Yanlışım olabilir cmegea hocam. Yanlış gördüm galiba. Duzelttigin için teşekkür ediyorum.
sıkıntı yok hocam takılıyorum onemlı degıl o acmıs bu acmıs onemlı olan bilgi

Araç kilitlendiğinde camlar ve aynalar otomatik kapanmalıydı aynı şekilde bagaj da üst sınıf arabalar gibi kendi kendine kapanabilirdi ön kol dayama biraz daha uzun olabilirdi ve bilmem ne kadar kullanıyorsunuz ama mesajları direk araç üzerinden silme gibi bi durum olsa çok daha iyi olurdu beni çok rahatsız ediyor bu durum.
Camların otomatik kapanması ek maliyet getirmeden yapılabilecek bir şey neden yok anlamadım. Ama diğerleri maliyet kaygısıyla yapılmamıştır sanıyorum.
Herhalde makyaja daha fazla özellik bırakıp şatışları dahada artırmayı hedefliyor.Akıllıca bir politika.
(25-02-2016, Saat: 20:39)fiataga yazdı: [ -> ]Herhalde makyaja daha fazla özellik bırakıp şatışları dahada artırmayı hedefliyor.Akıllıca bir politika.
Bu araç uzun süre makyajlanmaz hocam meraklanma.
Tüm eksiklerine rağmen, bu araç rakipleriyle (focus, fluence, elentra, astra, jetta vb.) ile karşılaştırıldığında fiyat/donanım oranıyla hepsinden daha avantajlı görünüyor. Ve samimiyetle söylüyorum dış tasarımda da hepsinin önünde duruyor.
En dikkatimi ceken yanlis bagaj acma butonunun simetrik yerlestirilmemesi, alisamadim, her seferinde butonu ariyorum????
(26-02-2016, Saat: 19:01)kulemir30 yazdı: [ -> ]En dikkatimi ceken yanlis bagaj acma butonunun simetrik yerlestirilmemesi, alisamadim, her seferinde butonu ariyorum????
Alışırsın hocam merak etme. Ben de ilk başlarda ön konsolun yüksek olmasına alışamamıştım, şimdi hiç çarpmıyor gözüme.
bagaj açma butonunun dediği gibi sağda olması biraz aramaya sebep oluyor.
özellikle AVM oto parklarında görevliler baya arıyor.
bende aramasınlar diye içten açıyorum.
(27-02-2016, Saat: 08:43)ujiju yazdı: [ -> ]bagaj açma butonunun dediği gibi sağda olması biraz aramaya sebep oluyor.
özellikle AVM oto parklarında görevliler baya arıyor.
bende aramasınlar diye içten açıyorum.
aramsınlar direk aç bende öyle valla direk açıyorum
