Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
(27-09-2016, Saat: 21:52)Furkan27d yazdı: [ -> ]Yaw abi işte arabaya laf atan çok sağlam değil diye. Bunun için ite köpeğe tay olmak istemiyorum ama zoruma gidiyor sonrada aracı koruyunca sen fiatın sahibinin oglumusun diyorlar.
Furkan27 bu forum insanların birbirlerine küfür ve hakaret ettikleri seviyesiz bir forum değil. Bizim amacımız araçlarımızı tanımak ve bilgi paylaşımında bulunmak. Lütfen seviyeyi düşürmeyelim zira bir kere düşerse tadı kaçar.
Konu ile biraz yavan olsada paylaşmak istedim
Bugün bir taksici ile konuştuk Hyundai Blue modeline geçiş yapmışlar ve adamın dediği : Linea taş gibi arabaydı 700 bin kilometre oldu ne motora girdi ne başımızı ağrıttı Hyundai, Fiat'ın yanında çok narin ve kibar bir araba 6. ay oldu salıncak değiştirdik dedi.
(10-10-2016, Saat: 00:14)eduvardo yazdı: [ -> ]Konu ile biraz yavan olsada paylaşmak istedim
Bugün bir taksici ile konuştuk Hyundai Blue modeline geçiş yapmışlar ve adamın dediği : Linea taş gibi arabaydı 700 bin kilometre oldu ne motora girdi ne başımızı ağrıttı Hyundai, Fiat'ın yanında çok narin ve kibar bir araba 6. ay oldu salıncak değiştirdik dedi.
Ön yargı işte. Fiat motor konusunda çok iyi. Tanıdık 1.3 mj linea aldı 170 binde motor %93 çıkmış exper de. Her araçın bi artı yönü eksi yönü muhakkak var.
BİLGİ:Beyler en geç 18ekim sonuçlar açıklanacak.
Daha erkende gelebilir.
(10-10-2016, Saat: 17:07)fiataga yazdı: [ -> ]BİLGİ:Beyler en geç 18ekim sonuçlar açıklanacak.
Daha erkende gelebilir.
İnşallah beklemedeyiz hocam.
EGEA HB aldığı puan SEDAN için geçerli olmaz. SEDAN HB göre daha zayıf bir araç.
Ya kardeşim kırılma ama aracın yolcu koruma görevini yapan Çelik akşamları şase vs dir.
AAC donanımı sadece yanında çilektir.Katkısı yok demiyorum.
Hatta Euroncap sitesine gir bak sonuçlar 4ayrı kriterde belirleniyor.
Yolcu koruma
Güvenlik donanımları
Yayaya çarpma anında kaportanın yayaya verdiği hasar
Birtane daha vardı ama hatırlamıyorum.
Herneyse burda önemli olan Çelik akşamlarının aldığı nottur.
Güvenlik donanımı olarak Sedan Hbye göre geride degil Acc ve çarpışma sistemi dışında.
Ağırlıktan bahsediyorsan Egea Hb sedandan türetilmiş bu yüzden daha ağır.
Önemli olanda ağırlık değil rijitlik tir.
(10-10-2016, Saat: 18:20)baba_yaga yazdı: [ -> ]EGEA HB aldığı puan SEDAN için geçerli olmaz. SEDAN HB göre daha zayıf bir araç.
Sedan ile hatcbak şase ve güvenlik olarak farkı olmaz sadece donanımsal fark var.Zayıf olduğu kanısına nerden vardınız.
(10-10-2016, Saat: 20:22)KASPINARLI yazdı: [ -> ] (10-10-2016, Saat: 18:20)baba_yaga yazdı: [ -> ]EGEA HB aldığı puan SEDAN için geçerli olmaz. SEDAN HB göre daha zayıf bir araç.
Sedan ile hatcbak şase ve güvenlik olarak farkı olmaz sadece donanımsal fark var.Zayıf olduğu kanısına nerden vardınız.
Her ikisininde çıplak tavanlarını gördüm. HB daha fazla Braket vardı. Ayrıca tavandaki esneme miktarı daha az Sedana göre. Bu arada HB tavanı Sedanın kinden daha uzun tabi bu uzunluk burulma direncinin artırmak ile ilgili.
Bana göre aradaki 4 bin fark ki buna ÖTV de eklenmiş hali. Bence bu farkın çok üstünde fazlalık var. Bence F/P olarak HB çok harika bir araç.
Taban halısı farklı+taban halısı pres izalosyonu+tavan izolasyonu+tavan döşmesi+davlumbazında izalasyon yapılmış komple ses emici keçe ile sarılmış+led ön farlar+7 inch+daha kalın camlar+alt muhafaza+bagajda daha iyi izalasyon+tavanda braket+adaptif cruise bunlar sadece görünen kısımda gördüğüm farklılıklar. Döşeme altında daha neler var allah bilir.
bu kadar ek özelliğe sadece 4 bin ek veriyorsunuz oda ötv kaynaklı ki bence kesinlikle değer.
Çarpışma testi çarpışma durumunda meydana gelen hasarın boyutunu ölçer. Çarpışma onleme sistemi euroncap testinde bir güvenlik kriteri değildir yani. Bunları karıştırmak doğru olmaz. Ancak hb teste sokulup sedan sokulmazsa bunun altında bir bit yeniği aramak tüketicinin hakkıdır. Şüphelenmek bilgi talep etmek hakkımız Bu konuda Tofaş Fiat sıkıştırılabilir.
Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20