26-10-2016, Saat: 23:33
(26-10-2016, Saat: 21:09)MühendisBey yazdı: Amerikada yapılan testler ıhs tarafından yapılır sert zemine vurulur daha sağlam bir test gibi görülsede ncap daha gerçekçidir %40 yüzey çarpışmalı 64 on hızla emilir aliminyum yüzeye vurduğunda 50 ile giden iki aracın kafa kafaya çarpışması ile aynı oranda enerji aracın şasesine yayılır. Trafikte de düz duvara gidip vurmuyoruz vuranlar ise tarafik kazalarına oranla daha az. Zaten düz duvara vuracak kadar hızlıysan araban ne marka olursa olsun o arabadan hayır gelmez artık. Bu yüzden ncap daha reel test yapmakta. Çocuk korumasına gelince aracın arka koltuk yüksekliği ve yapısından kaynaklı bir durum var. Volvo ile de kıyaslamamak lazım volvo şasesi %100 ham çelik ken egea %80 çelik - %20 aliminyum alaşımıdır. Yıldızın düşük olması çocuk güvenliğinin düşük olmasının çok etkisi var ayrıca egea b+ sekmentinde bir araç bu yüzden b sekmenti içerisinde değerlendirilir kendi grubuna göre de iyi hatta gayet iyi denilebilir seviyede. Her ne kadar sedan da olsa b+ segmentinde bir araç kıyaslama yaparken ona göre yapmakta fayda olacaktır. Zaten b segment arabaların yıldız ortalaması 3.5 son çıkanların ise 4 5 olan yok mu elbet var ama buda alırken fiyat olarak üstüne koyuyor haliyle
ASUS_Z00LD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Egea sedan B segment mi C mi ? Aracı C segment olarak piyasaya sunduğunu söylüyor üretici bu segmentleri belirleyen nedir
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi