Frenlerden Gelen Gıcırtı

ÜNLÜ OTO MRT ELEKTRONİK
Reklam Verin Reklam Verin
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Frenlerden Gelen Gıcırtı
#1
Arkadaşlar son iki gündür geri geri giderken frene bastığımda dışarıya acaip şekilde gıcırtı veriyor. Özellikle geri geri giderken olmakta bu. Düz giderken gelen ses çok fazla değil.Km oldu 6500 şimdiye kadar duymadığım bu sesi son iki gündür duyar oldum. Bu konuda @EYK50 kardeşim de şikayetciydi. Araçlarında böyle bir sıkıntı olan arkadaşlar var ise buraya yazıp istişare yapalım.
[Resim: rMZM6P.png]
Cevapla
Beğenenler:
#2
Kanka birlikte gittik servise normal pas siliyor demişlerdi bende hala geliyor istersen bi
Daha gidelim
Cevapla
Beğenenler:
#3
O zaman gidilsin Smile @EYK50

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
[Resim: rMZM6P.png]
Cevapla
Beğenenler:
#4
(11-05-2016, Saat: 00:05)Furkan50 yazdı: O zaman gidilsin Smile @EYK50

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Yarın haberleşelim (:

Başka kimseden gelmiyor mu bu ses acaba ??
Cevapla
Beğenenler:
#5
Yarin Isteyim Obur Gun Gidek Smile Aynen baska kimsede yok mu bu ses ??

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
[Resim: rMZM6P.png]
Cevapla
Beğenenler:
#6
Merhabalar, Benim aracım 1.4 benzinli. Şuan 3500 km'de. İlk başta sizin gibi sadece geri geri çıkan ses için 1 kez gittim ve balataları temizlediler. Sonra ses devam etti ikinciye gittim yine temizlediler. Şuan ses normal fren yaptığımda da var. İş yoğunluğundan gidemedim
Cevapla
Beğenenler:
#7
(11-05-2016, Saat: 00:09)SERCAN Ç. yazdı: Merhabalar, Benim aracım 1.4 benzinli. Şuan 3500 km'de. İlk başta sizin gibi sadece geri geri çıkan ses için 1 kez gittim ve balataları temizlediler. Sonra ses devam etti ikinciye gittim yine temizlediler. Şuan ses normal fren yaptığımda da var. İş yoğunluğundan gidemedim
Merhabalar Hocam.
Bu iste biraz sıkıntı var galiba hocam servise tekrar gittiginizde yapilan islemleri burda yazarsaniz guzel bir fikir alisverisi yapmis oluruz. Biz persembe gunu gidip detaylar ve yapilacak olan islemler hakkinda burdan yazar herkesi bilgilendirmeye calisiriz.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
[Resim: rMZM6P.png]
Cevapla
Beğenenler:
#8
(11-05-2016, Saat: 00:09)Furkan50 yazdı: Yarin Isteyim Obur Gun Gidek Smile Aynen baska kimsede yok mu bu ses ??

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Tamam kanka haberleşelim(:


Değişmesi lazım bence balataların bi baktıralım tekrardan biz ne olacak. Gıcık ediyor beni geri geri gidiyorken fren basınca çevre de ki herkes dönüp bakıyor
Cevapla
Beğenenler:
#9
Israrcı olup diskleri degistirtirin

Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Cevapla
Beğenenler:
#10
(11-05-2016, Saat: 00:17)EYK50 yazdı:
(11-05-2016, Saat: 00:09)Furkan50 yazdı: Yarin Isteyim Obur Gun Gidek Smile Aynen baska kimsede yok mu bu ses ??

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Tamam kanka haberleşelim(:


Değişmesi lazım bence balataların bi baktıralım tekrardan biz ne olacak. Gıcık ediyor beni geri geri gidiyorken fren basınca çevre de ki herkes dönüp bakıyor
aynen oyle haa millet bakiyor tum deli oluyorum

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
[Resim: rMZM6P.png]
Cevapla
Beğenenler:

Anahtar Kelimeler

Frenlerden Gelen Gıcırtı, Frenlerden Gelen Gıcırtı İncelemesi, Frenlerden Gelen Gıcırtı Videosu, Frenlerden Gelen Gıcırtı Online izle, Frenlerden Gelen Gıcırtı Fotoğrafı, Frenlerden Gelen Gıcırtı Yorumu, Frenlerden Gelen Gıcırtı Hakkında, Frenlerden Gelen Gıcırtı Nedir, Frenlerden Gelen Gıcırtı Açıklaması, Frenlerden Gelen Gıcırtı Oyunu, Frenlerden Gelen Gıcırtı Fiyatı


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  1.4 ilk marştan sonra gelen metal sesi Seyit Ali 1 20 31-03-2022, Saat: 19:48
Son Yorum: Seyit Ali
  Direksiyonu çevirip gaza basınca gelen ses umutumut78 4 2,432 12-03-2022, Saat: 21:52
Son Yorum: kederli
  Egea sabah soguk motordan gelen ses Cekic 1 598 27-12-2021, Saat: 02:01
Son Yorum: Ramazan Yıldırım
  Geri viteste meyil çıkarken gelen ses karazade 0 304 26-02-2021, Saat: 21:01
Son Yorum: karazade
  Havalandırma kapatılınca gelen ses yatmaz50 1 299 22-01-2021, Saat: 22:16
Son Yorum: y.kara

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi