Egea Club İnternet Sitesi

Tam Versiyon: Golf 7 ve EGEA HB
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
Sayfalar: 1 2 3 4 5 6
(21-02-2017, Saat: 16:52)baba_yaga yazdı: [ -> ]
(21-02-2017, Saat: 16:07)des_955 yazdı: [ -> ]sedanı yeni aldım zaten normalde hatback düşünüyordum ama aile ile olunca bagaj lazım oluyor imkan olsa 1.6 dct ye hayır demem Smile

1,6 ddct baya güzel hocam. Siz montajdamısınız fabrika da?

aynen öyle ben boyahane macun hattındayım
Arkadaşlar aşağıda paylaştığım fotoğraf TOFAŞ tarafından ODTÜ ye sosyal sorumluluk projesi kapsamında hibe edilen EGEA HB. Bu sadece ODTÜ'ye değil bir çok üniversiteye 56 tane EGEA HB hibe edilmiş. Öncelikle böyle onurlu davranışından dolayı TOFAŞ canı gönülden kutluyorum. Bunun ile ilgili konuyu ayrıca açacağım.

Daha bir sürü resim var ancak ben özellikle bu fotoğrafı seçtim ki konunun başında koyduğum GOLF üretim videosu ile karşılaştırma sağlasın diye. EGEA HB/SW yalıtım konusunda ne kadar iyi olduğu görülsün. HB/SW C segmenti içinde rakiplerinden dahi daha iyi yalıtıma sahip olduğu açıkca görülmektedir. Nitekim Alman Adac ve İtalya testleri de bunu kanıtlar niteliktedir. Bununla ilgili açtığım konuda sayısal değerlere de ulaşabilirsiniz.
Tabanda ki siyah yalıtımları gördünüz değil mi Smile Kullanılan malzeme Teroson SP300 ve tabanın tüm yüzeyinde bir bütün şeklinde kullanılmış. Ayrıca SW/HB ek olarak açık mavi şekilde motor bölümünde ek olarak mavi yalıtım pedleri de var.
[Resim: X0DA36.jpg]
Ayrıca ön göğüs bölümünde açık mavi olan yeri de gördünüz mü? Smile
Fabrikalar bu konuda çok cimrilik yapıyor,her bölüme sadece 1 tabaka yapıştıracaklarına adam akıllı bütün tabanı kaplasalar onun üzerine de keçe veya akustik sünger döşeseler çıt ses gelmez arabadan.Sanki çok pahalı malzeme gibi yapmıyorlar.SP 300'ü biz 150 TL ye alıyorsak fabrika toplu alacağı için 50 TL ye bile alabilir,arabanın toplam maliyetinde 300 TL bile fark etmez.Ama kullanıcıları sömürmek daha kolay tabiki.
(27-02-2017, Saat: 21:23)KASPINARLI yazdı: [ -> ]Fabrikalar bu konuda çok cimrilik yapıyor,her bölüme sadece 1 tabaka yapıştıracaklarına adam akıllı bütün tabanı kaplasalar onun üzerine de keçe veya akustik sünger döşeseler çıt ses gelmez arabadan.Sanki çok pahalı malzeme gibi yapmıyorlar.SP 300'ü biz 150 TL ye alıyorsak fabrika toplu alacağı için 50 TL ye bile alabilir,arabanın toplam maliyetinde 300 TL bile fark etmez.Ama kullanıcıları sömürmek daha kolay tabiki.

Yusuf hocam Golf deki ile EGEA kıyas yaptığında TOFAŞ EGEA da fazladan fazladan kullanmış. Sağ tarafdan şasi numarsı yazılan yerde atılmamış şasi numarsı gözüksün diye sol taraf da oraya da bir bütün atılmış.Ayrıca bunun üstünde halıya presli 3-4 cm kalınlığında ses yalıtım süngeri daha var. Bence yalıtım yönünden hiçbir şeyden kaçılmamış. Hatta size S kasa Mercedes yalıtımını buraya ekliyorum onda dahi parça parça konmuş.
Evet İlker hocam geçen ön taraftan halıyı aralayıp baktım,halının altında sarımsı değişik bir malzeme var.Bildiğimiz ses yalıtım malzemelernden değildi.
Evet o malzeme altında da görüldüğü gibi SP300 sağ bölmede şasi numarasını yazan yer olduğu için orayı biraz eksik bırakmışlar sol tarafta full var. Bence EGEA da bu konuda parasının çok çok üstünde malzeme kullanmış. Ayrıca HB/SW de ek olarak açık mavi yalıtım pedleri kullanılarak motor izolasyonda daha da verim alınmış.
Aşağıdaki de S KASA dahi tamamen parça parça. Yeşil yeşil görülenler Egea daki siyahın bir benzeri ama sıvı olanı ve parça parça.
[Resim: 8M9qLV.jpg]
Elinize sağlık hocam. Diğer fotoğrafları da bekliyoruz @baba_yaga
(27-02-2017, Saat: 22:29)fiategea yazdı: [ -> ]Elinize sağlık hocam. Diğer fotoğrafları da bekliyoruz @baba_yaga

Tabi tabi ayrıca konu açarak tüm resimleri buradan paylaşacağım.
Arkadaşlar lütfen paylaşım yaparken sürekli alıntılamalar yapmasanız, kendiniz bile neyden bahsettiğinizi kaçırıyorsunuz, bizlere de okurken işkence çektiriyorsunuz...
Sayfalar: 1 2 3 4 5 6