Egea Club İnternet Sitesi

Tam Versiyon: Hb Sedana Gore Gordugum Farkliliklar
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
1.6 lounge inceledim ama diger hb vardir diye dusunuyorum;
1) Sag on yolcu koltugunda yukseklik ayari mevcut
2) Kabinici tavan kaplamasi yumusak bir malzemeden yapilmis, ayni c sinifi diger araclarda oldugu gibi.
3) Aracin altina egilip bakarsaniz(sabah sabah kimse yoktu bayide, usenmedim egildim) yalitim ya da baska bir amacla sedanda olmayan yalitım-koruma malzemesi ile kapli
(22-05-2016, Saat: 10:36)sipartacus yazdı: [ -> ]1.6 lounge inceledim ama diger hb vardir diye dusunuyorum;
1) Sag on yolcu koltugunda yukseklik ayari mevcut
2) Kabinici tavan kaplamasi yumusak bir malzemeden yapilmis, ayni c sinifi diger araclarda oldugu gibi.
3) Aracin altina egilip bakarsaniz(sabah sabah kimse yoktu bayide, usenmedim egildim) yalitim ya da baska bir amacla sedanda olmayan yalitım-koruma malzemesi ile kapli

Sedan şuanda Compact Car standartlarını fazlasıyla karşılıyor.
Hb ler geneellikle daha kaliteli malzemelerden yapılır.Misal golf yumuşacık plastik ile donatılırken jetta egeada oldugu gibi konsol hariç her yer plastik.
Corrolla Auris
Astra Sedan Astra HB

içlerine binip bakarsan anlarsın.
Alt koruma ile ilgili ne amaçla yapıldıgını tahmin edersem,
Sedan yalıtımı zaten sınıf standartlarını karşılıyordu(120-140km)
Eger altta kullanılan ses yalıtımına katkı yapıyorsa D SINIFI konforu bize yaşatabilir.Zaten FİAT bunu belirtiyor.Fazlası için fazla vermeye gerek yok diye.Sanırım egea hb d sınıfı standartlarında konfor sunacak.
(22-05-2016, Saat: 10:36)sipartacus yazdı: [ -> ]1.6 lounge inceledim ama diger hb vardir diye dusunuyorum;
1) Sag on yolcu koltugunda yukseklik ayari mevcut
2) Kabinici tavan kaplamasi yumusak bir malzemeden yapilmis, ayni c sinifi diger araclarda oldugu gibi.
3) Aracin altina egilip bakarsaniz(sabah sabah kimse yoktu bayide, usenmedim egildim) yalitim ya da baska bir amacla sedanda olmayan yalitım-koruma malzemesi ile kapli

HB ve SW modellerde taban altında aerodinamik plastik kapaklar var bütün tabanı kaplayan. Aerodinamik yapıyı iyileştirip yakıt tasarrufu sağlıyor. Aynı zamandda yalıtıma da katkı sağlıyor olabilir.
Valla kafam çok bozuluyor. Gidip SW egea dizel+otomatik alacağım.

(22-05-2016, Saat: 22:08)memox yazdı: [ -> ]
(22-05-2016, Saat: 10:36)sipartacus yazdı: [ -> ]1.6 lounge inceledim ama diger hb vardir diye dusunuyorum;
1) Sag on yolcu koltugunda yukseklik ayari mevcut
2) Kabinici tavan kaplamasi yumusak bir malzemeden yapilmis, ayni c sinifi diger araclarda oldugu gibi.
3) Aracin altina egilip bakarsaniz(sabah sabah kimse yoktu bayide, usenmedim egildim) yalitim ya da baska bir amacla sedanda olmayan yalitım-koruma malzemesi ile kapli

HB ve SW modellerde taban altında aerodinamik plastik kapaklar var bütün tabanı kaplayan. Aerodinamik yapıyı iyileştirip yakıt tasarrufu sağlıyor. Aynı zamandda yalıtıma da katkı sağlıyor olabilir.

Aynısını sedana taktırabiliriz. Bu iki araç ile sedan arasındaki en büyük fark rüzgar yalıtımında.
Ķapaklarin takilacagi tucker denilen kucuk saplamalar sedan govdesinde yok

SM-A510F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hb ile Sedan arasındaki farklar saymakla bitmez. Hb fiyat farklılığı bence az bile olmuş. Hb Sedandan daha da ucuz bence.

Tahminimce Sedana 20 bin 20 ay verilmesinin sebebi maliyetinin daha düşük olması. Hb de olmamasının sebebi maliyeti zaten yüksek ve Sedana göre fiyat farkı fazla yok.
Led gündüz farları , mercek farlar , uconnect ekran ve çarpışma önleme sistemi de farklardan bazıları.