(15-06-2016, Saat: 12:18)Deha Otomotiv Yetkili Servis yazdı: Öncelikle, benzine geçme zamanı diye bir sınır olmadığını belirtmek isterim. Çünkü, yeni nesil (sıralı sistem) Lpg sistemlerinde, motorun çalışma stratejileri, Aracın kendi ECU'dan (beyin) Lpg sistemi üzerindeki,kontrol ünitesine bir periyot içerisinde aktarıldığından dolayı, böyle bir gereksinim ortaya çıkmamaktadır.
Peki bi soru soracağim size. Şimdi lpg bir araçın motor ömrüne ne gibi etki ediyor ( olumsuz elbet ama ne derecede ) ikincisi özellikle bu zamana kadar kullandığım gördüğüm çoğu araçta ( araba 50 60 binden sonra ) benzin de ki çekişi ve lpg de ki çekişi Arasında dağlar kadar fark oluyor. Benzinde araba açılıp giderken tüpte yığılıyor. Egea ya tüp taktıranlar şuan memnun ama ilerde benzer olaylar olacak mı ? ( yeni nesil lpg olayları dediğiniz buna da çözüm buldu mu ) araçın benzin le çalışıp tüpe geçmesi motoru korumaya yeter mi ? Yoksa her 1 bin 2 bin km de bi 100 200 km benzinde gitmek gerekir mi ( sonuçta sıfır araba motoru korumak lazım) araçların bakım olayı 10 bin mi olmalı tüp takılınca ? Birde tüp taktıran arkadaslardan bi kaç konuda video istiyorum. Mesela aynı yolda kalkış yapıp 0-100 km kaç saniye de çıkacak araba hem benzinde hem lpg de ? Bide 2600 fiyat veriyorlar Nevşehir de normal mi ? Sorularıma cevap alırsam sevinirim teşekkürler