(25-09-2016, Saat: 19:55)Caner K. yazdı:(25-09-2016, Saat: 19:50)baba_yaga yazdı: Hocam benimki gibi tam anlamıyla yaptırılmaya kalkılırsa malzeme kalitesi önemli. Ben ALMAN teroson kullandım bu malzeme EURO üstünden geliyor. Ve nerden baksanız 700( çok profesyonel bir malzeme ses takıntısı yoksa buna gerek yok bende bu konuda takıntı olduğu için profesyonel ürün kullandım.) tl bu malzeme tutuyor. Ancak yerli ile yaptırırsanız 700 tl üçte yada dört biri tutar. Çünkü Teroson fabrikaların kullandığı ürün özel istekle geliyor. İşçilikte 300 civarı tutar.Yani ortaya güzel bir yalıtım çıkarmak istersek 1000 lira diğer türlü 500 liraya Osman ustaya yapılır teşekkürler.
Casper_VIA_V9 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
1000 liraya benim malzemeden kullanırsanız. Abartmadan söylüyorum. Lastik sesi duymazsınız. E ve 5 serisi gibi oluyor. Hani abartmayayım diye E-S arası gibi demiyorum. Çünkü 140-150 bandında E den bagaj bölümünden azda olsa ses geliyor ancak Benimkinde gelmiyor. 130 ile BOSCH marka cihazla ölçümde ( bu arada araç üstünde EFFİCENT GRİP PERFORMANCE var 68 DB ses etiket değeri) 65,8 gibi bir değer çıktı. Aracı 0 alırken teknik kitapçık verirler. İncelediniz mi bilmiyorum ama Sedan için 71 DB HB için ses 69DB yazıyor. Fabrikasyon ölçümü. Ben ilk aldığımda 70,9 falan çıkıyordu yani tutuyordu cihazımla. Son testte 65,8 çıktı ki camı değiştirdiğimde bu değerde biraz daha iyileşme bekliyorum.Her 3 DB logaritmik 2 kat fark demektir ancak kulak bunu 4-5 DB yarı yarıya fark eder.
Cumartesi servis de idim test aracı ile süspasiyon sesi testine çıktığımda Sedat bey inanmadı. 120-130 çıktım dedi yok artık dedi ibreye baktı. Çünkü normal olanda 90 civarı ses başlıyor.