Egea Club İnternet Sitesi

Tam Versiyon: Otomatik şanzıman
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
Sayfalar: 1 2 3 4 5
Sw dizel otomatik şanzımanda adaptif hız sabitleyici yokmu şimdi


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Evet malesef yok Sad

Note 4 cihazımdan gönderildi
Camlar ve alt muhafaza rüzgar sesinde ciddi iyileştirme sağlıyor.
Taban yalıtımı, davlumbaz yalıtımı, bagaj yalıtımı ve alt muhafaza yine yol sesinde ciddi iyileştirme sağlıyor.
Bu fiyatlara hatta direk D segmenti civarında sessizlik sağlıyor HB ve SW. Ancak SW en büyük handikapı Sedan ve Hb arasında Burulma direnci en kötüsü
Ozamsn iyiki Sedan almışım benim şahsi olarak beklentim öncelikle otomatik şanzımandı ve bu şanzımanı gerçekten başarılı bir şekilde motor ile uyum sağlamış velhasıl hem otomatik hemde adaptif özelliği yapabilseydi Fiat çok önemli bir çıta atlardı diye düşünüyorum


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Şimdi o konuda net bilgim yok sadece SW da açıklama Koctan şöyle idi SW da yan gövde diğerlerine göre daha güçlendirilmiş ve sessizlik için ekstra takoz vs. Kullanılmış. ..

Note 4 cihazımdan gönderildi
Yan gövde güçlendirmek burulma direncini arttırmak için yan gövdeye daha fazla braket konuyor. Burulma direnci arttırılıyor ancak SW olması sebebiyle burulma direnci daha zayıf oluyor. Eğer onu da yapmazsa zaten moose testinde 30 ile Hillux gibi iki teker havaya kalkar. Ancak hem şase hem yalıtım bakımından Sedandan kat kat daha iyi. Boyutları 3,9cm düzeyinde farklı olmasına rağmen aralarında 60 kg fark var. Bana bu fark çok ilginç geliyor.
Ben 7cm biliyorum ama...

Note 4 cihazımdan gönderildi
Sedan: 4532mm
SW:4571mm
Demekki kilo farkı takviye, arkaya uzanan yan camlar vs den farkediyor enteresan

Note 4 cihazımdan gönderildi
Bence bu fark sadece yalıtım ile açıklanamaz ben şasideki malzeme karışımında farklı olduğuna inanıyorum.

HB:4368mm
Sedan:4532 mm
Sedan Lehine 16 cm fark olmasına rağmen HB 25-30 kg daha ağır sedandan.
Sayfalar: 1 2 3 4 5