15-01-2017, Saat: 13:18
(15-01-2017, Saat: 12:56)baba_yaga yazdı: 120 BG+ dct Mükemmel bir uyum sağlamış. Rodaj dönemi diye pek basmıyordum 3000 yaklaşmıştı araç dünde öyle bir ortam oldu ki şimdi denemenin tam zamanı deyip bende oynanan filme katıldım. Öncelikle VAGçılar kızacak ama Multijet2 o kadar esnek ki B8 Passat 80-120 bg bandında hızlanan kadar resmen 120 bg Passatın içinden geçtim diyebilirim. Adamı geçerken camdan bakıyordu. Hala da bırakmadı yarışı ancak aradaki fark hızlandıkça iyice açıldı. Fluence de 150 bandından sonra koptu. 3,20d 200km/h kadar aradaki farkı açamadı. Aslında 1,6 motor için bu kadar beklemiyordum ancak hayranlığım bir kat daha arttı diyebilirim. DCT etkisi büyük tepkilerde gecikmiyor ama keşke direksiyonda kulakçıklar olsun diye de bir iç geçirdim. Bu arada bu esna da araç ECO idi.
Bu arada çevre yolunda trafik uygundu onuda belirteyim normalde hız sevmem. Konfor odaklıyım.
Aynen öyle hocam motor çok başarılı,BMW yi falan çok rahat takip edebiliyorsunuz.Vosvos çular gıcık oluyor ama maalesef bizimkilerin yanında onların ki gitmiyor