Egea Sedan Led'li Far ve BiXenon Dönüşüm

Reklam Verin Reklam Verin
Reklam Verin Reklam Verin
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Egea Sedan Led'li Far ve BiXenon Dönüşüm
#1
Merhaba arkadaşlar arabayı almaya karar verdiğimde (Temmuz 2016) istenmeyen bir şokla karşılaşmıştım maalesef HB ve SW farlarının bizim sedanlara uygulanamadığını ilerde belki uygulanabilir olacağını söylemişlerdi. Aralarında 2-3 bin tl fark vardı o zamanlar hb/sedan'ın ama hb arabada bunaldığım için sedan kararı vermdim. Bunun üzerine Fiat'a mailler atıldı kampanya vb. bişeyler olsun biz farka razıyız degiştirmek istiyoruz diye ama saolsunlar dönüş bile yapmadılar. Bunun üzerine nasıl yaparım da orjinal bir şekilde farları adapte ederim aracın elektroniğini bozmadan,hata almadan diye araştırmaya başladım araştırmalarım sırasında ilk öğrendiğim soket farklılıkları oldu sedanlar 5 pinli iken hb/sw farları 8 pinli olarak üretiliyorlar. Bu fazlasıyla canımı sıkmıştı ve rafa kaldırmıştım bu düşüncemi. Sonra yine birgün şeytan dürttü ve araştırmaya başladım tekrardan, tabi düşüncem o zamanlar aman farları takayım da bir şekilde led vs bişeyler takarım hepsi sarı halojenden iyi olur diyordum o sırada teşekkürlerimi tekrar iletmek istediğim @baba_yaga İlker abinin yaptığı dönüşüm https://fiategea.net/konu-led-xenon-dan-...gecis.html konusunu buldum forumdan iyinin de daha iyisi neden olmasın diyerek (hem bixenon hem ledli far) far aramaya başladım. Öncelikle far fiyatları fazlasıyla değişkenlik gösteriyor (en ucuz bulduğum çift bin tl idi o da hatay'daydı) ben sahibinden de denk geldim ve aldım ama 2 aya yakın bekledim sanırım ucuz far denk gelsin diye iki far kargo dahil 500 tl'ye geldi farlar kazalıydı bir ledi çalışmıyordu merceklerde kayıp vardı düzgün çalışmıyordu ama içi açılacağı ve tesisat düzenlemesi mecbur yapılacağı için önemsemeden aldım (aslında sadece kasa için almış oldum farları) ama geldiğinde resimlerde görünmeyen diğer farın camınında sürtme kaynaklı hatrı sayılır büyük bir çizik olduğunu farkettim o yüzden mümkünse görmeden almayın yada benim gibi heyecanlanıp detaylı resimlerini istemeden yolla abi bişey olmaz demeyin sonra kendi far camınızla degiştirmek zorunda kalabilirsiniz aldığınız diğer farın camını. Farlar geldiğinde hemen işlemlere başlanıldı. 

-Farlar açıldı iç temizliği yapıldı heryeri güzelce izole edildi. 
-Hurda bir halojen fardan far soketleri alındı ve yeni farların içine entegre edildi en sıkıntılı yer bu bence
-Nissan Qashqai farlarının led kartları alındı ve farların ikisinede ayrı ayrı gündüz ledi için tesisat bağlandı 
-Mercekler söküldü ve yerlerine yeni nesil bosch dot çizgili bixenon mercekler yerleştirildi Projenin en güzel yanı:Üzerindeki halojen mercekte bosch üretimi ve bixenon mercekle vida vidaya denk geliyor hiç bir şekilde kesme biçme olmuyor.
-Balast olarak yine Gen5 mercedes araçtan çıkma AL üretimi balast kullanıldı.
-Ampüller philips xenstart 4700k seçildi, osram xenarc 5500k ampül düşünüyordum ama tavsiye üzerine philips olsun istedim. Philipsin + sı yağmur ve karda daha pürüzsüz ve sağlıklı bir görüntü sağlıyor. Malum havalar kötü bu aralar farları takar takmaz test imkanım oldu farlar takıldı sağanak yağmurda İstanbula gittim dönerken de Eskişehir üstünden Ankaraya geldim ve gece hatrı sayılır bir sis'te döndüm ampül tavsiyesinde haklı olunduğuna kanaat getirdim. BMW F30,F10 araçlarda xenarc serisi kullanılıyor ve onlarla karşılaştırdığımda da philips'in daha iyi olduğuna ikna oldum. İsteyen parça alırken hem Philips xenstart hem Osram xenarc alıp philips'i kış aylarında osram'ı yaz aylarında kullanabilir ekstra 300 tl gibi bi fark çıkar nasıl böyle ucuz derseniz zaten merceği balastı çıkma alacağınız için ampülü de o arada çıkma alıp maaliyeti düşürdüğünüz için. Ama bana sorarsanız hiç gerek yok Philips fazlasıyla tatmin edecektir hem renk hem aydınlatma açısından.
-Mercek, balast ve ampül d1s olarak tercih edildi.
-Mercek perdesinin ordaki vida ile oynanarak maksimum mavi mor efekt elde edildi
-En son fardan ufak bir delik açılarak aküye direk kablo çekildi sebebi aracın body computer de farlara yolladığı değer 55w ancak balast ve mercek 35w ile çalıştığı için araç kendini koruma moduna alıyor bu moda almaması için mecbur akünün + kutubuna kablo çekiliyor yoksa mercek ve balast çalışmıyor. İlker abi ile de konuştum o daha önce yaptırdığı için 2 yıldır kablodan veya başka hiçbir şeyden sorun yaşamadım demişti bende yaşayacağımı sanmıyorum kabloları da hiç bir yere değmeden aküye kadar götürebildim ve sabitledim.

Yaşadığım zorluklara gelirsem:
-Farlar yapılırken veya daha önceden vardı bilmiyorum far motoru takılı kaldı devamlı ses geliyordu calışmaya çalışıyordu sadece far açıkken değil kontak açıldığı anda başlıyordu elbet bi gün durur dedım ama araba 2 3 gün sonra marş basmadı akü bitti sandım ama akü'de çok az bi deşarj vardı o da kabul edilecek seviyedeydi ve akü yeni takılmıştı. Belki geç çalışır diye ikinci marşı denedim ve araba kendini korumaya aldı nerden nerden derken gittim bir akü daha aldım onla denedim onda da korumaya aldı araç kendini tabi ne moral kaldı ne bişey tek değişmeyen şey far motorunun çalışmaya devam etmesi idi. Bende far soketlerini söktüm elektriği kesilsin diye araba gayet normal çalıştı ve ilk iş far motorunu iptal ettim kablolarını keserek ve bir daha ne geç marşla ne kendini korumayla karşılaştım.
-Parça bulma süreci uzun sürebiliyor o yüzden parçalar önden alınmadan farları sökmeyin veya söktürtmeyin yoksa 1 ay farsız kalabilirsiniz.
-Tamponu sökmek; tampon sökmeyi bilmeyen için zor eğer biliyorsanız da sadece davlumbazın tamponla birleştiği yeri söksem yeter diye düşünmeyin davlumbazı ve dolayısıyla tekeri sökmek zorundasınız yoksa benim gibi davlumbazı çatlatma ihtimaliniz çok yüksek tam tampon ve çamurluk ağzının oraya bir civata koymuşlar (civata başı:T30) ve sökümü gerçekten zor davlumbazı komple sökmeden yaparsanız el de girmiyor matkap da girmiyor. Kaput kilidinin ordaki civata başları: T55
-Farları çıkartırken kaput kilidinin de olduğu o demir kemere farların tırnağı giriyor dikkat edilmez ise farın ayağı çok rahat kırılabilir belkide en öenmli nokta bu farları çıkartırken 
-Tamponu geri takmak; kolay gibi görünsede altta bulunan koruma demirinin önünde ekstra koruma sağlamak için bir köpük bariyer var ve yerine düzgün oturtulmazsa tampon fazlasıyla kasıyor ve baştan başlamanız gerekiyor ben tek kişi yapmıştım ve geri sökmeye artık mecalim kalmamıştı az da kastığı için idareten oturttum yaz ayları gelince takrar söküp 0'a 0 yapacağım o yüzden iki kişi yapılmasını tavsiye ederim çok mu bi zararı var derseniz yok ama çokda kasarsa kırılabilir o riske girmeye değmez
-En son araç elektronik olarak gündüz farlarını tek yerden besliyor montaj yapınca onu farkettik aracı kumandadan açınca farlardan birinin ledi diğerine göre daha kısık yanıyor ancak kontağı açtığımda herşey normale dönüyor müsait bir zamanda o fara 5v'luk bir röle veya diyot takılarak o da normale döndürülecek resmini ekleyeceğim göze çok çarpmıyor o kadar uğraştan sonra 
Mercekler
[img][Resim: b7hxm0.jpg][/img]
Far soketi
[img][Resim: 208gxgz.jpg][/img]
Balast ve Ampüller
[img][Resim: 21nqwld.jpg][/img]
Far kapalı ve açıkken olan parlaklık farkları (1.resim far açık 2.resim far kapalı)
[img][Resim: 2sbanva.jpg][/img]
[img][Resim: ivd5w0.jpg][/img]
Led kartı(sürücüsü)
[img][Resim: 5b48wo.jpg][/img]
Mavi mor efektler 
[img][Resim: 34hv2ur.jpg][/img]
Far sökülmüş hali
[img][Resim: 2a4uvpd.jpg][/img]
[img][Resim: ac6e7c.jpg][/img]
Far takılı hali
[img][Resim: iycv0o.jpg][/img]
[img][Resim: 52i5fl.jpg][/img]
[img][Resim: fwuc13.jpg][/img]
Buda eski hali  Smile
[img][Resim: xnra75.jpg][/img]
Anahtardan aracı ilk açıncaki sönük kalan led (kapalı ortam ve ışık açısından çok sönük çıkmış ama normalde bu kadar değil) Kontağı takınca normale dönüyor ikiside aynı yüksek parlaklıkta yanıyor
[img][Resim: t8aofa.jpg][/img]
O meşhur el girmeyen yerdeki civatanın yeri (Kafası T30)
[img][Resim: 2eben8j.jpg][/img]
Kafası T55 olsan civataların yeri
[img][Resim: i5pyk3.jpg][/img]
Gece duvar resmi (Araç hafif eğimde)
[img][Resim: 2n86646.jpg][/img]
Yine gece başka bir araç varken önümde 
[img][Resim: 29zsc9u.jpg][/img]
Tam gün batımında farların kapalı ve açık halleri (gece siste ve yağmurda çekmeyi unutmuşum yola bakmaktan ilk seyahatte çekip yükleyeceğim)
[img][Resim: 34iifz6.jpg][/img]
[img][Resim: 2q811z6.jpg][/img]
Cevapla
Beğenenler:
#2
(18-01-2019, Saat: 16:01)Gökem yazdı: Merhaba arkadaşlar arabayı almaya karar verdiğimde (Temmuz 2016) istenmeyen bir şokla karşılaşmıştım maalesef HB ve SW farlarının bizim sedanlara uygulanamadığını ilerde belki uygulanabilir olacağını söylemişlerdi. Aralarında 2-3 bin tl fark vardı o zamanlar hb/sedan'ın ama hb arabada bunaldığım için sedan kararı vermdim. Bunun üzerine Fiat'a mailler atıldı kampanya vb. bişeyler olsun biz farka razıyız degiştirmek istiyoruz diye ama saolsunlar dönüş bile yapmadılar. Bunun üzerine nasıl yaparım da orjinal bir şekilde farları adapte ederim aracın elektroniğini bozmadan,hata almadan diye araştırmaya başladım araştırmalarım sırasında ilk öğrendiğim soket farklılıkları oldu sedanlar 5 pinli iken hb/sw farları 8 pinli olarak üretiliyorlar. Bu fazlasıyla canımı sıkmıştı ve rafa kaldırmıştım bu düşüncemi. Sonra yine birgün şeytan dürttü ve araştırmaya başladım tekrardan, tabi düşüncem o zamanlar aman farları takayım da bir şekilde led vs bişeyler takarım hepsi sarı halojenden iyi olur diyordum o sırada teşekkürlerimi tekrar iletmek istediğim @baba_yaga İlker abinin yaptığı dönüşüm https://fiategea.net/konu-led-xenon-dan-...gecis.html konusunu buldum forumdan iyinin de daha iyisi neden olmasın diyerek (hem bixenon hem ledli far) far aramaya başladım. Öncelikle far fiyatları fazlasıyla değişkenlik gösteriyor (en ucuz bulduğum çift bin tl idi o da hatay'daydı) ben sahibinden de denk geldim ve aldım ama 2 aya yakın bekledim sanırım ucuz far denk gelsin diye iki far kargo dahil 500 tl'ye geldi farlar kazalıydı bir ledi çalışmıyordu merceklerde kayıp vardı düzgün çalışmıyordu ama içi açılacağı ve tesisat düzenlemesi mecbur yapılacağı için önemsemeden aldım (aslında sadece kasa için almış oldum farları) ama geldiğinde resimlerde görünmeyen diğer farın camınında sürtme kaynaklı hatrı sayılır büyük bir çizik olduğunu farkettim o yüzden mümkünse görmeden almayın yada benim gibi heyecanlanıp detaylı resimlerini istemeden yolla abi bişey olmaz demeyin sonra kendi far camınızla degiştirmek zorunda kalabilirsiniz aldığınız diğer farın camını. Farlar geldiğinde hemen işlemlere başlanıldı. 

-Farlar açıldı iç temizliği yapıldı heryeri güzelce izole edildi. 
-Hurda bir halojen fardan far soketleri alındı ve yeni farların içine entegre edildi en sıkıntılı yer bu bence
-Nissan Qashqai farlarının led kartları alındı ve farların ikisinede ayrı ayrı gündüz ledi için tesisat bağlandı 
-Mercekler söküldü ve yerlerine yeni nesil bosch dot çizgili bixenon mercekler yerleştirildi Projenin en güzel yanı:Üzerindeki halojen mercekte bosch üretimi ve bixenon mercekle vida vidaya denk geliyor hiç bir şekilde kesme biçme olmuyor.
-Balast olarak yine Gen5 mercedes araçtan çıkma AL üretimi balast kullanıldı.
-Ampüller philips xenstart 4700k seçildi, osram xenarc 5500k ampül düşünüyordum ama tavsiye üzerine philips olsun istedim. Philipsin + sı yağmur ve karda daha pürüzsüz ve sağlıklı bir görüntü sağlıyor. Malum havalar kötü bu aralar farları takar takmaz test imkanım oldu farlar takıldı sağanak yağmurda İstanbula gittim dönerken de Eskişehir üstünden Ankaraya geldim ve gece hatrı sayılır bir sis'te döndüm ampül tavsiyesinde haklı olunduğuna kanaat getirdim. BMW F30,F10 araçlarda xenarc serisi kullanılıyor ve onlarla karşılaştırdığımda da philips'in daha iyi olduğuna ikna oldum. İsteyen parça alırken hem Philips xenstart hem Osram xenarc alıp philips'i kış aylarında osram'ı yaz aylarında kullanabilir ekstra 300 tl gibi bi fark çıkar nasıl böyle ucuz derseniz zaten merceği balastı çıkma alacağınız için ampülü de o arada çıkma alıp maaliyeti düşürdüğünüz için. Ama bana sorarsanız hiç gerek yok Philips fazlasıyla tatmin edecektir hem renk hem aydınlatma açısından.
-Mercek, balast ve ampül d1s olarak tercih edildi.
-Mercek perdesinin ordaki vida ile oynanarak maksimum mavi mor efekt elde edildi
-En son fardan ufak bir delik açılarak aküye direk kablo çekildi sebebi aracın body computer de farlara yolladığı değer 55w ancak balast ve mercek 35w ile çalıştığı için araç kendini koruma moduna alıyor bu moda almaması için mecbur akünün + kutubuna kablo çekiliyor yoksa mercek ve balast çalışmıyor. İlker abi ile de konuştum o daha önce yaptırdığı için 2 yıldır kablodan veya başka hiçbir şeyden sorun yaşamadım demişti bende yaşayacağımı sanmıyorum kabloları da hiç bir yere değmeden aküye kadar götürebildim ve sabitledim.

Yaşadığım zorluklara gelirsem:
-Farlar yapılırken veya daha önceden vardı bilmiyorum far motoru takılı kaldı devamlı ses geliyordu calışmaya çalışıyordu sadece far açıkken değil kontak açıldığı anda başlıyordu elbet bi gün durur dedım ama araba 2 3 gün sonra marş basmadı akü bitti sandım ama akü'de çok az bi deşarj vardı o da kabul edilecek seviyedeydi ve akü yeni takılmıştı. Belki geç çalışır diye ikinci marşı denedim ve araba kendini korumaya aldı nerden nerden derken gittim bir akü daha aldım onla denedim onda da korumaya aldı araç kendini tabi ne moral kaldı ne bişey tek değişmeyen şey far motorunun çalışmaya devam etmesi idi. Bende far soketlerini söktüm elektriği kesilsin diye araba gayet normal çalıştı ve ilk iş far motorunu iptal ettim kablolarını keserek ve bir daha ne geç marşla ne kendini korumayla karşılaştım.
-Parça bulma süreci uzun sürebiliyor o yüzden parçalar önden alınmadan farları sökmeyin veya söktürtmeyin yoksa 1 ay farsız kalabilirsiniz.
-Tamponu sökmek; tampon sökmeyi bilmeyen için zor eğer biliyorsanız da sadece davlumbazın tamponla birleştiği yeri söksem yeter diye düşünmeyin davlumbazı ve dolayısıyla tekeri sökmek zorundasınız yoksa benim gibi davlumbazı çatlatma ihtimaliniz çok yüksek tam tampon ve çamurluk ağzının oraya bir civata koymuşlar (civata başı:T30) ve sökümü gerçekten zor davlumbazı komple sökmeden yaparsanız el de girmiyor matkap da girmiyor. Kaput kilidinin ordaki civata başları: T55
-Farları çıkartırken kaput kilidinin de olduğu o demir kemere farların tırnağı giriyor dikkat edilmez ise farın ayağı çok rahat kırılabilir belkide en öenmli nokta bu farları çıkartırken 
-Tamponu geri takmak; kolay gibi görünsede altta bulunan koruma demirinin önünde ekstra koruma sağlamak için bir köpük bariyer var ve yerine düzgün oturtulmazsa tampon fazlasıyla kasıyor ve baştan başlamanız gerekiyor ben tek kişi yapmıştım ve geri sökmeye artık mecalim kalmamıştı az da kastığı için idareten oturttum yaz ayları gelince takrar söküp 0'a 0 yapacağım o yüzden iki kişi yapılmasını tavsiye ederim çok mu bi zararı var derseniz yok ama çokda kasarsa kırılabilir o riske girmeye değmez
-En son araç elektronik olarak gündüz farlarını tek yerden besliyor montaj yapınca onu farkettik aracı kumandadan açınca farlardan birinin ledi diğerine göre daha kısık yanıyor ancak kontağı açtığımda herşey normale dönüyor müsait bir zamanda o fara 5v'luk bir röle veya diyot takılarak o da normale döndürülecek resmini ekleyeceğim göze çok çarpmıyor o kadar uğraştan sonra 
Mercekler
[img][Resim: b7hxm0.jpg][/img]
Far soketi
[img][Resim: 208gxgz.jpg][/img]
Balast ve Ampüller
[img][Resim: 21nqwld.jpg][/img]
Far kapalı ve açıkken olan parlaklık farkları (1.resim far açık 2.resim far kapalı)
[img][Resim: 2sbanva.jpg][/img]
[img][Resim: ivd5w0.jpg][/img]
Led kartı(sürücüsü)
[img][Resim: 5b48wo.jpg][/img]
Mavi mor efektler 
[img][Resim: 34hv2ur.jpg][/img]
Far sökülmüş hali
[img][Resim: 2a4uvpd.jpg][/img]
[img][Resim: ac6e7c.jpg][/img]
Far takılı hali
[img][Resim: iycv0o.jpg][/img]
[img][Resim: 52i5fl.jpg][/img]
[img][Resim: fwuc13.jpg][/img]
Buda eski hali  Smile
[img][Resim: xnra75.jpg][/img]
Anahtardan aracı ilk açıncaki sönük kalan led (kapalı ortam ve ışık açısından çok sönük çıkmış ama normalde bu kadar değil) Kontağı takınca normale dönüyor ikiside aynı yüksek parlaklıkta yanıyor
[img][Resim: t8aofa.jpg][/img]
O meşhur el girmeyen yerdeki civatanın yeri (Kafası T30)
[img][Resim: 2eben8j.jpg][/img]
Kafası T55 olsan civataların yeri
[img][Resim: i5pyk3.jpg][/img]
Gece duvar resmi (Araç hafif eğimde)
[img][Resim: 2n86646.jpg][/img]
Yine gece başka bir araç varken önümde 
[img][Resim: 29zsc9u.jpg][/img]
Tam gün batımında farların kapalı ve açık halleri (gece siste ve yağmurda çekmeyi unutmuşum yola bakmaktan ilk seyahatte çekip yükleyeceğim)
[img][Resim: 34iifz6.jpg][/img]
[img][Resim: 2q811z6.jpg][/img]
hocam emeğine sağlık, ben okurken yoruldum, sen yaparken iyi dayanmışsın sabır işi gerçekten..
son resme bakarsak emeklerine değmiş, son olarak toplam maliyet ve ne kadar sürdü? bilgi verir misin?
Cevapla
Beğenenler:
#3
@izzettaban teşekkür ederim hocam montajı yaklaşık 1 hafta sürüyor tüm herşey hazır olduktan sonra maaliyet konusuna gelirsek çok değişken hurdacılar bile dolar yükseldi dolar yükseldi diye bağırınıyorlar 7 ay önce belki maaliyeti 700 lirayı geçmeyecek şey için 1500 lira fiyat çıkartıyorlar kimisi de vermem bende yok diyor başkası arayınca var abi diyorlar o kısım biraz diyalog ve pazarlık yeteneğine kalmış bireyin ama far dahil (benim gibi ucuz bulunursa) yine 2,5 3 bin lirayı gözden çıkarmak lazım
Cevapla
Beğenenler:
#4
Efsane konulardan birisi daha olmuş. Ellerinize sağlık. Bir çok kullanıcıya faydası dokunacaktır.
Sosyal Medya Hesaplarımız
[Resim: facebook-color.png] [Resim: instagram-color.png] [Resim: twitter-color.png] [Resim: youtube-color.png]
www
Cevapla
Beğenenler:
#5
(18-01-2019, Saat: 17:46)fiategea yazdı: Efsane konulardan birisi daha olmuş. Ellerinize sağlık. Bir çok kullanıcıya faydası dokunacaktır.

İnşallah bir faydam dokunur düşünenler için araştırdığım kadarıyla İspanyada birisi sedana led'li far montajı gerçekleştirdi ama hem sedan led'li far hem bixenon ilk yapılıyor. Çok uğraştırmasına rağmen herşeyiyle değdi.
Cevapla
Beğenenler:
#6
Merhaba çok iyi bir çalışma yapmışsınız elinize sağlık keyifle kullanmanız dileğiyle ....
Cevapla
Beğenenler:
#7
(18-01-2019, Saat: 18:40)des_955 yazdı: Merhaba çok iyi bir çalışma yapmışsınız elinize sağlık keyifle kullanmanız dileğiyle ....

Teşekkür ederim
Cevapla
Beğenenler:
#8
Hadi hayırlı olsun. Güle güle kullan.
Cevapla
Beğenenler:
#9
(20-01-2019, Saat: 19:55)baba_yaga yazdı: Hadi hayırlı olsun. Güle güle kullan.

Sağol abi
Cevapla
Beğenenler:
#10
Konu açılmışken bende bir kaç resim yükleyeyim.

KISALAR
[Resim: K28OJ0.jpg]
[Resim: CycT1y.jpg]
[Resim: T0UNad.jpg]

UZUNLAR
[Resim: J7Sd46.jpg]

RENK TONU
[Resim: VVUOcf.jpg]
Cevapla
Beğenenler:

Anahtar Kelimeler

Egea Sedan Led'li Far ve BiXenon Dönüşüm, Egea Sedan Led'li Far ve BiXenon Dönüşüm İncelemesi, Egea Sedan Led'li Far ve BiXenon Dönüşüm Videosu, Egea Sedan Led'li Far ve BiXenon Dönüşüm Online izle, Egea Sedan Led'li Far ve BiXenon Dönüşüm Fotoğrafı, Egea Sedan Led'li Far ve BiXenon Dönüşüm Yorumu, Egea Sedan Led'li Far ve BiXenon Dönüşüm Hakkında, Egea Sedan Led'li Far ve BiXenon Dönüşüm Nedir, Egea Sedan Led'li Far ve BiXenon Dönüşüm Açıklaması, Egea Sedan Led'li Far ve BiXenon Dönüşüm Oyunu, Egea Sedan Led'li Far ve BiXenon Dönüşüm Fiyatı


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  LED XENON dan ORJİNAL BİXENON GEÇİŞ baba_yaga 69 46,096 13-06-2021, Saat: 11:13
Son Yorum: bigbrother
  Egea 1.4 Easy Sedan Kromaj Set kaluman1907 0 2,223 18-02-2020, Saat: 14:08
Son Yorum: kaluman1907
  Egea sedan bagaj kaput uzeri stop lamba ayazkemal 11 13,283 13-02-2020, Saat: 16:59
Son Yorum: SiLGEC
  1.3 Urban Sedan Ufak Tefek Eklemeler amokli 15 12,382 06-07-2019, Saat: 09:54
Son Yorum: SEFO
  Egea Sedan Easy Difüzör ve Multimedya salvador106 4 3,870 15-06-2019, Saat: 22:56
Son Yorum: salvador106

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi