Fiat Egea Beyaz Ampul Far Test Videosu

ÜNLÜ OTO MRT ELEKTRONİK
Reklam Verin Reklam Verin
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fiat Egea Beyaz Ampul Far Test Videosu
#1


@furkan50 arkadaşımızın aracı 

Cevapla
Beğenenler:
#2
Video da fena değil gibi duruyor. Peki senin yorumunu alalım önerir misin bizlere beyaz ampülü ? (:
Cevapla
Beğenenler:
#3
(29-04-2016, Saat: 12:09)EYK50 yazdı: Video da fena değil gibi duruyor. Peki senin yorumunu alalım önerir misin bizlere beyaz ampülü ? (:
Çok yüksek maliyetli şeyler değil estetik olarak değer katıyor bunlar bende düşünüyorum sök tak ampuller zaten ömrü ilk polis çevirmesi yada muayene ye kadar performans yorumları zaten kişiden kişiye değişiyor ama dediğin gibi video da kuru hava için en azından yeterli gözüküyor..

tHeMonSteR
Cevapla
Beğenenler:
#4
(29-04-2016, Saat: 12:09)EYK50 yazdı: Video da fena değil gibi duruyor. Peki senin yorumunu alalım önerir misin bizlere beyaz ampülü ? (:

valla daha once beyaz ampullü araba kullanmadım :Big Grin
sımdı anlayamadım iyi mi kötü mü yanı ben bir olumsuz birşey göremedım gayet gösteriyordu . şehir için zaten sıkıntı yok
Cevapla
Beğenenler:
#5
Teşekkür ederiz (: o Zaman deneyelim bakalım sonuçta masraflı bi uygulama değil Smile Furkan'ın arabaya yakıştı baya
Cevapla
Beğenenler:
#6
Bendekinin aydinlatma olayi super otesi en yakin zamanda benden de video var Smile yanliz karanlik ortam lazim ilk buldugum yerde cekimini yapacagim Smile

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
[Resim: rMZM6P.png]
Cevapla
Beğenenler:
#7
Hayırlı olsun estetik olarak gayet hoş güzel. Fakat dezavantajını sisli ve yağmurlu havalarda anlayabilirsin diyim. Smile

Güle güle kullanınız  Allah kaza bela vermesin

iyi forumlar
Cevapla
Beğenenler:
#8
Cevapla
Beğenenler:
#9
Heisenberg bende senin aldığın supremeden aldım kargo yeni getirdi degiştirirken ampülü tam olarak nasıl çıkartıyoruz tarif edebilir misin lütfen
Cevapla
Beğenenler:
#10
(30-04-2016, Saat: 18:52)MARS3863 yazdı: Heisenberg   bende senin aldığın supremeden aldım kargo yeni getirdi degiştirirken ampülü tam olarak nasıl çıkartıyoruz tarif edebilir misin lütfen

valla kardeşim ben kendım degıstırmedım ama sağ taraf kaputtan giriliyor. sol taraf camurlugun arkasından bukadarını bılıyorum yuvasından nasıl cıkardı nasıl takıldı bılmıyorum valla. bu arada cıkanları kaybetme muaynede falan sıkıntı olursa dursun kenarda yada begenmezsen . işi bilen birine bırakırsan daha saglıklı olabılır
Cevapla
Beğenenler:

Anahtar Kelimeler

Fiat Egea Beyaz Ampul Far Test Videosu, Fiat Egea Beyaz Ampul Far Test Videosu İncelemesi, Fiat Egea Beyaz Ampul Far Test Videosu Videosu, Fiat Egea Beyaz Ampul Far Test Videosu Online izle, Fiat Egea Beyaz Ampul Far Test Videosu Fotoğrafı, Fiat Egea Beyaz Ampul Far Test Videosu Yorumu, Fiat Egea Beyaz Ampul Far Test Videosu Hakkında, Fiat Egea Beyaz Ampul Far Test Videosu Nedir, Fiat Egea Beyaz Ampul Far Test Videosu Açıklaması, Fiat Egea Beyaz Ampul Far Test Videosu Oyunu, Fiat Egea Beyaz Ampul Far Test Videosu Fiyatı


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Fiat Egea Cross Ses Sistemi 2021 beab 0 462 29-08-2021, Saat: 16:51
Son Yorum: beab
  Fiat Egea Ses Sistemi burakdmirr50 24 41,327 30-05-2019, Saat: 20:37
Son Yorum: omerram
  fiat egea ses sistemi çalışması erdogancagatay37 0 1,988 27-02-2019, Saat: 09:18
Son Yorum: erdogancagatay37
  fiat egea ses sistemi çalışması crazyy633 0 2,206 20-01-2019, Saat: 13:43
Son Yorum: crazyy633
  Fiat egea 1.6 lunch tomtom navigasyon hakankarakus 2 3,000 27-11-2017, Saat: 01:23
Son Yorum: hakankarakus

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi