Yorumları: 1,151
Konuları: 34
Kayıt Tarihi: 12-05-2016
Teşekkür Puanı:
32
Yaşadığı Yer: Belirtilmemiş
Araç Bilgileri: 1.6 Multijet E6 120 HP 6 İleri Dct-Otomatik Lounge Plus (StationWagon)
Araç Km Bilgisi: -
Beğenenler: 0
4 Mesajına 3 beğeni geldi.
Bir araçta LPG montajında sıkıntı varsa o araçtaki LPG sökülecek yada araç satılacak. Çünkü bir ayar tutmazsa araçtan direk soğutur. Bu işte montaj yapan kişi herşeyden önemli.
Yorumları: 45
Konuları: 8
Kayıt Tarihi: 22-09-2016
Teşekkür Puanı:
0
Yaşadığı Yer: (13) Bitlis
Araç Bilgileri: 1.3 Multijet E5+ 95 HP 5 İleri Manuel Urban (Sedan)
Beğenenler: 0
0 Mesajına 0 beğeni geldi.
Senin konun ile bağlantılı mı bilmiyorum ama eski aracım da lpg li idi. Motorun ust kapakta conta varmış. Bu conta araç hararet yaptığında da olurmuş. Yada zamanla antifiriz bu contayi eskitir ve aracın soğutma sıvısı yada antifiriz silindirlerin içine girer mis. Bu yüzdende araç ilk çalıştığında patırtılı ve sarsintili çalışırmış. Benim başıma gelmişti. Sabahları çalıştırırken patırtılı sarsintili çalışırdı belli sure. Sonra arac ısınınca içindeki su buharlaşır normale dönerdi. Usta öyle anlatmıştı. Babamın da aracı hararet yapmıştı onunda bu conta hararet yaptığı için hasar gormus ve oda öyle calisirdi. Sizinkide belki bu conta ile ilgilidir diye geldi aklıma. Belki sizde bilirsiniz. Aklinizin bir yerinde olsun istedim
Yorumları: 194
Konuları: 1
Kayıt Tarihi: 20-11-2015
Teşekkür Puanı:
4
Yaşadığı Yer: (6) Ankara
Araç Bilgileri: 1.4 Fire E6 95 HP 6 İleri Manuel Urban
Araç Km Bilgisi: 1500
Beğenenler: 0
14 Mesajına 5 beğeni geldi.
Caner bende lpg düşünüyordum kafam karıştı şimdi.hele bi göster inşallah sorun düzelir
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi