(22-02-2017, Saat: 21:17)ibrahim06 yazdı: [ -> ] (22-02-2017, Saat: 20:41)baba_yaga yazdı: [ -> ]Ben bugün aldım Sp200 leri 2 kutu. Birde 1 paket Sp100 alıp bu hafta yada haftaya gireceğim kapılara.
Sincanda bir ustanız vardı sanırım. Kendisine gitsem gerekli malzemeleri temin edermi acaba
ASUS_Z00ED cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Edemez hocam sizin almanız gerekecek. Çünkü tam detaylı bilmez malzemeleri.
Teşekkürler
ASUS_Z00ED cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
(22-02-2017, Saat: 21:19)ibrahim06 yazdı: [ -> ]Teşekkürler
ASUS_Z00ED cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
İbrahim bey tam olarak ne yapmayı planlıyorsunuz? Nerelere düşünüyorsunuz birde araç HB mi Sedan mı
(22-02-2017, Saat: 21:33)baba_yaga yazdı: [ -> ] (22-02-2017, Saat: 21:19)ibrahim06 yazdı: [ -> ]Teşekkürler
ASUS_Z00ED cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
İbrahim bey tam olarak ne yapmayı planlıyorsunuz? Nerelere düşünüyorsunuz birde araç HB mi Sedan mı
Araç sedan dizel. Sizin önceki sedana yaptıklarınıza benzer bişeyi isterdim doğrusu.
ASUS_Z00ED cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Kapilari sökerken resim atabilurmisiniz
LG-D610TR cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Citroen c3'de bizi geçti, o dandik araç nasıl geçer ya....
http://www.euroncap.com/tr/results/citro%C3%ABn/c3/26313
(08-03-2017, Saat: 21:09)tsrnet yazdı: [ -> ]Citroen c3'de bizi geçti, o dandik araç nasıl geçer ya....
http://www.euroncap.com/tr/results/citro%C3%ABn/c3/26313
Sınıf farkı var hocam..
Örnek vermek gerekirse Fiat 500L korumada %94 alarak çoğu Hatta bütün d sınıfı araçları sollamıştır..Fiat 500l B sınıfı Captur,Juke dengi bir araçki rakiplerine karşı %94gibi not almış.
Doğru haklısınız sınıf farkı, birde buna bakabilir misiniz? Ben çıkamadım işin içinden...
http://www.euroncap.com/tr/results/fiat/500/26307
Gelelim Fiat ve Ford'a. 500 ve Ka+ modelleriyle 3'er yıldız alan iki üretici, Euro NCAP'ten büyük azar işitti.
Maliyetleri düşürme adına her iki araçta da arka koltuk emniyet kemeri ön gergi elemanı ve yük limitörleri kaldırılmış. Bahsettiğimiz iki sistem de birçok yeni araçta standart. Euro NCAP markaları araçları hem şık, hem de ucuz yapmaya çalışırken güvenlik donanımlarını yok saymakla suçladı.
Ratingen, Fiat hakkında şunları söyledi:
"500, artık yaşlanmış bir araç. Fiat'ın makyajla getirdiği ufak değişiklikler bunu gizlemeye yetmiyor. Alıcılar tamamen yeni 500'ü beklese iyi olur."
Euro NCAP sekreteri Ford hakkında şöyle konuştu:
"Maalesef Ford, yeni Ka+ modelinde sergilediği vasat güvenlik performansıyla hayal kırıklığı yarattı. Araç, otonom frenleme gibi karmaşık bir teknolojiyi bırakın, rakiplerinde bulunan karmaşık sabitleme sistemlerine bile sahip değildi."
Küçük araçların güvensiz olmasının bir zorunluluk olmadığını belirten Ratingen, "Yeni C3, süperminilerin de hatırı sayılır ölçüde güvenli olabileceğinin kanıtı." dedi.
http://tr.motor1.com/news/137911/euro-ncap/
Egea bence kazada yaşam alanını korumada başarılı bir araç. Bu haberdeki resimler Ncap kopyası gibi.
http://www.kanal23.com/haber/elazig/kamyonet-ile-ticari-taksi-kafa-kafaya-carpisti-6-yarali-OOzFQuKX