtmak hoş değil , sadece kendinizi kandırmak demektir
Kapı taraflarının sert plastik olması inanın umurumda değil yakında görseller ile dediğim şeyleri göstereceğim