Yorumları: 19
Konuları: 3
Kayıt Tarihi: 29-09-2016
Teşekkür Puanı:
0
Yaşadığı Yer: (35) İzmir
Araç Bilgileri: 1.6 Multijet E6 120 HP 6 İleri Manuel Lounge (Sedan)
Beğenenler: 0
0 Mesajına 0 beğeni geldi.
Aracımı ayın başında aldım, aldığımın ertesi günü kaputun sol uç kısmının diğer tarafa göre 3-4 mm kadar yukarıda durduğunu farkettim. Satın aldığım bayiye bildirdim. Bayideki arkadaşlar gelin hallederiz dediler fakat tatile gittiğim için uğrama imkanım olmadı. Geçen hafta Balıkesir Edremitte ki fiat bayine götürdüm, oradaki arkadaşlar önce benim aracı vurmuş veya kaputa oturmuş olabileceğimi iddia etiler, tabi ben öyle birşeyin mümkün olamayacağın da ısrar edince aracı nereden aldığımı sordular, kendilerinden almadığımı söyleyince "biz yaparsak sıkıntı olabiliyor her bayiinin uygulaması farklı daha sonra aldığınız yer size sıkıntı yapar orda yaptırın isterseniz" diyerek, kibarca nereden aldıysan oraya götür bana ne demeye getirdiler işi. Tabi ben yapın fark etmez bir şey derlerse orasını hallederiz siz ne gerekiyorsa yapın dedim, bunun üzerine kibar arkadaşlar bana bu hafta yapamayız en az yarım günlük işi var (pazartesi günüydü) haftaya sıra veririz anca (kısacası gidin aldığınız yere) dediler. Öyle olsun diyerek aracı izmir birmot bayine götürdüm, saolsunlar oradaki arkadaşlar yaklaşık 15 dk içinde sorunumu çözmüş oldular.
Bu olayla ilgili Fiat müşteri hizmetlerini arayarak durumu bildirdim, bugun geri dönüş yaparak ilgili bayiye gerekli uyarı ve önlemleri yapacaklarını ve ayrıca bu bildirdiğim için teşekkür ederek kapattılar. (Fiat'ın bu tarz müşteri memnuniyeti ile ilgili konulara hassas olduğu belli)
Burada benzer olay yaşayan arkadaşlar var ise kesinlikle müşteri hizmetlerini arasınlar, kolayı nereden aldıysan kapağı oraya götür diyen bakkal amca zihniyeti ile iş yapmaya çalışan bayi ve servislere karşı yaptırım olsun ki bir daha gittiğimizde arabayı nerden aldığımızı değil aracın sorununu sorsunlar. Sonuçta a veya b firmasından değil aracı fiat markasından alıyoruz ve fiat yetkili servisi açtıysanız bu arızayı yapmak ZORUNDASINIZ.
Yorumları: 369
Konuları: 13
Kayıt Tarihi: 18-02-2016
Teşekkür Puanı:
1
Yaşadığı Yer: (34) İstanbul Anadolu
Araç Bilgileri: Henüz Egeam Yok
Beğenenler: 3
20 Mesajına 4 beğeni geldi.
Fiat bu tür durumlarda çok titiz diğer markalar araç değişimi yapmazken Fiat yapıyor.
Ama ne yazıkki bazı servisler harbi kötü algı yaratıyor.
Yorumları: 19
Konuları: 3
Kayıt Tarihi: 29-09-2016
Teşekkür Puanı:
0
Yaşadığı Yer: (35) İzmir
Araç Bilgileri: 1.6 Multijet E6 120 HP 6 İleri Manuel Lounge (Sedan)
Beğenenler: 0
0 Mesajına 0 beğeni geldi.
Kesinlikle araç değişimini gerektirebilecek bir durum değil, hatta bana göre sorun bile değil sadece kaputun uç kısmına gelen plastiğin yüksekliği ayarlanacak, yani bir iki civatayı sıkıp gevşeltecekler olay bu, bunun için ise yarım gün mesai ayrıca bir hafta sonraya sıra verilmeye kalkması ve anlayabildiğim kadarı ile bunun sebebinin da arabayı başka bayiiden almış olmam. Benzer durumu yaşayan arkadaşlar hiç diyaloğa dahi girmeden müşteri hizmetlerini aramaları bu tarz işletmeleri yola getireceği düşüncesindeyim.
Yorumları: 27
Konuları: 1
Kayıt Tarihi: 12-06-2016
Teşekkür Puanı:
0
Yaşadığı Yer: Belirtilmemiş
Beğenenler: 0
0 Mesajına 0 beğeni geldi.
24-10-2016, Saat: 21:07
(Son Düzenleme: 24-10-2016, Saat: 21:18, Düzenleyen: exrafor.)
benim arabada da sağ ön çamurluk tamponla birleşme yerinde 2 mm kadar dengesiz montaj var.yani ön tampon çamurluk saçına göre 1-2 mm içerde kalıyor.hatta sağ çamurluk sol çamurluğa göre 1-2 mm dengesiz montajlı ondan mı bilmiyorum artık.aynı durumu birkaç araçta daha görmüştüm.
Yorumları: 81
Konuları: 3
Kayıt Tarihi: 24-10-2016
Teşekkür Puanı:
0
Beğenenler: 0
0 Mesajına 0 beğeni geldi.
Fiat kurumsal imajını kuvvetlendirmek için bayilerini puanlama sistemine girdi, tabi şunu belirtmeliyim ki şimdi millet olarak önce hep beraber özeleştiri yapalım biz zora gelmedikçe olması gerekeni yapmamak için ayak direten biraz gevşek bi milletiz ve bir kurumda disiplin sağlamak çok kolay olmuyor dolayısıyla bayilerde sadece Fiat a mahsus bir durum değil tüm markalarda aynı gevşekliğe rastlayabilirsiniz hele ki renault servislerinde bu duruma çok sık rastlanır ve fiat yine çok çok daha iyiymiş diyebilirsiniz. Günümüz teknoloji çağı sayesinde ortak paylaşımlar ve en alttan en yukarıdaki yönetime iletişim kurma kabiliyeti arttıkça yani kısaca şeffaflık arttıkça bireysel sorunlar minimum değeri düşüş kaydedecektir
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi