16-10-2016, Saat: 17:12
(16-10-2016, Saat: 16:12)fiataga yazdı: Megane Mete Egea nere kısacası soru şu Reno mu Fiatmı ?Meganımız 300 binde piston dağıttı.Kompile yaptırmıstık.Sımdı 410 binde kafasına gore takılıyor.Bazen gaza basınca gıdıyor bazen gaza basınca gıtsemmi gitmesemmi diye düşünüyor.Kronik enjeksiyon sorunu var.Hiçbir tamirci çözemiyor.Sıspansıyonları berbat.Sıfırdan yaptırsan bile takır tukur gidiyor.Ben arasın meganı diyenlere gerekli cevap veriyorum saten ama bir an ole dusunup buraya konu actım.Evet keske urban alsaydık ama taksiciye celik jant gitmiyor.Ufacık cukara hızlı girince kesıyor sambeli.Bi benim için urbandaki onemli olan ozellık derı dıreksıyon ve vıtes topusu bunuda 50 liraya kaplıyolar sanıyede direksiyonu deriye saten.Birde geri dönüş sensoru.Oda 200 tl civarı taktırılır tahminen.
Arabadan anlayan Fiat der.
Ben renonun ne sağlamlıkta ne kalitede ne konforda Fiatın yanına yaklaştığını görmedim.
Adamlar dacia kırması araca 60k fiyat çekiyorlar.
şirket çalışanlarına acıyorum
Clio symbol gibi tabiri rica etse eşşeğe(kb) biniyorlar.
Şahsen lineayı tercih ederdim.En azından punto gibi bir araçtan gelme Euroncap sonucu(5yıldız) var.Ya symbol
Kardeşim sana Megane ararsın diyenlere Egea bu ülkede üretilipde dünyanın en iyi otomobili ünvanını kazanıp o madalyayı Türkiye'ye getiren ilk model dersin.
Arada birkez işçilik kalitesi var.Türkiyedeki fabrikalar arasında işçilik kalitesi en yüksek olan açık ara Fiat Bursa fabrikasıdır.
Easy almışşın keşke urban alsaydın.
Easy pakette iç baya sade canlılık Yok.
Gelelim motora kimse multijet ile dciyi yan yana koymasın.
Ben 500bn km yapmış dci görmedim ama multijette bunu sıkça göreviliyorum.
Konfora takılma Egea c sınıfında konfor bakımından ilk 3 arasındadır.Kullananların %95i en çok kondorundan bahşeder.