Herkese merhaba, yaklaşık 2 aylık egea 1.4 LPG urban kullanıcısıyım. 2015 Symbolden sonra bu aracı aldım. Bazı sitelerde gördüğüm gibi tabiki symbolle karşılaştırmayacağım çünkü iki araç çok farklı dünyalarda.
Şu ana kadar bana göre
+ lar : konfor, güvenlik, aracın dizaynı, ses sistemi, boyutları
- ler : Sürücü tarafı cam açma kapatma düğmeleri uzakta, 1.4 motor atak değil ( Benim gibi aile aracı olarak kullananlar için yeterli ), motor kaputunu kaldırınca tel dayamak gerekiyor çok demode (Symbolde bile amortisör vardı), kumandadan cam açma kapatma yok.
(23-11-2017, Saat: 14:50)adtan yazdı: [ -> ]Herkese merhaba, yaklaşık 2 aylık egea 1.4 LPG urban kullanıcısıyım. 2015 Symbolden sonra bu aracı aldım. Bazı sitelerde gördüğüm gibi tabiki symbolle karşılaştırmayacağım çünkü iki araç çok farklı dünyalarda.
Şu ana kadar bana göre
+ lar : konfor, güvenlik, aracın dizaynı, ses sistemi, boyutları
- ler : Sürücü tarafı cam açma kapatma düğmeleri uzakta, 1.4 motor atak değil ( Benim gibi aile aracı olarak kullananlar için yeterli ), motor kaputunu kaldırınca tel dayamak gerekiyor çok demode (Symbolde bile amortisör vardı), kumandadan cam açma kapatma yok.
Merhaba. Araciniz hayirli olsun. Her marka ve modelde daha uygun fiyatli ve dolayisiyla daha az performansli modeller var. Sizin gibi performans beklentisi yüksek kullanıcıların 1.6 dizel veya benz. Yada 1.4 tjet tercih etmesi lazim. Diger tarafta sembol ile evet farkli segment araci ama arada ucurum var. Zira sembolde sasi koltuk kalorifer ve direksiyon var. Opsiyon bu. Ben 1.2 benz. Aracina bindim asiri zayifti mesela. Diger kucuk eksiklere takilmamak lazim zira bu kisiden kisiye ve modelden modele degisiyor. Olsa daha iyi olsun dedigimiz bircok eksik segmentindeki diger otolara oranla fiyat avantaji ile ilgili. Iyi gunlerde kullanin tekrar.
SM-A510F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
(23-11-2017, Saat: 14:50)adtan yazdı: [ -> ]Herkese merhaba, yaklaşık 2 aylık egea 1.4 LPG urban kullanıcısıyım. 2015 Symbolden sonra bu aracı aldım. Bazı sitelerde gördüğüm gibi tabiki symbolle karşılaştırmayacağım çünkü iki araç çok farklı dünyalarda.
Şu ana kadar bana göre
+ lar : konfor, güvenlik, aracın dizaynı, ses sistemi, boyutları
- ler : Sürücü tarafı cam açma kapatma düğmeleri uzakta, 1.4 motor atak değil ( Benim gibi aile aracı olarak kullananlar için yeterli ), motor kaputunu kaldırınca tel dayamak gerekiyor çok demode (Symbolde bile amortisör vardı), kumandadan cam açma kapatma yok.
Aramıza hoşgeldiniz. Symbol ile Egea kıyas etmeye gerek görmüyorum. Bahsettiğiniz eksiklikler genel olarak diğer egea sahiplerinin de belirttiği ortak noktalar. Cam modülü katlanır ayna Vs neden yok diye zamanında çok konuşuldu ama yapacak birşey yok Fiat malesef böyle uygun görüyor :-(
Lenovo P1a42 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
(23-11-2017, Saat: 14:50)adtan yazdı: [ -> ]Herkese merhaba, yaklaşık 2 aylık egea 1.4 LPG urban kullanıcısıyım. 2015 Symbolden sonra bu aracı aldım. Bazı sitelerde gördüğüm gibi tabiki symbolle karşılaştırmayacağım çünkü iki araç çok farklı dünyalarda.
Şu ana kadar bana göre
+ lar : konfor, güvenlik, aracın dizaynı, ses sistemi, boyutları
- ler : Sürücü tarafı cam açma kapatma düğmeleri uzakta, 1.4 motor atak değil ( Benim gibi aile aracı olarak kullananlar için yeterli ), motor kaputunu kaldırınca tel dayamak gerekiyor çok demode (Symbolde bile amortisör vardı), kumandadan cam açma kapatma yok.
Öncelikle hayırlı olsun kardeşim.Symbol B sınıfı bir araç maliyet odaklı ..
Egeaya gelirsek C sınıfının açık ara en fazla tercih edilen modeli.Dediğin gibi cam açma modülü gibi ufak tefek sıkıntıları var ama bunlara özenmek yerine yalıtım,konfor,yol tutuş vs özenilmiş..
Özellikle konfor ve sessizlik olarak yapılan ölçümlerde golfe,focusa,megane vs fark atmış.
Tasarımı zaten bu segmentin en iyisi (bakın son çıkan C sınıfı modeller bile Egea (Tipodan) izler taşıyor ..