(31-01-2017, Saat: 18:59)baba_yaga yazdı:Hocam Selamlar,(31-01-2017, Saat: 17:02)sozyurt yazdı: Az önce Önce 2 Fiat servisi, ustaları ve müdürleri ile görüştüm. Pedal commander ı sordum ve cihazı bildiklerini, garantiyi etkilemediğini ve 2 ustada ağız birliği yapmış gibi kendi araçlarınada taktırmayı düşündüklerini söyledi. Bende siparişi verdim, yarın elimde olacak ve uygulamayı yarın serviste yapacaklar.
1.6 MJet Dct bakalım nasıl olacak.
Sonucu burdan yazarım.
SM-J500F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hocam pedal comander son hızda bir değişiklik yapmaz. Yada araca ekstra bir güç katmaz. Sadece boğaz kelebeğinin daha hızlı açılmasını sağlar. Araçta motor sanzuman uyumunuzu bozar. Test amaçlı Etorq motora taktıdım 15 dk sonra iade ettim. Şanzuman ne yapacağını şaşırıyor. Belki kısa vade de sorun çıkarmaz ama uzun vadede sanzumana sürekli dip gaz yapıyormussunuz sinyali gide gide şanzumana yük bindirir.
Bu parçanın, Aracımın mevcut 88 kw gücüne bişey katmayacağını yada sizin tabirinizle son hızına bir etkisi olmayacağının bilincindeyim, zaten böyle bir iddam da olmadı yazdığım iletide. Burda ihtiyacım olan veya buna beklentim diyelim gaz pedalının hantallığını ortadan kaldırmak bir nebze ve mevcut gücü daha hızlı kullanabikmek. Bu arada bana hantal gelen kimilerine normalde gelebilir, buda normal. Sonuçta buluşları ihtiyaçlar doğurur bu cihazın ortaya çıkması gibi. Bir diğer mevzu cihazın herhangi bir parça yerine takılmaması. İki soket arasına takılan bir geciktirici/hızlandırıcı devre niteliğinde. Cihazın çalışma mantığında mevcutta bulunan elektronik gaz pedalının potansiyometre vari algılama/tepkime süresini, içinde bulundurduğu bir entegre sayesinde hızlandırmak, ki cihaz sadece burda işe yarıyor, ECU da bu cihazdan ve diğer sensörlerden (veya adına her ne derseniz) aldığı tüm bilgileri birleştirerek yine sizin boğaz kelebeği dediğiniz, elektronik pedalla bağıntılı gaz kelebeğinin ne kadar açılacağına karar veriyor. Bahsi geçen gibi kelebek sürekli tam açık değil yani. Ne kadar basarsanız okadar açık fakat daha hızlı süre ile açılıyor, Eğer sürekli tam açık olmuş olsa gaza çok az dokunma ile ayağınızı sabit tuttuğunuzda bile hızlanma son sürate kadar devam etmiş olur.
Evet Egea gerçekten motoru, bazı bileşenleri, karoseri ile fiyat fayda verilerinde rakiplerine oranla bir veya birkaç tık önde. Güçlü bir italyan. Ama şahsi fikrim daha çok yolu var Egea'nın. Bende aklımın yettiği kadar araç ile garantisini bozmayacak ve limitleri aşmayacak şekilde değişikliğe gitmek istiyorum, senede min. 50.000 km yapan biri olarak. Sonuçta sürmek benim için bir tutku, bir zevk meselesi, ayakkabı köselesi değil. Herkesinki de tabiki farklı olabiliyor.
Umarım dilim yettiğince bu parçayı neden aracım için düşündüğümü açıklayabilmişimdir.
Yorumunuz için ayrıca teşekkürler.
SM-J500F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi