Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Arkadaşlar pedal commander ile ilgili biraz araştırmalar yaptım. TOFAŞ Powertrain çalışanın bilgilerine dayalı olup tamamen gerçeği yansıtmaktadır. Hatta bununla ilgilide bir çalışma olup bülten ile servislere bildirilecekmiş.
Egea Dizel+DCT makineler için,
Yüksek basınç pompası, Enjektörler, EGR ve DPF zararı var denildi. Şöyle ki sistem kandırılarak yakıt basınçları yükseltiliyor pedal üzerinde gaz potansiyelmetresi ile potansiyelmetre parametreleri değişiyor yukarıda söylendiği gibi siz yarım gaz yaptığınızda tam gaz tepkisi veriyor.Sonuçta DDCT unitesi tüm bilgileri okuyor ve kayıtlı teorik olması gereken değerler ile sürekli karılaştırıyor. Burada ki en ufak sapmalar da hata kaydı olarak sayıyor. Eğer bu durum devam ederse önce geçici sonra da kalıcı hata veriyor.
Zararlı bir şey olmasa zaten firma kendisi bu uygulamayı yapıp "Fiat Egea 1.6 160 Hp dizel motoruyla sizleri bekliyor..." diye reklam yapardı.Çünkü bu uygulama kilitli diferansiyel gibi,cam modülü gibi ek olarak maliyet getirecek bir şey değil,sadece yazılım değişiyor.Firma bunu bilmiyor mu biliyor tabiki ama motor gücünü yükselttikçe bu sefer ömründen çalmış olur.Fizik kuralıdır bir yerden kazanıyorsan başka bir yerden kaybediyorsun demektir.,sonuçta yüzlerce mühendisin çalıştığı bir kurumdan bahsediyoruz.Egea'nın gücü bana fazlasıyla yeterli,yine de denemek isteyene saygı duyarım.
Ayrıca onu yazmayım unutmuşum. ilk çalıştırıldığında harket öncesi yarım dk kontak kapatılacağı zaman bilakis uzun yolculuklarda turbo için 45 saniye beklenmelidir. Buna ek olarak bakımlar 20 binde bir (10 bin sadece yağ değişirse kaymaklı olur) zamanında yapıldığında Multijet motorun 1000000km bulacağını söyledi. Tüm multijetçi arkadaşların dikkatine.750 binde Multijet taksilerin olması bence raslantısal değil.
Çarşamba günü araca pedal commander uyguladı. Ereğli Fiat servisinde. 200 km şehşr içi denendi. Sport+ modda iken aracı tutmak zor. Sürekli lastikler sarma eğiliminde. Sport mod güzel başarılı. Yakıt ben zaten 8-8,5 lt aralığında sürdüğümden ve kısa zaman olduğundan farklılık göremedim. Fakat cihazın en büyük handikapı şehir içi dur kalkta çok sıkıntı. Birde rampa çıkarken problem oluyor. Dct şaşırıyor kendini

) Bu arada aynı motor ve dct iki egea yanyana dip gaz kalktık. 400-500 metrede fark minimum 2 boy. Kalkışta serilik çok başarılı Ama bana cihaz kullanım sonrası çokta güven vermedi. Şahsi fikrimdir bu arada. Eski bir Fiat çalışanı olarakta bence Abarth bu işe bir power box ile nokta koyabilir.
Dip not. Bir dsg passatı 5 ışık peşpeşe çıldırtınca adam son ışıkta camı actı ve bilader arabada ne var dedi

Bende multijet2 dedim. Sanırım kızdı biraz
SM-J500F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
(04-02-2017, Saat: 10:03)baba_yaga yazdı: [ -> ]Arkadaşlar pedal commander ile ilgili biraz araştırmalar yaptım. TOFAŞ Powertrain çalışanın bilgilerine dayalı olup tamamen gerçeği yansıtmaktadır. Hatta bununla ilgilide bir çalışma olup bülten ile servislere bildirilecekmiş.
Egea Dizel+DCT makineler için,
Yüksek basınç pompası, Enjektörler, EGR ve DPF zararı var denildi. Şöyle ki sistem kandırılarak yakıt basınçları yükseltiliyor pedal üzerinde gaz potansiyelmetresi ile potansiyelmetre parametreleri değişiyor yukarıda söylendiği gibi siz yarım gaz yaptığınızda tam gaz tepkisi veriyor.Sonuçta DDCT unitesi tüm bilgileri okuyor ve kayıtlı teorik olması gereken değerler ile sürekli karılaştırıyor. Burada ki en ufak sapmalar da hata kaydı olarak sayıyor. Eğer bu durum devam ederse önce geçici sonra da kalıcı hata veriyor.
İyi pazarlar.Bende 1.6 multijet sahibiyim ve pedal işi ile ilgileniyordum açıkcası fakat bilgilendirmen sonrasında vazgeçmiş taraftayım,bi merakım sadece bu vermiş olduğun bilgiler sadece otomatik vites için değil sanırım değilmi manuel araçlara da aynı şekilde zarar veriyor,bilgilendirsen sevinirim iyi günler.
Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
(05-02-2017, Saat: 10:36)Ozakisampi yazdı: [ -> ] (04-02-2017, Saat: 10:03)baba_yaga yazdı: [ -> ]Arkadaşlar pedal commander ile ilgili biraz araştırmalar yaptım. TOFAŞ Powertrain çalışanın bilgilerine dayalı olup tamamen gerçeği yansıtmaktadır. Hatta bununla ilgilide bir çalışma olup bülten ile servislere bildirilecekmiş.
Egea Dizel+DCT makineler için,
Yüksek basınç pompası, Enjektörler, EGR ve DPF zararı var denildi. Şöyle ki sistem kandırılarak yakıt basınçları yükseltiliyor pedal üzerinde gaz potansiyelmetresi ile potansiyelmetre parametreleri değişiyor yukarıda söylendiği gibi siz yarım gaz yaptığınızda tam gaz tepkisi veriyor.Sonuçta DDCT unitesi tüm bilgileri okuyor ve kayıtlı teorik olması gereken değerler ile sürekli karılaştırıyor. Burada ki en ufak sapmalar da hata kaydı olarak sayıyor. Eğer bu durum devam ederse önce geçici sonra da kalıcı hata veriyor.
İyi pazarlar.Bende 1.6 multijet sahibiyim ve pedal işi ile ilgileniyordum açıkcası fakat bilgilendirmen sonrasında vazgeçmiş taraftayım,bi merakım sadece bu vermiş olduğun bilgiler sadece otomatik vites için değil sanırım değilmi manuel araçlara da aynı şekilde zarar veriyor,bilgilendirsen sevinirim iyi günler.
Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Aynen öyle hocam. Yüksek basınç pompası, enjektörler,Egr ve DPF zarar verir. Hocam bu motorları kandıramazsınız. Tofaş üretim aşamasında tüm teorik bilgileri girmiş. Farklılık hemen belli olur. Bu motor yerince verimli ve yüksek performanslı.
Cihaz güzel fakat dediğim gibi sıkıntılı biraz benim için. Çıkarttıktan sonrada gerek kalmadığını gördüm şehir içinde. Ama daha önce bindiğim bir A-4 aynı zamanda chipte yapmışlardı ve felaket bir gidişe sahipti. Tabi normalde de 177hp bir A-4 tü

)
SM-J500F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Banada bir ters pedal commander lazım gaza basınca araba altımdan kurtulup gidecek gibi oluyor.Hem direkt gaza fazladan basmazsa yakıt tasarrufu olur diye düşünüyorum.
Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9