05-02-2017, Saat: 20:06
(05-02-2017, Saat: 10:36)Ozakisampi yazdı:(04-02-2017, Saat: 10:03)baba_yaga yazdı: Arkadaşlar pedal commander ile ilgili biraz araştırmalar yaptım. TOFAŞ Powertrain çalışanın bilgilerine dayalı olup tamamen gerçeği yansıtmaktadır. Hatta bununla ilgilide bir çalışma olup bülten ile servislere bildirilecekmiş.
Egea Dizel+DCT makineler için,
Yüksek basınç pompası, Enjektörler, EGR ve DPF zararı var denildi. Şöyle ki sistem kandırılarak yakıt basınçları yükseltiliyor pedal üzerinde gaz potansiyelmetresi ile potansiyelmetre parametreleri değişiyor yukarıda söylendiği gibi siz yarım gaz yaptığınızda tam gaz tepkisi veriyor.Sonuçta DDCT unitesi tüm bilgileri okuyor ve kayıtlı teorik olması gereken değerler ile sürekli karılaştırıyor. Burada ki en ufak sapmalar da hata kaydı olarak sayıyor. Eğer bu durum devam ederse önce geçici sonra da kalıcı hata veriyor.
İyi pazarlar.Bende 1.6 multijet sahibiyim ve pedal işi ile ilgileniyordum açıkcası fakat bilgilendirmen sonrasında vazgeçmiş taraftayım,bi merakım sadece bu vermiş olduğun bilgiler sadece otomatik vites için değil sanırım değilmi manuel araçlara da aynı şekilde zarar veriyor,bilgilendirsen sevinirim iyi günler.
Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Aynen öyle hocam. Yüksek basınç pompası, enjektörler,Egr ve DPF zarar verir. Hocam bu motorları kandıramazsınız. Tofaş üretim aşamasında tüm teorik bilgileri girmiş. Farklılık hemen belli olur. Bu motor yerince verimli ve yüksek performanslı.