Egea'nın yalıtımı gerçekten çok iyi.Bir iki dokunuşla 10 numara olur.Bana göre tek eksiği vites oranlarının biraz kısa olması.Motor yeterli torku fazlasıyla sunabiliyorken neden biraz daha uzun oranlı şanzıman kullanılmamış FİAT'ı anlamak mümkün değil.Opel Astra'da da aynı motor var ama şanzıman oranı uzun.Astra 6.vites 2 bin devirde 120 km/h yapıyor ama Egea 116 yapıyor.
Benim gibi atak kullananlar içinde opel hantal kalıyor mesela...
Note 4 cihazımdan gönderildi
(18-02-2017, Saat: 23:33)KASPINARLI yazdı: [ -> ]Egea'nın yalıtımı gerçekten çok iyi.Bir iki dokunuşla 10 numara olur.Bana göre tek eksiği vites oranlarının biraz kısa olması.Motor yeterli torku fazlasıyla sunabiliyorken neden biraz daha uzun oranlı şanzıman kullanılmamış FİAT'ı anlamak mümkün değil.Opel Astra'da da aynı motor var ama şanzıman oranı uzun.Astra 6.vites 2 bin devirde 120 km/h yapıyor ama Egea 116 yapıyor.
Gerçekten başarılı. Her ikisinide bir vesile söktüm tüm samimiyetimle söylüyorum ki GOLF kat kat fazla idi. Dünkü attığım Leon trim sesleri felaket bir şey. Size önerim kesinlikle ön yan camlarınızı HB/SW camları ile değiştirin fazla değil 78 tl sökülmüşken de kapılara SP100/SP200 ile doldurun. Bir anda sanki yeni araç almış gibi olursunuz. Şasi olsun süspansiyon çok iyi olduğundan yalıtıma hemen cevap veriyor.
(19-02-2017, Saat: 01:44)omerram yazdı: [ -> ]Benim gibi atak kullananlar içinde opel hantal kalıyor mesela...
Note 4 cihazımdan gönderildi
Tarkan abi sen EPDM 3mm ses bariyerini tabana koy. Çık bir testte sonra git Mercedes C-VW Passat-BMW 3 bin sür bunlar sana baya sesli gelecektir. Sana malzeme maliyeti 100 tl tutar. Ama eğer araç bu kadar yalıtımlı olmasa idi kesinlikle fayda etmezdi tabanda bir kamyon yalıtım var açtığında göreceksin.
İlkercim kesinlikle dediğini ilk vakit bulduğumda yapacağım, inanıyorum ,youtube videoda zaten anlaşılıyor yalitimin gücü. ...
Note 4 cihazımdan gönderildi
Herkese Merhaba tüm egea ve tipo ailesinde kullanılan izalatörler aynıdır sadece hb sw modellerde bilindiği gibi alt muhafaza davlumbazlar var ekstradan bunlardan sedana göre biraz daha yalıtım sağlıyor birde cam kalınlıkları farklı tüm donanım seçeneklerine aynı izalatör konuyor
Bu yazıyı bende en az 5 kere okudum ve binincede doğruluğunu anladım. ...
Note 4 cihazımdan gönderildi
(20-02-2017, Saat: 16:34)omerram yazdı: [ -> ]Bu yazıyı bende en az 5 kere okudum ve binincede doğruluğunu anladım. ...
Note 4 cihazımdan gönderildi
Ömer abi sende Sedan dizel var aralarında farkı hissediyormusun?
(19-02-2017, Saat: 22:51)des_955 yazdı: [ -> ]Herkese Merhaba tüm egea ve tipo ailesinde kullanılan izalatörler aynıdır sadece hb sw modellerde bilindiği gibi alt muhafaza davlumbazlar var ekstradan bunlardan sedana göre biraz daha yalıtım sağlıyor birde cam kalınlıkları farklı tüm donanım seçeneklerine aynı izalatör konuyor
Hocam fabrikadan çalışıyorsunuz tahminimce bu 4 yada 5 bin farklar neyden kaynaklanıyor.? Merakımdan soruyorum?
Çünkü camların tanesi 78TL kdv dahi fiyatı
birde alt muhafazalar 250 tl civarı
Peki yukarıda fiyat farkı nereden geliyor? Sonuçta hesabınıza göre 400 tl dışarıda haloluyor. Ya da daha yapısal değişiklikler mi var?
Her 3 db 2 kat fark olduğu düşünülürse şayet;
Aşağıdaki değerler TOFAŞ teknik değerleridir.
HB 69 DB
Sedan 71 DB
Neredeyse 2 kata yakın bu fark sadece bu 2 yazdığınız şeylerden mi oluştu?
Hem sedan dizel hem sw dizel sahibi olarak iki araca da binen annem dahi 71 yaşında çok fark var diyorsa.... var demektir
Note 4 cihazımdan gönderildi