09-02-2016, Saat: 00:04
(09-02-2016, Saat: 00:02)TheLoveDoctor yazdı:(08-02-2016, Saat: 23:59)omerozkurt1903 yazdı: Bildiğim kadarı ile de büyük cezaları var zaten özellikle cakarlarin
Hocam Cezayı Boşverin. Onu Düşünsem Taktırmam Zaten. Araç Binevi Şahsım Haricinde Siyasi Olarak da Kullanılacak. Sorumun cevabını Alırsam Sevinirim
(08-02-2016, Saat: 23:59)fiategea yazdı: Servisin çakar takacağına ihtimal vermiyorum. Zaten cezasıHocam Cezası Olsa Taktırmam Zaten. Ama Birazda Mesleğim gereği Problem olmaz. Ama Soruma Cevap Alırsam Sevinirim...
https://www.youtube.com/watch?v=xYQvMitcI2o
yapanlarda var buyrun



![[Resim: facebook-color.png]](https://egeaclub.com/sosyal/facebook-color.png)
![[Resim: instagram-color.png]](https://egeaclub.com/sosyal/instagram-color.png)
![[Resim: twitter-color.png]](https://egeaclub.com/sosyal/twitter-color.png)
![[Resim: youtube-color.png]](https://egeaclub.com/sosyal/youtube-color.png)
))