AĞUSTOS AYINDA SATIŞA SUNULACAK
Fiat Egea Station Wagon gövde tipi ise 2 farklı donanım seçeneği ile birlikte
1.6 MultiJet 120 HP
1.6 MultiJet 120 HP ( DCT – Çift Kavramalı Otomatik Vites)
dizel otomatik çok sattırır.
AĞUSTOS AYINDA SATIŞA SUNULACAKTIR
otomatik dizeli bekliyoruz.sunroof olcakmı bu araçlarda acaba?yada panaromik?
(18-05-2016, Saat: 17:51)tcegea yazdı: [ -> ]otomatik dizeli bekliyoruz.sunroof olcakmı bu araçlarda acaba?yada panaromik?
Maalesef sunroof olmayacak. Tabi 6 ay sonra fikir değişikliği olur mu bilemem.
LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Sedanı incelerken bir şey dikkatimi çekti arabanın altını incelerken arka süspansiyonun sabit dingil olduğunu gördüm. Oysa günümüzde üretilen araçları %90 bağımsız süspansiyonlu. Bu konuda bilgi almak için fiatı'n sitesine yazdım sanıyorum 3 Ay kadar oldu hala bir cevap yok. Acaba bu konuda site, firmadan bir cevap alabilirmi?
Ayrıca SW'nin donanım ve fiyatı hakkında bilgisi olan varmı
(19-05-2016, Saat: 19:04)musgül yazdı: [ -> ]Sedanı incelerken bir şey dikkatimi çekti arabanın altını incelerken arka süspansiyonun sabit dingil olduğunu gördüm. Oysa günümüzde üretilen araçları %90 bağımsız süspansiyonlu. Bu konuda bilgi almak için fiatı'n sitesine yazdım sanıyorum 3 Ay kadar oldu hala bir cevap yok. Acaba bu konuda site, firmadan bir cevap alabilirmi?
Ayrıca SW'nin donanım ve fiyatı hakkında bilgisi olan varmı
diğer musterı ılıskılerını arayabılırsınız acıkcası benımde bılgım yok
(19-05-2016, Saat: 19:04)musgül yazdı: [ -> ]Sedanı incelerken bir şey dikkatimi çekti arabanın altını incelerken arka süspansiyonun sabit dingil olduğunu gördüm. Oysa günümüzde üretilen araçları %90 bağımsız süspansiyonlu. Bu konuda bilgi almak için fiatı'n sitesine yazdım sanıyorum 3 Ay kadar oldu hala bir cevap yok. Acaba bu konuda site, firmadan bir cevap alabilirmi?
Ayrıca SW'nin donanım ve fiyatı hakkında bilgisi olan varmı
Egea sedanda yarı bagımsız arka suspqnsiyon mevcut. Tam bagımsız suspansıyon için %90 oranı biraz iddialı olmuş, nitekim c sınıfında birçok modelde tam bagımsız suspansiyon kullanılmıyor.
1.6 Multijet 120 HP otomatik Station modeli kendi piyasasını silip süpürür. Kasa olarakta oturaklı bir araç.
Umarım 1.6 multijet 120 hp otomatik versiyon sedanda da uygulanır.
iyi forumlar
yüzde 90 mı
abi yok öyle bir şey
yeni golf ve jetta da
toyotanın corollanın son kasasının bir çoğunda tam bağımsızdan sabit aksa geçildi malesef
fiat egea için arka bağımsız süspansiyon haksız eleştiri olmuş
fluence symbol megane rapid 301 c elyese 308 c4 .... hepsi egea gibi