Egea 1.6 Multijet Motor Lambası Yanıyor

KAVAKLIDERE OTO MRT ELEKTRONİK
ÜNLÜ OTO Reklam Verin
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Egea 1.6 Multijet Motor Lambası Yanıyor
#1
Arkadaşlar 1.6 multijet 120 hp Egea kullanıyorum. Arabanın göstergesinde sarı motor lambası yanıyor. Motoru çalıştırınca göstergedeki lamba sönüyor. Arabayı yaklaşık 8-9 gündür çalıştırmamıştım. Havalar da soğuk. Bunun bir etkisi olabilir mi?

Sizce nedeni ne olabilir? Aynı sorunu yaşayan oldu mu? Çözüm önerileriniz nelerdir?
Cevapla
Beğenenler:
#2
arabayı yeni aldınız sanırım ya da farketmediniz. dediğiniz olay tüm modellerde aynı. bir problem yok yani. çalıştırdıktan sonra sönmez ise sıkıntı.
Cevapla
Beğenenler:
#3
(22-01-2020, Saat: 09:34)egea06 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: arabayı yeni aldınız sanırım ya da farketmediniz. dediğiniz olay tüm modellerde aynı. bir problem yok yani. çalıştırdıktan sonra sönmez ise sıkıntı.
Evet hocam. Arabayı yeni aldım. Bu durumla ilk defa karşılaştığım için merak ettim. Belki de ilk defa fark etmiş olabilirim. Smile

Peki bu motor çalışınca göstergedeki motor lambasının sönmesi durumu Fiat’ın benzinli dizel fark etmeksizin her arabasında mı oluyor?
Cevapla
Beğenenler:
#4
(22-01-2020, Saat: 10:24)EgeaHatchback Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(22-01-2020, Saat: 09:34)egea06 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: arabayı yeni aldınız sanırım ya da farketmediniz. dediğiniz olay tüm modellerde aynı. bir problem yok yani. çalıştırdıktan sonra sönmez ise sıkıntı.
Evet hocam. Arabayı yeni aldım. Bu durumla ilk defa karşılaştığım için merak ettim. Belki de ilk defa fark etmiş olabilirim. Smile

Peki bu motor çalışınca göstergedeki motor lambasının sönmesi durumu Fiat’ın benzinli dizel fark etmeksizin her arabasında mı oluyor?
Fiat değil nerdeyse tüm araçlarda belli göstergeler yanar çalıştıktan sonra söner . Sönmezse sıkıntı var yani .

MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Cevapla
Beğenenler:
#5
(22-01-2020, Saat: 10:55)MuesTie Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(22-01-2020, Saat: 10:24)EgeaHatchback Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Evet hocam. Arabayı yeni aldım. Bu durumla ilk defa karşılaştığım için merak ettim. Belki de ilk defa fark etmiş olabilirim. Smile

Peki bu motor çalışınca göstergedeki motor lambasının sönmesi durumu Fiat’ın benzinli dizel fark etmeksizin her arabasında mı oluyor?
Fiat değil nerdeyse tüm araçlarda belli göstergeler yanar çalıştıktan sonra söner . Sönmezse sıkıntı var yani .

MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Tamam hocam. Teşekkür ederim. Smile
Cevapla
Beğenenler:
#6
(22-01-2020, Saat: 08:14)EgeaHatchback Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar 1.6 multijet 120 hp Egea kullanıyorum. Arabanın göstergesinde sarı motor lambası yanıyor. Motoru çalıştırınca göstergedeki lamba sönüyor. Arabayı yaklaşık 8-9 gündür çalıştırmamıştım. Havalar da soğuk. Bunun bir etkisi olabilir mi?

Sizce nedeni ne olabilir? Aynı sorunu yaşayan oldu mu? Çözüm önerileriniz nelerdir?

merhaba Sarı motor lambasının yanmasının yakıt ile alakalı yakıt aldığın yeri değiştir.Opet ten şaşma depo yakıt bitince başka bi yerden yakıt al sönecektir.Eski aracımda bu sorun vardı.Bu şekilde çözdüm olayı ::Smile)) umarım yardımcı olabilirim

(22-01-2020, Saat: 10:24)EgeaHatchback Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(22-01-2020, Saat: 09:34)egea06 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: arabayı yeni aldınız sanırım ya da farketmediniz. dediğiniz olay tüm modellerde aynı. bir problem yok yani. çalıştırdıktan sonra sönmez ise sıkıntı.
Evet hocam. Arabayı yeni aldım. Bu durumla ilk defa karşılaştığım için merak ettim. Belki de ilk defa fark etmiş olabilirim. Smile

Peki bu motor çalışınca göstergedeki motor lambasının sönmesi durumu Fiat’ın benzinli dizel fark etmeksizin her arabasında mı oluyor?

İlk kontağı çevirdiğinde yanar sonra söner kışın ise biraz geç söner.Kontağı çalıştırdığında hemen gider.
Cevapla
Beğenenler:
#7
(22-01-2020, Saat: 11:40)Ergün Ekinci Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(22-01-2020, Saat: 08:14)EgeaHatchback Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar 1.6 multijet 120 hp Egea kullanıyorum. Arabanın göstergesinde sarı motor lambası yanıyor. Motoru çalıştırınca göstergedeki lamba sönüyor. Arabayı yaklaşık 8-9 gündür çalıştırmamıştım. Havalar da soğuk. Bunun bir etkisi olabilir mi?

Sizce nedeni ne olabilir? Aynı sorunu yaşayan oldu mu? Çözüm önerileriniz nelerdir?

merhaba Sarı motor lambasının yanmasının yakıt ile alakalı yakıt aldığın yeri değiştir.Opet ten şaşma depo yakıt bitince başka bi yerden yakıt al sönecektir.Eski aracımda bu sorun vardı.Bu şekilde çözdüm olayı ::Smile)) umarım yardımcı olabilirim

(22-01-2020, Saat: 10:24)EgeaHatchback Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Evet hocam. Arabayı yeni aldım. Bu durumla ilk defa karşılaştığım için merak ettim. Belki de ilk defa fark etmiş olabilirim. Smile

Peki bu motor çalışınca göstergedeki motor lambasının sönmesi durumu Fiat’ın benzinli dizel fark etmeksizin her arabasında mı oluyor?

İlk kontağı çevirdiğinde yanar sonra söner kışın ise biraz geç söner.Kontağı çalıştırdığında hemen gider.
Aynen hocam. Durum dediğiniz gibi.
Sayenizde öğremiş oldum forumda.
Cevapla
Beğenenler:
#8
Bu şekilde olmayan araba var mı?

SM-A520F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Cevapla
Beğenenler:
#9
(22-01-2020, Saat: 19:06)pashcat Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bu şekilde olmayan araba var mı?

SM-A520F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Daha önceki arabalarımda motor lambası ile birlikte akü lambası da yanardı bir süre. Çalıştırınca sönerdi. Bunda sadece akü lambası hemen sönüyor ama motor lambası motoru çalıştırmadan sönmüyor. Umarım anlatabilmişimdir.
Cevapla
Beğenenler:
#10
Şimdi denedim hepsi sönüyor motor kalıyor. Motorda kontağa basınca sönüyor

SM-A520F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Cevapla
Beğenenler:

Anahtar Kelimeler

Egea 1.6 Multijet Motor Lambası Yanıyor, Egea 1.6 Multijet Motor Lambası Yanıyor İncelemesi, Egea 1.6 Multijet Motor Lambası Yanıyor Videosu, Egea 1.6 Multijet Motor Lambası Yanıyor Online izle, Egea 1.6 Multijet Motor Lambası Yanıyor Fotoğrafı, Egea 1.6 Multijet Motor Lambası Yanıyor Yorumu, Egea 1.6 Multijet Motor Lambası Yanıyor Hakkında, Egea 1.6 Multijet Motor Lambası Yanıyor Nedir, Egea 1.6 Multijet Motor Lambası Yanıyor Açıklaması, Egea 1.6 Multijet Motor Lambası Yanıyor Oyunu, Egea 1.6 Multijet Motor Lambası Yanıyor Fiyatı


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  egea motor arizasi esp ve tekerlek egeam2016 3 233 11-04-2021, Saat: 12:19
Son Yorum: pashcat
  E Torq motor uyarısı fatihpc 0 175 23-02-2021, Saat: 15:59
Son Yorum: fatihpc
  Geri Vites Lambası Led aliakat 3 342 17-02-2021, Saat: 21:55
Son Yorum: aliakat
  Motor yağı karşılaştırma ilkr 0 251 07-02-2021, Saat: 23:00
Son Yorum: ilkr
  Uyarı Lambası !!! souloffarms 2 2,823 11-01-2021, Saat: 13:58
Son Yorum: EgeaClub

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi