Egea Club İnternet Sitesi

Tam Versiyon: Fiat Egea Motor Seçenekleri ve Yakıt Tüketimi
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
(14-08-2018, Saat: 09:25)izzettaban yazdı: [ -> ]
(14-08-2018, Saat: 08:37)baba_yaga yazdı: [ -> ]Rejenerasyon işlemi şöyle gerçekleşiyor araçta DPF tıkanıklığı belli bir noktaya geldiğinde araç rejenerasyon işlemine başlıyor ancak size herhangi bir uyarı olarak bunu vermiyor. Eğer başladığı işlemi bitirirse problem yok ancak bir kaç başladığı halde kontak kapatılması sebebiyle bitirilme gerçekleşmedi ise en son olarak sizi uyarıyor. DPF lambasını yakıyor ki ben şuanda bu işlemi yapıyorum sakın kontağı kapatma diye.

Kısacası siz o uyarıyı aldığınızda aslında aracınız bu işlemi bir kaç kez yapmaya yeltenmiş ancak yapamadığı içindir. Eğer araçlarda emisyon problemi olmasın 120 bg multijet motordan daha da fazla güç alınır. Şuan Euro6 olması sebebiyle motorlar kısık konumda.

Ayrıca multijetlerin yakıt seçiciliği VW TDİ göre daha azdır. Bu şekilde motor dizaynı bir yönden avantajlı olsa da sesli çalışması gibi birde dezavantajı oluşturuyor.

multijet motorlar gerçekten övgüyü hak ediyor, ses konusuna gelince, eğer aracımın motor, mekanik, şanzıman vs gibi konularda bir sıkıntısı yok ise 120 bg ve 320 nm torkun sesi rölantide yavru aslan, gidişte ise kükreyen aslan gibi olması bana en güzel şarkıdan daha güzel geliyor açıkçası...eğer altınızda böyle bir güç varsa sesin tadını çıkarın...

Ben gürültüyü fazla sevmem. Geçen hafta 2017 Model A4 ile Sivas gittim geldim. Araç 2.0 TDİ olmasına rağmen motor sesi hiç olmaması çok hoşuma gitti. Resmen elektrikli gibiydi. Gerçi 7 ileri bir araçtı 120-130 bandında daha 1600 devirde idi. Bu da daha az ses daha fazla tork oluyor ki aracı ciddi keyifli hale getiriyor. Ancak yan cam 4mm aynı bizim ki gibi ön camda ortalama bir camdı. Bu aracın genel testlerinde rüzgar sesi çok az diyorlardı ancak ciddi rüzgar sesi vardı. Şunu kesin anladım ki akustik camlı egealarda rüzgar gürültüsü iyi izole edilmiş. Lastik gürültüsü de benimkine göre fazlaydı ancak motor sessizliği çok iyi. 1,6 motor ne kadar güçlü olursa olsun 2.0 motorun tadı bambaşka. Düşük hacim yüksek güç hiçbir zaman yüksek hacimin keyfini vermiyor
Ben Chip Tuning yaptırdım 155 hp falan geliyor araç 390 nm civarında da tork çıkıyor bayağı farketti keyifli oldu yüklenmez normal kullanırsan yakıtta bi miktar azaldı gibi 15000 km yaptım chipten sonra sıkıntı Yok


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
(14-08-2018, Saat: 08:37)baba_yaga yazdı: [ -> ]Rejenerasyon işlemi şöyle gerçekleşiyor araçta DPF tıkanıklığı belli bir noktaya geldiğinde araç rejenerasyon işlemine başlıyor ancak size herhangi bir uyarı olarak bunu vermiyor. Eğer başladığı işlemi bitirirse problem yok ancak bir kaç başladığı halde kontak kapatılması sebebiyle bitirilme gerçekleşmedi ise en son olarak sizi uyarıyor. DPF lambasını yakıyor ki ben şuanda bu işlemi yapıyorum sakın kontağı kapatma diye.

Kısacası siz o uyarıyı aldığınızda aslında aracınız bu işlemi bir kaç kez yapmaya yeltenmiş ancak yapamadığı içindir. Eğer araçlarda emisyon problemi olmasın 120 bg multijet motordan daha da fazla güç alınır. Şuan Euro6 olması sebebiyle motorlar kısık konumda.

Ayrıca multijetlerin yakıt seçiciliği VW TDİ göre daha azdır. Bu şekilde motor dizaynı bir yönden avantajlı olsa da sesli çalışması gibi birde dezavantajı oluşturuyor.
Teşekkürler

ASUS_Z00ED cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Egea ya otomatik benzinli araç gelecek mi bu konuda açıklanmış bir bilgi var mı acaba.
Yeni 1.0 firefly motorlu araç sahibi varmı yakıt tüketimi nedir?
(31-01-2021, Saat: 21:32)Alper_tekirdag yazdı: [ -> ]Yeni 1.0 firefly motorlu araç sahibi varmı yakıt tüketimi nedir?

Bende merak ediyorum
Turbo uzerindeki plastik koruyucu
Iyi gunler 2017 egea urban arac aldim.araclarin bazilarinda turbo uzerinde ekstra plastik bir koruyucu varken bazilarinda yokk...benim aldigim.aractada yok...bu konuda fikri olan varsa bilgi verirse sevnrm
Bayilerde 1.3 dizel motor siparişi alınmıyormuş motorun üretimi olmadığı için. Bilgisi olan var mı?
Egea' larda otomatik vites temmuz sonrasında olabilir denilmişti, biraz araştırma yaptım EAT şanzıman ile gelme ihtimali de var fakat araç altyapı olarak uyumlu olmadığı için ciddi bir çalışma gerektiğini öğrendim. Cross versiyonun otomatik seçeneği olmaması büyük handikap diye düşünüyorum. Ben manuel araç severim ama otomatik seçeneği olmaması satış anlamında etkiler düşüncesindeyim.
Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9