29-10-2016, Saat: 08:44
(28-10-2016, Saat: 20:50)apokoc yazdı:(28-10-2016, Saat: 08:13)ferdi_aybeyaz yazdı: Tofaşın bu teste vermiş olduğu bir cevap varmıdır. Sonuclara nasıl bakıyorlar ?
Tofaş ın zaten 5 yıldız Egea gibi bir hedefi yoktu 4 yıldız olduğunu biliyorduk ki 5 yıldızı almak için neye göre yıldız verildiğine bakarsanız yaya koruması vs var işin içinde aslında aracın güvenliği sürücü yolcu için kötü değil
(28-10-2016, Saat: 17:27)mfaydin yazdı: Abi şimdi bu NCAP olayından sonra size herhangi bir bilgi geliyor mu? Örneğin bu testten sonra koltuklar değişecek veya çarpışma önleyici sistem güncellenecek vs. Bir de Sedanın Hb'ye göre daha zayıf olma ihtimali var mıdır? Tofaş'ta çalışıyorum dediniz, bende fabrikada çalıştığınızı düşünerekten sordum.
Teste göre bir değişiklik yapılacağını sanmıyorum . Sedan modellerin arkadan vuruşlara karşı koruyucu crashbox var aksine hatchback modellerde yok önde ise hatchback daha iyi
Tavan Braket konusunu da ne düşünüyorsun hocam? Bir de HBin Sedana göre boyutları küçük olmasına rağmen aynı motor ve şanzumandaki HB lehine kg farkı neyden kaynaklanmaktadır. Bu fark şasiden mi yoksa sac kalınlıklarından mı kaynaklı. Ya da ek Braketlerden mi?