Yorumları: 450
Konuları: 7
Kayıt Tarihi: 06-11-2015
Teşekkür Puanı:
7
Yaşadığı Yer: (41) Kocaeli
Araç Bilgileri: Henüz Egeam Yok
Araç Km Bilgisi: 5555
Plaka: 16 V 2958
Beğenenler: 0
20 Mesajına 9 beğeni geldi.
o bahsettiğiniz videoları nereden buldunuz?
ben internette biraz araştırdım ama hızlanma son hızla alakalı birsey çıkmadı.
UJIJU
Yorumları: 18
Konuları: 2
Kayıt Tarihi: 05-02-2016
Yaşadığı Yer: (38) Kayseri
Beğenenler: 0
2 Mesajına 0 beğeni geldi.
128e sabitledim hocam 3.9-4.2 arasinda degisti ortalama tuketimim yani 220 yakti aslinda ama asil deger 200 TL.
Yorumları: 4
Konuları: 0
Kayıt Tarihi: 08-02-2016
Teşekkür Puanı:
0
Yaşadığı Yer: (34) İstanbul Anadolu
Beğenenler: 0
0 Mesajına 0 beğeni geldi.
1.3 motorlarda kullanılan 5 ileri vitesli şanzımanlar motora yetmiyor resmen.. Araç fabrika verisi son hıza ulaştığında, artık motor devir kesiciye girmeye yaklaşmış oluyor. 6. vites olsa muhtemelen araç çok rahatlayıp daha yüksek hızlara çıkabilecek..
1.6 dizel olanda böyle bir durum yok, 6. viteste fabrika verisi son hıza ulaştığınızda motor halen maksimum güç ürettiği devirin altında oluyor, en ufak bir rampayı yakaladığında araç daha da hızlanabiliyor..
Yorumları: 249
Konuları: 13
Kayıt Tarihi: 26-12-2015
Teşekkür Puanı:
13
Yaşadığı Yer: (3) Afyonkarahisar
Araç Bilgileri: Henüz Egeam Yok
Araç Km Bilgisi: 300
Beğenenler: 2
12 Mesajına 5 beğeni geldi.
Araç 110 km/saat hızdan sonra ataletini almıştır. Artık fazla güce gereği kalmaz yuvarlanır gider. Hele birde düz yolda ilerleyip yoğun trafik yoksa her araçla az yakmak mümkün.