21-06-2018, Saat: 23:43
22-06-2018, Saat: 16:35
(22-06-2018, Saat: 09:00)halisyalcinkaya yazdı: [ -> ]Hibrit demek çift yakıtlı demek. Yani bu fabrikasyon LPG li araç.
Aydınlattığın için teşekkürler hocam.
Hibrido yazınca bende hybrid diye anladım.
Demekki cahil olduğumuz konularda varmış😅😅
22-06-2018, Saat: 20:35
1.0 Turbo 120 bg ile 1.3 turbo 150 bg benzinli motorlar gelebilir. 1.4 tjeti kaldırdılar zaten 1,4 77 bg motoru yavaştan çekiyorlar piyasadan.1,3 turbo benzinli motor çift kavrama ile sunulacak gibi.
22-06-2018, Saat: 21:55
(22-06-2018, Saat: 20:35)baba_yaga yazdı: [ -> ]1.0 Turbo 120 bg ile 1.3 turbo 150 bg benzinli motorlar gelebilir. 1.4 tjeti kaldırdılar zaten 1,4 77 bg motoru yavaştan çekiyorlar piyasadan.1,3 turbo benzinli motor çift kavrama ile sunulacak gibi.
Merhaba hocam bende gelmesini bekliyorum rakip firmalarda 1.0 1.2 1.4 turbo benzinli motorlar var türkiyeye ise 1.4 ve 1.6 atmosferik veriyorlar bu devirde yanlış bence 1.4 t-jet motoru zaten bir türlü hangi modele koydu ise pazarda tutamadı
1.0 iyi olacaktır 1.4 firenin yerine 1.3 te 1.6 yerine geçer eğer bakalım önümüzdeki süreç gösterecek ne olacağını
23-06-2018, Saat: 09:20
(22-06-2018, Saat: 21:55)des_955 yazdı: [ -> ](22-06-2018, Saat: 20:35)baba_yaga yazdı: [ -> ]1.0 Turbo 120 bg ile 1.3 turbo 150 bg benzinli motorlar gelebilir. 1.4 tjeti kaldırdılar zaten 1,4 77 bg motoru yavaştan çekiyorlar piyasadan.1,3 turbo benzinli motor çift kavrama ile sunulacak gibi.
Merhaba hocam bende gelmesini bekliyorum rakip firmalarda 1.0 1.2 1.4 turbo benzinli motorlar var türkiyeye ise 1.4 ve 1.6 atmosferik veriyorlar bu devirde yanlış bence 1.4 t-jet motoru zaten bir türlü hangi modele koydu ise pazarda tutamadı
1.0 iyi olacaktır 1.4 firenin yerine 1.3 te 1.6 yerine geçer eğer bakalım önümüzdeki süreç gösterecek ne olacağını
1.4 fire motoru zaten piyasadan yavaşça çekiyorlar. Bu dönemde atmosferik motor zaten pek mantıklı değil. 1,0 motor dahi 1.6 e-torq motordan daha kuvvetli olacaktır. 190 tork var. 1,6 e-torq hem baya hantal hemde müsrifti. 1.3 motor 150bg olup 250-270nm tork aralığında olan ciddi bir motor olacak. Bence çok doğru bir adım.
23-06-2018, Saat: 12:22
Bu modeli baştan yapacaklardı. Honda civic gibi gösterge de LPG ibresi olmalı. Artık kare lambalar çok eskidi.
23-06-2018, Saat: 14:12
(23-06-2018, Saat: 09:20)baba_yaga yazdı: [ -> ](22-06-2018, Saat: 21:55)des_955 yazdı: [ -> ]Merhaba hocam bende gelmesini bekliyorum rakip firmalarda 1.0 1.2 1.4 turbo benzinli motorlar var türkiyeye ise 1.4 ve 1.6 atmosferik veriyorlar bu devirde yanlış bence 1.4 t-jet motoru zaten bir türlü hangi modele koydu ise pazarda tutamadı
1.0 iyi olacaktır 1.4 firenin yerine 1.3 te 1.6 yerine geçer eğer bakalım önümüzdeki süreç gösterecek ne olacağını
1.4 fire motoru zaten piyasadan yavaşça çekiyorlar. Bu dönemde atmosferik motor zaten pek mantıklı değil. 1,0 motor dahi 1.6 e-torq motordan daha kuvvetli olacaktır. 190 tork var. 1,6 e-torq hem baya hantal hemde müsrifti. 1.3 motor 150bg olup 250-270nm tork aralığında olan ciddi bir motor olacak. Bence çok doğru bir adım.
Motorlar Multiairin 3.nesiliymiş hocam bu arada büyük ihtimal Multiair ismiyle devam eder satışa.
23-06-2018, Saat: 14:34
Zaten baştan beri vardı ancak Türkiye pazarına dönüşüm kiti ile verdiler. AB ülkelerine aşağıdaki gibi gitti. Ayrıca motordaki bazı malzemeler (sibobler vb) LPG için güçlendirilmiş
![[Resim: J8MVM.jpg]](https://i.imgyukle.com/2018/06/23/J8MVM.jpg)
![[Resim: J8MVM.jpg]](https://i.imgyukle.com/2018/06/23/J8MVM.jpg)
26-06-2018, Saat: 17:58
Allah'tan reva mı yani?
27-06-2018, Saat: 09:50
(27-06-2018, Saat: 09:47)halisyalcinkaya yazdı: [ -> ]Türkiye'de LPG uyumlu olmasından dolayı 1.4 ve 1.6 atmosferik motorlar tutulmaya devam edecektir diye düşünüyorum. Multiair motorlar LPG ye uyumlu olmasına rağmen ülkemizde tutulmadı.
1,0 turbo ile 1,3 turbo motorlar geliyor. 1,4 ve 1,6 üretimden çekebilirler.