Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Araç Altı İzolasyon
FIAT Araç Altı İzolasyon hizmetimiz, yol zemini ve lastiklerden kaynaklanan ses ve gürültünün belirli ölçülerde araç içine girişini engeller. Böylece, yol şartlarından kaynaklanan araç içi gürültü seviyesini düşürerek daha konforlu bir yolculuk imkanı sağlar.
TOFAŞ Araştırma ve Geliştirme departmanı tarafından gerçekleştirilen akustik test sonuçlarında da görüldüğü gibi, uygulama sonrasında, öncesine göre araç içi gürültü seviyesinde 3 desibellik önemli bir iyileşme sağlanmıştır.
Söz konusu uygulama ile aynı zamanda ilave fiziksel koruma da sağlanarak araç altının paslanma ve darbe gibi dış etkenlere karşı dayanıklılığı artırılıyor.
Hizmetimizden faydalanabilmek için yetkili servilerimize başvurabilirsiniz.
Tavsiye Edilen Satış Fiyatları
AÇIKLAMA
2016 YILI TAVSİYE EDİLEN TUTAR
Fiat Araç Altı İzolasyon
425 TL + KDV
bu söylenen fiyata işçilik dahil mi?
bayiden bayiye fiyat değişir mi?
Hiç işe yaramıyor , boşuna para vermeyin arkadaşlar.... benden söylemesi...
(27-03-2016, Saat: 14:55)omerram yazdı: [ -> ]Hiç işe yaramıyor , boşuna para vermeyin arkadaşlar.... benden söylemesi...
Neden bu şekilde söylediniz. Bizi aydınlatabilrmisiniz? Ben ciddi ciddi yaptırmayı dusunuyordum. Araştırmalar içerisindeydim siz böyle yazınca şüpheye düştüm.
Bunu denedi arkadaşlarım ve konu hakkında çek evvelden beri bilgi topladım , kesinlikle paranıza yazık olur emin olun, o farkı algılayacak kadar ses açısından fark yaratmıyor, ama koruyuculuk az da olsa olabilir. Siz bilirsiniz tabiki dostlar ama ben tavsiye etmiyorum. Desibel olarak fark olmuyor, sadece frekans olarak fark yaratıyor, oda kulağınız o frekansı algılıyormu?

ayrı konu...
Ayrıca grafiği bile dikkatle incelerseniz fark olmadığını görürsünüz.
Fısıltı 20 dB şiddette. 3dB in etkisini siz düşünün hocam.
Önce bir konuya değineyim;bunun motor sesine faydası olmaz.Sadece yol sesine faydası olur.İzolasyon işe yaramaz demeyelim de yapan usta işi bilmemiş diyelim.Hiç işe yaramaz olur mu tabiki yarıyor.Eskiden Ford Taunusum vardı sanayide taban altı çürüklerini yaptırırken taban altına ve çamurluk içlerine pütür attırdım ve çok faydasını gördüm.Koruyuculuk kısmı az değil,çok çok yüksektir,altına pütür atılan araç karın içinde senelerce yatsa yine çürümez.Spor ayakkabının tabanına çarpan taş ile herhangibir metale çarpan ses aynı miktarda olur mu hiç.Neden spor ayakkabı dedim aşağıda anlatıyorum.Arabanın altına sıktıkları malzemenin adı "Pütür" dür.Sıvı halde püskürtülür veya fırçayla sürülür,kuruduğu zaman tıpkı ayakkabı tabanı gibi kauçuk halini alır.Belki ses şiddetini çok yüksek ölçüde kesmez ama sesin titreyerek yayılmasını engeller.Özellikle stabilize,yağmurlu,çamurlu yolda çok farkını görürsünüz.Arabanın tabanına ve davlumbazına çarpan taşların takırtısı çok tok bir hale gelir ve rahatsız edici olmaz.Ama önemli bir nokta şu ki,yapan usta çok önemli.Sanayide görüyordum bazı ustalar koca arabanın altına 2-3 kutu Pütür atıyordu.Bu şekilde olmaz,böyle yapılırsa tabiki faydası olmaz çünkü normalde 2 kutu falan sadece bir tekerin davlumbaz içine atılır.Siz cimrilik yapıp bunu bütün arabaya kullanırsanız,yapmışsınız yapmamışsınız bir farkı olmaz.Yaptıracak arkadaşlar önceden konuşsun kaç kutu kullanacaklar v.s..eğer öyle 2-3 kutuluk iş ise o zaman yaptırdığınıza değmez.Çünkü Pütürün kendisi ucuz bir malzeme.Bir kolide 12 adet var ve iyi bir marka ortalama 130-140 TL civarı.
Arakdaşlar Bravo forumda böyle bir konum vardı. Bu işlem kesinlikle tek başına işe yaramaz. Gürültünün azaltılması için yapılması gereken işlemlerin başında gelir ki yapılmasında fayda vardır. Ancak teroson daha kauçuklu bir malzemesi var ondan yapılırsa bir miktar fayda sağlayabilir ancak taban halısı altına ses bariyeri konmadan kesin çözüm alınmaz lastik gürültüsünden. Her iki işlem yapıldığında lastik sesini ciddi anlamda kesersiniz. Eğer full paket alınmışsa ön cam akustik olacağından rüzgar sesi de ciddi anlamda rahatsız etmez. Tek çözümü zor konu ise 1,6 multijetin gürültülü çalışması sebebiyle motor gürültüsünün rahatsız etmesi olacaktır.
(13-05-2016, Saat: 20:19)baba_yaga yazdı: [ -> ]Arakdaşlar Bravo forumda böyle bir konum vardı. Bu işlem kesinlikle tek başına işe yaramaz. Gürültünün azaltılması için yapılması gereken işlemlerin başında gelir ki yapılmasında fayda vardır. Ancak würth daha kauçuklu bir malzemesi var ondan yapılırsa bir miktar fayda sağlayabilir ancak taban halısı altına ses bariyeri konmadan kesin çözüm alınmaz lastik gürültüsünden. Her iki işlem yapıldığında lastik sesini ciddi anlamda kesersiniz. Eğer full paket alınmışsa ön cam akustik olacağından rüzgar sesi de ciddi anlamda rahatsız etmez. Tek çözümü zor konu ise 1,6 multijetin gürültülü çalışması sebebiyle motor gürültüsünün rahatsız etmesi olacaktır.
valla hocam evet dızel motor gürültülü 5 sene benzınlı bındım cok sessızdı . geçtik dizele başta gürültülü geldi fakat. şımdı turbo sesi benı mest ediyor yav
Ben araci alirken paket halinde yaptirdim cam filmi boya koruma izalasyon vs vs ama ses olarak degisen pek bisey yok mutlaka bi ise yariyordur biseylere faydasi vardir elbet ama sesten rahatsiz olan arkadaslar baska cozumlere basvursun derim ben
Ben sesi dinlemeyi seviyorum rahatsiz olmuyorum
LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15